Polkupyöriin liittyvä sana laukaisi pankin turvasysteemit

Pakko alottaa uus topsu koska en usko että asiaa on sivuttu missään.

Ostin palstalaiselta tavaraa viime viikolla. Maksoin tilisiirrolla, viestikenttään kirjoitin tapani mukaan maininnat siitä mitä roinia maksu koski.

Nyt tänään huomasin että mulle oli soitettu jostain kummasta numerosta. Sitten tuli joku automaatin generoima tekstiviesti mun pankilta jossa luki että olemme yrittäneet tavoittaa, pyydämme ottamaan yhteyttä blaa blaa jne.

En soittanu mutta kirjauduin verkkopankkiin nähdäkseni olisko siellä mitään ja olihan siellä. Pankilta oli tullu viesti jossa luki näin:

Vätten.

No enivei, annoin ”lisäselvityksen” ja maksu menee etiäppäin kuulemma huomenna.

Mut onhan toi ny perkele. Aika järkkyy. En kyllä osannu kuvitellakaan että pankki skannaa mun fillariostosten viestikenttiä. Somaani (engl. soman) on ilmeisesti joku hermokaasu. Sekö tossa oli syynä? Ja siis selvyydeks että maksun saajalla oli ihan ns. supisuomalainen nimi.

Ootteko törmänny vastaavaan?

2 Likes

Soma.

Ei oo kyllä koskaan tommosta tapahtunut, vaikka muistelisin, että joskus on pistetty jotain narkkaus & huoraus -hassutteluita kavereiden kanssa velkojen maksun yhteydessä viesteihin.

https://i.ylilauta.org/3b/c41ec0ca.jpg

laita ens kerralla viestiksi vaan että kiitti kyydeistä

Ei kai se soma tossa ollu mitään vaan se droppi.

Vois tietty ajatella että jos myisi kahdellakymmennellä viidellä eurolla kemiallisia aseita suomalaisen verkkopankin yli, niin keksisi vaihtaa sen koodisanankin johonkin Mä tuun käymään siinä kohta. 10 rock. -kategoriaan, mut kai noi aika karkeita sanafiltterijuttuja on.

RTZ - 15:47, 29.4.2019 » joskus on pistetty jotain narkkaus & huoraus -hassutteluita kavereiden kanssa velkojen maksun yhteydessä viesteihin.
edelleen, edelleen.

Muuten sun linkissä on tainnu mennä tekstikenttä ja osoitekenttä sekaisin.

^Thnckx. Fxcd.

kirjoitan edelleen joka kerta kokaiinilasti ja virolaiset huorat niin ei ole tullut epäselvyyksiä viranomaisen kanssa miksi lompsa on auki

Soman droppi:

https://memegenerator.net/img/instances/51968848/aivan-vitun-laitonta.jpg

Saman kaltaista, joskus ostin jotain (muistaakseni täältä) ja laitoin maksuun saajaksi nimen tilalle nimimerkin.
Pankista otti yhteyttä ja kyseli että mikä on tämä maksun saajan oikea nimi.

Minä vein kerran suunnilleen 200 euroa käteistä omalle tililleni. Ei onnistunut, koska ei ollut henkkareita mukana. Piti vielä selittää, mistä rahat ovat peräisin. Ilmeisesti epäilivät, että olin pesemässä tuota summaa. Kysymyksessä olikin rehti pohjalaispankki eikä mikään tanskalainen rosvopankki.

niin dropithan on lääkkeitä :smiley:

Tutuille saatan laittaa ununun tyyliin, ei vielä ongelmia.
Kerran tuli kyselyitä kun tuttu nainen maksoi velkansa, isomman summan ja viestinä oli jotain, -kiitos vielä kerran.
Kysely ei tullut pankilta, vastasin siihen -jos kalulla tienaisin edes yhden kerran ton verran, maksaisin siitä kyllä verotkin.
Sen jälkeen rahat tulivat tilille.

No eiks toi kuulosta vähän tollaselta prätkäliivijengin ostostelulta, kesäksi keulalle kromia ja jotain epämääräisiä droppeja.

pieni merenneito - 19:24, 29.4.2019 » niin dropithan on lääkkeitä :D
Seuraavaksi varmaan keskustelaan happodripeistä :x

Mikä pankki?

Ihan työasiat mielessä kyselen.

huom

frendiltä oli joskus kysytty noista “kokaiinivelka”-tilisiirroista vasta kun niitä rahoja oli lähetetty vähän väliä aika pitkään samalle tyypille.

must on aika symppist et pankit kysyy kuitenki ensin et ootsä nyt varma et nää o hyvii viestei tilisiirrolle