Pole Sarvi

Melkonen

Disgusting

nyt on oikein säilöttyä polkupyörää

tää on todella erikoinen kapine mutta ehkä lyhkäsemmälle kuskille tästä sais jonkun todella järeän sscx kulkineen

Todella paljon kiinnostais tietää mikä on järkeily tämän pyörän taustalla, mutta en oo varma jaksanko nyt googlettaa mitään myyntipuheita

mä haluun koeajaa tämmöstä

Pitkään kiinnostanu, jos olis ollu isompi myynnissä olisin ehkä ostanut.

https://www.vippng.com/png/full/5-57261_down-arrow-down-arrows-png.png

https://polebicycles.com/wp-content/uploads/2017/01/Pole-Sarvi-Studio-DS-1-1280x855.jpg

16 Likes

Geo sopii aloittelevalle, eiku opettelevalle polkupyöräilijälle. Ei se ole laiska vaan VAKAA!

Erittäin toimivan näkönen toi geo. En näe mitään syytä miksei aikaansa seuraava maastogeo toimis todella päräyttävästi myös tasasemmalla. Todellakin kinostelee päästä ottamaan tyypit. Siisti pörä!

en usko, että joudumme kovinkaan pitkään odottamaan ennen kuin leo kokkosen pole bicycles valloittaa maantiepyöräilyn kuninkuusluokan innovatiivisen geometriansa ansioista.

1 Like

Toihan olis salee ihan hauska jos heittäis kaikki bullhornit yms trendiosat mäkeen ja kasais ihan tolkun gravel-kelkan, jossa tosta geosta vois olla tasamaata selkeämmin hyötyä. Ajatuksen tasolla ei hirveästi eroa vaikka chamois hagarista tai nukeproof diggeristä yms. Satulaputkesta voi nipsaista pätkän vielä niin mahtuu pitempi dropperi.

Onkohan tääkin muuten BTR:n rakentama? Pole on tehnyt niiden kanssa jonkin verran prototyyppailua aiemmin ja toi x-gussetti on aika leimallinen niille tietyn aikakauden btr-tuotoksille

Oon kuullut tästä sellaisen tarinan, että Pole oli saanut jotain valtion kehitysrahaa bisneksiin, mutta ehtona oli se, että harrastuspyörien lisäksi pitäisi valmistaa myös ns. tavallisia pyöriä arkikäyttöön. Tää on sit ratkaistu niin, että maastorunkoon on isketty kiinni eri osat. Ja jalka.

en pysy mukana; millaisessa ajossa tuollaisesta sarvi-pyörän geosta olisi “hyötyä” ja millaista “hyötyä”?

kun pyörää ja promovideota katsoo, niin yllä oleva havanan aavistelu käy järkeen.

Mä oon kuullu kans tarinaa että toi on vaan joku Leksan listasta valkkaama katalogirunko ja lyöty Polen tarrat kylkeen, Finnish design juupajuuh. Mut en tiiä miksei tosta Sarvesta jotain tyhmää voisi rakentaa.

Meinaan että jos hetkeksi unohdetaan toi hoopo kasaus, brändi ja status pöhinärahan ehtojen sivutuotteena, niin tossa on geon puolesta samaa rymistelypotentiaalia kuin vaikka em Evilissä tai tämänkin palstan jengin kinttupolku/seikkailutäjäreissä

Haluan nähdä nuo haarukat täytettynä ns. kunnon ns. lihoilla

3 Likes

Siinä grävelivehkeiden tulevaisuus? Pässillän Murska on vähän samaa mutta nynnymmin :smiley:
Edit: ei, en halua olla tässä tulevaisuudessa mukana

2 Likes

oon jotenkin luullut, että gg-segmentti ois sellasta pitkänmatkan krossihommaa tai vaihtoehtoisesti maantiehommista napsu soratien suuntaan, mutta läikkyykö se sittenkin enemmän vuoriseikkailujen suuntaan? siis, että jakkarat keskiölinjan päällä ja maastoisat keulakulmat olis jollain tavallan gg-funktionaalisia?

otaksun jotta on: gg as sora tien jauhu lenkkeily menoo ja gg as sora vuori seikkailu menoo ja kaikkee näitten väliltä.

ja sitten on vielä: kokkosen lexan erikois menoo/jauhuu.

1 Like

Oon ihmetellyt samaa asiaa vähän joka käänteessä. Kova kun sorapyöriä tehdään rajuimmillaan “maastokelpoisemmaksi” kuin XC/bikepacking -segmentin vehkeet. Kun siinä hyvän soratien laidassa pystyy ajamaan vaikka maantiepyörälläkin lol.

4 Likes