Perjantaitobi: Jotain rajaa sentään! (Hamstraajien vertaistuki- ja leuhkintatobi

Lakimies84 - 22:24, 8.1.2020 » ^Pakko udella mitä soittimia olet hamstrannut?
Aika kirjava joukko on, osa oikeinkin laadukkaita pelejä, osa ei:

5 erityyppistä jouhikkoa (pääosin Nieminen)
2 kanteletta (10&5 kielistä, AmF)
1 viulu (1/16 kylläkin, joku kiinalainen)
2 Kontrabassoa 1800-luvun lopulta
1 G-violone (Lu-Mi)
1 Konserttiukulele (Ohana)
1 laminaattiukulele
1 ud (joku arabityyppisten tekijä vs turk.)
1 teräskielinen kitara (90-alun Takamine)
1 alttobalalaikka
1 piano (Yamaha)
1 harmooni (Mannborg)
1 Sähköurut 60-luvulta (Galanti)
1 "lelu"piano eli minicelesta (Yamaha)
3 Melodikaa (yksi laadukas Suzuki)
7 Nokkahuilua (sopraanoa, alttoa, tenoria; Moeck, Hammann, Yamaha)
2 perinnehuilua (1 unk. furulya, 1 vietnamilainen)
3 munniharppua
1 Djembe
1 Kasa perkkoja, kelloja yms.
1 Rumpusetti (Tama Rockstar, tämä kylläkin lainassa)

Kaikkee on. Varastot täynnä ja kaappien ovet ei mahdu kii. Enkä oo erityisen aktiivinen hordaaja mut kaikenlaista on kertynyt ja esim. dyykattua pyöränosaa löytyy varmaan vaikka vuosikymmenen hobocrossailuihin.

:slight_smile: Ja tässä tulee hyviä syitä, miksi minun ei kannata hommata suuria säilytystiloja omaavaa kämppää. Nyt on jo ihan liikaa.

Miksi arkkitehdit suunnittelevat asuntoihin pieniä säilytystiloja?

He haluavat suojella ihmisiä hamstraamiselta.

kaks custom ratapyörää (no brakes)

Fillarilippiksiä löytyy kolmisenkymmentä ja teeppareita varmaan viiskytä. Muuta ei oo varaa hamstrata:|

en ole terveellisempiä elämäntyylejä tuomitseva tunnesidehamsteri

Ilkka - 22:18, 8.1.2020 » En pidä itseäni lainkaan keräilijäluonteisena, mutta kuitenkin talouteemme on kerääntynyt 38 erikokoista soitinta, joista suurin osa omia hankintojani.
Kaveri pyys vaimonsakin kattomaan mun 13 pyörää ja varakiekko-stashia. Ihan vaan, että olis helpompi neuvotella muutamasta lisäskitasta. Se on aina ihan mihin vertaa. Jotkut harrastaa auton romuja. Sanovat, että saabismi on sairaus.

BTW. Jostain syystä mulle on paljon helpompi luopua käytettynä ostetuista kuin itse kaupasta haetuista pyöristä

Täältä on moni saanut pariterapiaa nähdessään pyörämäärän. En tiedä jatkosta, kuinka nopeasti paperit allekirjoitettiin. Osa saanut jopa luvan ostaa yhden pyörän enemmän. Näin olen kuullut.

Vintillä ja vanhemmilla varastossa, ei siis käytössä:
– 4 kpl Wiherheimo & Merz Lounge
– 2 kpl Wiherheimo Visio
– 6 kpl Aarnio Pirtti
– 4 kpl Tapiovaara Aslak
– 1 kpl Asikainen Scheletro
– 2 kpl Nurmesniemet 004

jesus

anttig - 11:22, 9.1.2020 » Vintillä ja vanhemmilla varastossa, ei siis käytössä: – 4 kpl Wiherheimo & Merz [i]Lounge[/i] – 2 kpl Wiherheimo [i]Visio[/i] – 6 kpl Aarnio [i]Pirtti[/i] – 4 kpl Tapiovaara [i]Aslak[/i] – 1 kpl Asikainen [i]Scheletro[/i] – 2 kpl Nurmesniemet [i]004[/i] jesus
Melkoista. Miksi ihmeessä varastossa?