#PICCUJOULUT 2014! (22.11 Huilaamo, Suvilahti)

Munarkki - 11:01, 25.9.2014 » ^voi vittu niin kuiva vitsi että repesin
Elä ny. Siinä on sekä uros-, että naaraspontit edustettuina tasa-arvoisesti.

asbin paneelikuva on epätasa-arvoinen, urospontti on esitetty naarasponttia selkeämmin.

Koska yhteiskunta on valmis hyväksymään uros-uros tai naaras-naaras -liitokset? nimim. kysynpähän vaan?

Tuli vaan mieleen että ehkä konservatiivisemmat kansan syvät rivit näkevät samaa sukupuolta olevien avioliittohaaveet yhtä ongelmalliseksi kun asiansa osaava parkettimies näkee uros-uros pontit lattianteossa. Mites ne pontit, joissa on piirteitä sekä uros- että naarasponteista? Jos on syntynyt naaraspontiksi mutta identiteetti kertoo jostain muusta. Mites lattia sitten laitetaan?

Pikkujoulut kiinnostaa kovasti.

Pientä muutosta päivämäärään eli jouduttiin siirtämään varausta viikolla taaksepäin, koska joku muu oli nopeampi.

Onko nyt varma päivä? Ei viittis hankkia useaa vene/lenskarimatkaa

Päivä varma. Pahoitteluni vielä äkillisestä muutoksesta!

Me tullaan jyväskylästä ajamaan suihkun lattialle väärinpäin.

Viltsu - 11:17, 25.9.2014 » Pientä muutosta päivämäärään eli jouduttiin siirtämään varausta viikolla taaksepäin, koska joku muu oli nopeampi.
Eli onko tuo otsakkeessa oleva oikea vai väärä?

Otsikossa oleva päivämäärä oikea.

Viltsu - 1:16, 28.9.2014 » Otsikossa oleva päivämäärä oikea.
Tack! Täpätty kalenteriin.

Hoi!
Diploomineuvoston tuomarit, Dredd, Castle ja Nurmio nuijivat vuoden YV-ansioituneita ihmisiä pitkin Suomemmaata diplomeilla.

Jos sinulla on ehdotus Vuoden joksikin hyvine perusteluineen, voi sen laittaa privana minulle.

Tuomarit sitten tuomaroi.

Kiitoish!

Woop woop! Kylähä taas lähätee!

Tuomari Dreddin läsnäolo takaa tinkimättömän sääntöjenmukaisen päätöksen. Valittajille eristyskuutiota!

Vuoden YV tapahtuma-diploomin saajaa voipi äänestellä!

Näin muuten viime yönä unta, että olin YV-pikkujouluissa ja keskustelunaiheena oli asunnot. Mamoilin, ettei mulla ole varaa ostaa kuin pommikuntoista kämppää ja rempata se itse, mutta tämä ei saavuttanut yhteisön hyväksyntää. Kuulemma pitäisi vaan suosiolla sijoittaa kunnolla kämppään josta on tulossa koti, kyllä sitä reilun parinsadan tonnin lainaa ihan hyvin ehtii maksaa.

Emmin, uskallanko tulla näyttämään naamaani, mutta ehkä pikkujoulut osoittautuvatkin sellaiseksi sijoitusneuvojen aarreaitaksi, ettei voi jättää tilaisuutta käyttämättä.

Äänestyslomake jää jumimaan ainakin Safarilla.

Jumittaa myös chromella.

Kas hemmetti. Vapaaviikonloppu ois kalenterissa just sopivast.

Kas joo, firefox tekee samaa.