Perjantain perineum- & peffatopiikki

walto - 12:14, 17.3.2018 » pysyväluonteiset tummentumat molemmissa kankuissa

AliExpress bibsit

:o

Mulla ei oo persejuttuja, mutta keskiviikkona kävin luovuttamassa lisääntymiskykyni, ja on kyllä kivekset appelsiinit nyt.
Ei tarvinne pariin viikkoon ajella.

^ joo jos se oli sun esikoinen niin kyllähän sen muistaa jonkin aikaa

accro - 9:20, 17.3.2018 »
kolkka - 23:12, 16.3.2018 » Olen päätynyt siihen että jos mahdollista, pidetään paikat puhtaana ja kuivana. Puuteri auttaa jälkimmäisessä, samoin kuin kohtuullisuus vaatekerrosten määrässä. Ensin mainittuun auttaa ne bideesuihkut. ♿
Käy lekurissa, se puhkasee. Sen jälkeen armotonta kuumaa istumakylpyä ja kuitupitosta ruokaa. Parin viikon päästä pelkkä ikävä muisto vaan, kunnes sitten tulevat uudestaan kun unohdat kaikki varotoimet. t. pukamafree4years
Mut ei ihan mitä tahansa kuitua! Suosittelen psylliumia, paljon vettä ja Bepanthenia sekä suihkuttelua ja hyvää kuivausta. Ihan on jo ikävä Japanin vessanpönttöjä. Ja joskus lääkärissäkäynti voi olla paikallaan.

^hyvä huomio, itellä toimi alkupuuro leväjauhesekotuksella. Jäi tavaksi käyttää aina bideetä, ei oo kiva riipiä limakalvoa serlan keltasella.

Selle Italian vakosatulat pitäneet itsellä alakerran kuosissa. Nyt ku on lapset hankittuna, niin voishan sitä kokeilla vaikka Brooks-elämäntapaa.

Jossain Fizikin ja olikohan Spessun satuloissa on mun ahterin mielestä tosi omituinen sellanen kulmikas muotoilu. Tökkii ne satulan kulmat takareisien ja pakaran taitekohtaan joka polkaisulla.

Näyttää ihmisillä aiheuttavan pyöräily vaivoja. Olen jossain määrin pöllämystynyt.

baader - 12:34, 17.3.2018 » Mulla ei oo persejuttuja, mutta keskiviikkona kävin luovuttamassa lisääntymiskykyni, ja on kyllä kivekset appelsiinit nyt. Ei tarvinne pariin viikkoon ajella.
Anteeksi että näin julkisesti kysyn. Kävit siis laittamassa linjat kiinni? Jos kävit niin oliko paha operaatio!? Itselläni olisi tämä edessä,tai olisi ollut jo aikoja sitten. Mun kivet eivät siihen suostuneet...

Kesti puol tuntia, sattu suunnilleen saman verran kuin jalkapallo kasseille.
Sain peruutusajan niin kesti odottaa vain 5 päivää lähetteestä operaatioon.

raphe scrotalis - 11:54, 17.1.2020 » Eikö muuten ookki hauska sauma siinä...Hähä
Mul jäi päiväkodissa vähän nahkaa housujen metallivetskan väliin ja aika kauan luulin, että tää sauma oli siitä jäänyt arpi.

Myöhemmin tajusin, että tämä (ilmeisesti suunnilleen kaikille ihmisille jollain tasolla yhteinen) anatominen yksityiskohta saattoikin itse asiassa ollakin onnettomuuden osasyy eikä sen seuraus.

Ootko moneen vehkeeseen päässyt vertailemaan?