poistettu

carte - 11:51, 15.11.2011 »
visaxxx - 7:47, 15.11.2011 » Joo hei nyt oli pojilta vähän urpoja vastauksia ekalla sivulla...älä ota carte ittees niistä, ei ne kai pahaa tarkota. Hyvä kun laitoit kiinteelle, ihan myös turvallisuus syistä. Mut en kyllä tiedä, kuinka hyvin itekkään pysähtysin, jos tolla välillä alkaa skidaa jossain kolmen-neljänkympin vauhdissa. Ehkä polvet irtoais, laittapa kertomusta skidauksen onnistumisesta! Etujarrua kannustan hankkimaan, tosin ei vissiin ollu kehässä jarrupintaa... Tosin pyörä on todella hieno, nopeen näkönen, mikä on olennaista! Kehät sopii, ja hyvä kun käännät putken, nopeus look kärsi aika pahasti...
äh, mitäs turhasta en jaksa edes välittää moisesta :D, mutta meitä on joka junaan eikö? skidausta tulee tehtyä muutenkin harvoin, kuljen yleensä aina saman reitin kun menen keskustaan ja aloitan ajoissa hidastuksen ja muutenkin tila on aika avara mistä näkee että onko vapaata vai pitääkö väistää, mutta tästä edes poljetaan taaksepäin!
Ai jostain oli tullut mielikuva, että tuo on jarruton sinkula. siksi aiemmin kysyin kenkien kulumista, kun luulin sinun jarruttavan jalkapohjalla takakumin päällä. mut fiksihän se sit olikin.

aiivan, se oli vielä eilen :slight_smile:

eiköhä päätetä tämä niin sanottu “sota” vai mikskä tätä pitäisi kutsua :smiley: jos jollakin on vielä palavaa halua saada tietää miten poljen ja miten jarrutan ja minkä merkkiset kengät ostan ku ei ole kulunut vielä niin pistäkööt PM vaikka :smiley: topicin tarkotus oli saada kommenttia itse pyörästä ja toivottavasti jatkossa tuleekin siitä vain :slight_smile:

pahapa tuota pyörää on kommentoida kun ei ole mitään muuta kuin pari sivua juttua jarruttomasta sinkulasta. kuvatkin näyttää hävinneen?

älä arvostele mun ajopeliä?

jomppeli - 11:00, 14.2.2012 » pahapa tuota pyörää on kommentoida kun ei ole mitään muuta kuin pari sivua juttua jarruttomasta sinkulasta. kuvatkin näyttää hävinneen? älä arvostele mun ajopeliä?
tätä se on ku uusia näin tylytetään

ps: tärg nosto

se o stealth pyörä.

niiku tässä,
http://images.travelpod.com/users/oandb/1.1271637014.almost-empty-street.jpg