Perus SS vs Täysiverinen Track -pyörä

sen verran vielä teräistä, että mulla on tossa zengangissa columbuksen ylikoon spirit -putket, paitsi pystyputki on tarkoituksella jämäkämpää saman puodin cromoa. mainiolta on moinen kombinaatio tuntunut tähän saakka.

e. olipa turha ns. boast post =/

oge - 13:32, 20.6.2013 »
KK89 - 13:13, 20.6.2013 » Onko BTW muita varteenotettavia track runkoja vai onko Cinelli kiistaton kuningas? TK3, Langster.. ?
[208 sivua](https://www.yksivaihde.net/old/9912) ihmettelemistä aiheen tiimoilta.
rauhotupa. karskisti arvioituna j muisteltuna vigorellin paino- ja hintaluokassa:
  • gara
  • al colossione
  • tarjousmashit
  • ovalit
  • specialized langster pro jos halvalla saa

muut taitaa olla iisisti puoli kiloa euroa tai grammaa kalliimpia.

edit:

en oo asiantuntija mutta tukka märkänä puolisen vuotta googlettaneena sanoisin että jos jostain natsaa vähän päälle viiteen sataan posteineen vigorelli niin sitä parempi diili on vaan vielä halvempi vigorelli ja täts it.

manuelkala - 9:43, 20.6.2013 » ratapyörällä saat tunnustusta internetissä ja satunnaiset TÄYSIIT kaduilla.
Ei kai takahaarukanpäitä sentään ehdi vipujen ja rattaiden lukumäärän laskemisen ohella katsoa ennen kuin päättää karjaiseeko vai ei... ;-)
faffe - 13:31, 20.6.2013 » Ajaisin itse enemmän mikäli olisin pysynyt vaan Konassa. Ajele siis kesä loppuun Konalla ja palaa talvella asiaan mikäli tarvetta on.
Mikä syynä ettet ajele enemmän?

Ajatuksena olikin kustantaa fillari projekti veronpalautuksilla.

^Heh. Tauti.

18 kuukautta sitten oli vain Kona ja pyöräilyn löytämisen riemu → Paljon ajoa.

Tänään 18 pyörää myöhemmin aika kuluu netissä uusia palikoita metsästäessä → Vähän ajoa.

Myöntäminen on toipumisen ensimmäisen askel.

Artpow vs. Faffe Pokemon-tyylinen “Rossin, minä valitsen sinut” “Merckx, valitsen sinut” battle olis kova.

Ei sarkasmia, en vittuile. Olis oikeesti siistii.

KK89 - 13:44, 20.6.2013 »
faffe - 13:31, 20.6.2013 » Ajele siis kesä loppuun Konalla ja palaa talvella asiaan mikäli tarvetta on.
Ajatuksena olikin kustantaa fillari projekti veronpalautuksilla.
Näillä parametreilla sanoisin mäkin, et päivitä Konaan niitä osia, jotka tuntuu päivittämistä tarvitsevan, laita se sit syksyllä talviajokuntoon ja osta Viggo syssyn aleista odottamaan ens kevättä.

Tosin jos tekee uutta pyörää mieli nyt, niin toi neuvo on niin turha…

E: Tää vuodatus ei kuulu tähän, pistetääs juhannuksen puheliaisuuden piikkiin.

Mitä puolestaan aiheeseen tulee ja Band Wagoninkin omistaneena voin sanoa että tuo tuntuu alla paljon paremmalta kuin alumiininen ratarunko. Viggosta ei oo kokemusta mutta muiden perusteella voin hiukan arvioida. Mä päivittäisin palikoita BW:iin pikkuhiljalleen ja ostaisin myöhemmin sitten uuden rungon jos siltä vielä tuntuu. Jos menneisyyteen saisin mennä näillä nykytiedoilla niin todennäköisesti mulla olisi tuo vieläkin, sen verran siitä tykkäsin.

OFFTOPIC: En kyl tajua miten speksaus on ajamisesta pois. Speksaaminen tehdään työajalla ja öisin, ajaminen siinä väleissä dokauksen lomassa.

Tosin jos tekee uutta pyörää mieli nyt, niin toi neuvo on niin turha....
+1

Onneksi olen kärsivällinen mies… ja varsinkin jos alet on tulossa niin odottelen hyvillä mielin.

