Pistosuojanauhat

En löytäny näihin erikoistunutta Topia joten koitetaans:

Ajaako kukaan pistosuojanauhoilla vai ovatko iham kusta ja pasketta? Tein sillee fiksusti että tilasin kiinasta parin mutta en oo vielä ehtinyt asentamaan kun oon pohtinu, pitäiskö noissa olla joku liimapinta jolla kiinnittyvät renkaan sisäsyrjään? Näissä ei meinaan oo. Muuten ihan pätevän oloset mitä nyt koittanu veitsillä tökkiä.

Hommasin juuri Zefalin Z linerit. Vaikuttaa ihan hyvältä ostokselta, ohuet ja kevyet nyt on muutama päivää menty ilman flattiä.
Ilman pistosuojaa ei yhtään kokonaista päivää ilman sisä tuubin vaihtoa… Tuntuisi siis toimivan.

Panaracerin Flat away on toiminut omalla kohdalla. Kevyt ja ei teräviä reunoja. On niissä kaikissa liima pinta, mutta tarkalla asettelulla onnistuu käyttö liimaamattakin ja irtoo täten helpommin seuraaviinkin ulkokumeihin.

Kaksi talvea olen vedellyt dr.sludge:n nauhoilla+jollainperus sisureilla sekä ohkasilla ainakin spessun sekä contin kumeilla eikä kertaakaan ole tullu soraa läpi näistä. Kunhan muistaa taivutella ja pyöristellä päät nauhoista etteivät nauhat itse hinkkaa sisureihin reikiä. Eivät varmaan kevyimmät mutta ovat toimineet.