Pompino luv!

Omani viime kesältä, kun kiilsi vielä uutuuttaan:

S koon Pompinot näyttää kyllä parhailta! Ylläolevasta digailen suuresti.

Joo, pakko myöntää että oman XLn julma emäputki vähän kyrpii.

NBC:n edessä nähty Lauttasaaren velofiilin pomppis integroidulla stemmi-tanko -yhdistelmällä!

^ hyvä meininki ja nätti suikki!

Oma Pompetamine / Alfine 11 muutama viikko sitten kuvattuna. Kehtasin tän postata kun tuolla vilahti toi “English” :slight_smile: Tänään vaihdoin nastat pois ja kävin Jukka-Poikaa hyräillen kesäkumeilla kurvailemassa.

^ härkäisen oloinen kulkine, onks sulla ajotietokone tossa keskellä stongaa vai?

Ei ku etulaukun clickfix-mikälie kiinnike. Mulla on tohon tarakka ja sivulaukutkin pidempää reissua varten, silloin sitten etulaukkukin.

Tuotanoinnii… Onko kellää pompetaminea fiksinä? Mulla on nyt 135mm napa pulttirattaalla ja on se ketjulinja sen verran vino että tippu viimeks polkuja rymistellessä kolme kertaa ketjut, vitutti vähän.

Pitäsköhä hommaa pompino (taas)

mck187 - 18:04, 8.4.2013 » Tuotanoinnii.. Onko kellää pompetaminea fiksinä?
On... mitä tietoa kaipailet? Takakiekkona Ellipse muutamalla brickalla speissattuna, kampina sugino 75 campa record 110 (vai onkse 111 mm?) keskiöllä. Kammet ei ihan kolise ja ketjut pysyy päällä -> toimii.

Sininen pompino viime syksyn alennusmyynneistä. Kiva ajettava.
Joku kysyi kammista ja ketjulinjoista, niin mulla on paikoillaan On-One External Bearing Track Crankset. En tutkinut asiaa internetistä enkä mittaillut asioita ja yritin laittaa Miche Primato Advancedia kampisetiksi ja eihän se onnistunut. Nyt mennään noilla ja ihan tyytyväinen olen.

Voisiko joku S-kokoisen Pomppiksen omistaja mitata fillarin stand over korkeuden?

Arvon Pompetamine kuskit,

On-One suosittelee pompetamineen centerlock jarruja ja niin tekee muutama muu netistä kaivettu arvostelu. Vaikuttaa kuitenkin siltä että jotkut ovat käyttäneet perinteisiä IS levyjä ihan onnistuneesti. Olisko arvon palstalaisilla antaa osviittaa siihen että mikä toimii ja mikä ei? Nimimerkillä ylimääräinen Hope ProII Evo takanapa keräämässä pölyä

^ Mulla oli Hopen pro II evot ja bb7 pompetaminessa. Toimi helvetin hyvin.

ChainThug - 21:59, 8.4.2013 »
mck187 - 18:04, 8.4.2013 » Tuotanoinnii.. Onko kellää pompetaminea fiksinä?
On... mitä tietoa kaipailet? Takakiekkona Ellipse muutamalla brickalla speissattuna, kampina sugino 75 campa record 110 (vai onkse 111 mm?) keskiöllä. Kammet ei ihan kolise ja ketjut pysyy päällä -> toimii.
Pitää varmaan itekkin koittaa 120 kiekkoa speissattuna.

http://duris.kuvat.fi/kuvat/Pompetamine/pompetamine-5433.jpg/_small.jpg

Alkaa oma Työmatka-Pompetamine olemaan hienosäätöjä vaille valmis.

^Mikä haarukka?

oge - 13:19, 19.4.2013 » Arvon Pompetamine kuskit, On-One suosittelee pompetamineen centerlock jarruja ja niin tekee muutama muu netistä kaivettu arvostelu. Vaikuttaa kuitenkin siltä että jotkut ovat käyttäneet perinteisiä IS levyjä ihan onnistuneesti. Olisko arvon palstalaisilla antaa osviittaa siihen että mikä toimii ja mikä ei? Nimimerkillä ylimääräinen Hope ProII Evo takanapa keräämässä pölyä
Olen käyttänyt ainoastaan Centerlockeja, joten ei osviittaa tältä suunnalta. Suosittelisin kuitenkin pulttaamaan levyn siihen Hopeen ja kokeilemaan itse.

Mulla on pompetaminen haarukka ja veikkaan, että centerlock-suositus johtuu siitä, että jarrulevyn kiinnityspultit ottaa kiinni haarukkaan. Matalilla pultinkannoilla ei ongelmia. Itse tosin viilasin vähän hitsisaumaa haarukasta, niin pyörii nätisti.

MrSticha - 10:04, 22.4.2013 » ^Mikä haarukka?
Haarukkana [Quantec Carbon Cross Fork Disc](http://www.bike24.com/1.php?content=8;navigation=1;menu=1000,4,21;product=25770)