Tuokin sitten harkitsemisen arvoinen asia ostaakko runkona vai valmiina. Valmiistakin pitäisi palikoita vaihtaa mutta taitaa tulla kalliimmaksi koota kokonaan. Näin siis vaikken mitään Hi-tec osia ostaisikaan.

E: Valitettavasti kyllä mun silmät itkee verta noista Vigorellin tän vuotisista väreistä. Eikö siel Italiassa niitten nimenomaan pitäis tietää mikä näyttää hyvältä? Ainoastaan se vihreä on nätti.

KK89 - 14:19, 20.6.2013 » Valmiistakin pitäisi palikoita vaihtaa mutta taitaa tulla kalliimmaksi koota kokonaan.
Niin tulee. Ja todennäköisesti väh. muutaman satasen kalliimmaksi kuin alunperin laskit.

^Todennäköisesti…

…puuh, ei siis vieläkään pääse kokoomaan alusta asti.

Osaako joku sanoa miks tämä näyttää niin paljon paremmalta kuin tämä? Eri vuotisia malleja?

E: Taitaa olla aika eri kokoja? kun headtubessa jää down ja top tuben väliin väli ja tuossa ekassa putket yhtyy. Lisäksi tanko.

26.-29.6. Olen vaikuttamassa Helsingissä. Onko suuressa kaupungissa sellaisia liikkeitä joissa pääsisi näkemään näitä? (Vigorelli)

Samalla reissua tutustumaan tavarafillareihin. :smiley: Mä oon niin Pyörällä päästä…

Ei taida suomesta 'relliä saada kaupasta. Ja mitä tulee noihin linkkaamisi runkoihin ja niiden kauneuseroihin, niin se valkoinen on selvästi pienempää kokoa kuin jälkimmäinen. Vuosimallin noista on tunnistanut yleensä maalausten perusteella. Ja sit jossain vaiheessa tuli se integroitu ohjainlaakeri, mut se ei ole TRVE.

vanttera - 14:16, 20.6.2013 » OFFTOPIC: En kyl tajua miten speksaus on ajamisesta pois. Speksaaminen tehdään työajalla ja öisin, ajaminen siinä väleissä dokauksen lomassa.
täysin samaa mieltä. lisäksi vielä tuohon maltillisuuteen - on herramme jeesuksen kristuksen tosi että tour de francen aikaan wiggleltä saa yleensä ainakin jonkin aikaa ronskilla rabatilla runkoja.
pieni merenneito - 15:21, 20.6.2013 »
vanttera - 14:16, 20.6.2013 » OFFTOPIC: En kyl tajua miten speksaus on ajamisesta pois. Speksaaminen tehdään [b]työajalla [/b]ja öisin, ajaminen siinä väleissä dokauksen lomassa.
täysin samaa mieltä. lisäksi vielä tuohon maltillisuuteen - on herramme jeesuksen kristuksen tosi että tour de francen aikaan wiggleltä saa yleensä ainakin jonkin aikaa ronskilla rabatilla runkoja.
Pakko on itsekin sanoa samaa. Nytkin kasaisin kiekkoa duunissa, mutta oikean kokoisia pinnoja eijole.

^ Työaikaspeksaus on merkki riippuvuudesta, joten mullahan taitaa olla homma ihan lapasessa vielä.

faffe - 15:42, 20.6.2013 » ^ Työaikaspeksaus on merkki riippuvuudesta, joten mullahan taitaa olla homma ihan lapasessa vielä.
Hassu mies, olet sie terve, älä huoli. Olen fillarikaupassa duunissa, siksi työpaikkaspeksaus on helppoo ja luontevaa.

Pikkasen alko turhauttamaan tracki -pyörien metsästys jossa olisi valmiina reiät jarruille edessä ja takana. Fixinä kun en aio ajaa. (ainekaan vielä)

Niin ja kasaaminen kiinnostaa kun silloin saa juuri mitä haluaa eikä sinne päin.

Sitten mietin maaantiepyörästä sinkulaa ENO navalla? Ainekin jarruille on paikat. CRC:llä olis kivan punanen Ridley ICarus SLT ja Evanssilla Cinelli Experience.

Osaako joku sanoa noista rungoista jotain? Ja hyvä ja huonoja puolia maantieajokin sinkuloimisesta?

Dropoutit. Hyviä vaihderunkojahan nuo on ja vaihteet niissä pysykööt. En mä usko että haluat mitään magic gear -kikkailua ensimmäiseen projektiin kuitenkaan, koska mitään säätövaraa uusissa maantierungoissahan ei dropouteissa ole.