Pelit ja pelaaminen kiinnostaa.

Latailin kanssa viikonloppuna, kun sattuu olemaan Playstation Plus katalogissa. Ehkä 2 tuntia laitoin sisään ja onhan tossa sama fiilis kun ensimmäisessä osassa. Nautin, mutta saa nähdä kuinka kauan.

1 Like

Oon nytten jaksanu pelailla vähän tota The Hunter: Call of the wildia päivänä muutamana. Tänään eka timanttitasonen hirvi kaatu.
En oo pariin-kolmeen vuoteen jaksanu pelata mitään, vaikka istun tässä koneen ääressä lähes kaiken hereilläoloajan. Mukava kun nyt on taas intoa löytyny. näin vaan pupun ruoan syöjä toteuttaa atavistisia viettejä.

1 Like

Jaahas, pitääkö tässä asentaa GTA:t, Division 2 ja RDR2 uudestaan.

Olisi muuten myynnissä repastattu (ts. ei kuulosta lähtökiidossa olevalta suihkukoneelta) PS4 Pro. Ihan asevelihintaan, 2+1 ohjainta. 1TB jne.

Mä en ole vielä tuonne NYCiin asti päässyt (en ole boostannut) vaan vielä DC:n puolella mennään. Nyt pitäisi vähän gearscorea kasvattaa ja ehkä vähän pysähtyä miettimään pelitapaa/tyyliä jonkun setupin ympärille.
WorldTier2 tällä hetkellä tasona.

Aloitin itse Division 2:n tossa noin viikko sitten, ja taon story-modea DC:ssä läpi paraikaa. Oon jossain lvl 20+ hujakoilla tällä hetkellä. Bondasin jo Merkkarin kanssa, mutta ei oo vielä kohdattu in-game, koska grindaaja takaraivossani sanoo että ensin levelit maksimiin, ja sitten vasta saa osallistua huveihin end-gamessa.

Nimimerkille WeirdnickbutOK voi laittaa ystävä-requestin jos storyn sumpliminen kimpassa kiinnostaa.

1 Like

Pitää etsiä sut ja Merkkari tuolta molemmat.
Storya tosiaan fiksuin vetää vaan järjestelmällisesti soolona jos tuolla lähtenytkin koska tehtävien kanssa saattaa esiintyä bugaamista ja/tai joutuu vetämään niitä uusiksi jos jonkun ottanut välissä ryhmässä haltuun.
Mitenkäs se muuten vaan oli, että oliko tuolla rajoitusta sen alustan suhteen millä pelaa? Jossain yhteydessä mielestäni luin jotain, että ainakaan kaikki ei toimi eri alustojen välillä vaan että selkein olisi olla kaikki vaikka esim PS:n päällä tms.?
Itse pelaan tuota siis PS4 konsolilla

Division 2:ssa on crossplay päällä oletuksena, eli pitäisi pystyä pelaamaan samoissa peleissä plattiksesta riippumatta. Ite pelaan PC:llä, mutta jos kaikki toimii suunnitellusti niin sillä ei pitäisi olla merkitystä.

1 Like

mulla toi paska kaatuilee niin tiuhaan aina kun on ulkonen äänikortti kiinni ettei oo paljoa kehdannu mitään requesteja lähetellä viime aikoina :joy:

2 Likes

No mä laittelin tuossa teille molemmille kutsua tulemaan.

2 Likes

Starsector

extractaan zip-tiedostot BreeZipillä Starsector/mods/

Siellä on kans version checker ja MagicLib ja LazyLib

jajajaja kaikkia

tilaa on 35 gigaa

avaan pelin, päävalikossa painan mods ja vittuilee jotain että

“You don’t have any mods installed”

Sit siellä mistä lataan modit niin lukee jotain että “LUE MYÖS ERITTÄIN SELKEÄ OPPAAMME LATAAMISESTA” mitä ei kyllä löydy yhtään vitun mistään

oispa palapeli

e: reddit tiesi lopulta, piti purkaa manuaalisesti, liikaa kansioita

Siitä vaan googlaten.

1 Like

Oma kokemus esim. pz modeista on että tahtotilaa on enemmän kuin perustason atk-taitoja puhumattakaan dokumentaation muodostamiseen vaadittavasta osaamisesta.

1 Like

tää oli ihan vaan zippaus-softasta kii ku jotkut niistä tekee jossain välissä yhen kansion liikaa, osa ei.

Playstation Plussan yksi toukokuun peleistä näköjään pyöräilypeli eli Descenders, en vielä ehtinyt kokeilemaan

Tony Hawkiin ei enää riitä sorminäppäryys tai mielenkiinto kun tossa joskus sitä kokeilin

Joo, tätä pitää kyllä koitella, nyt kun saa ilmaiseksi pelailla.

Mulla on tätä Steamissa pelattuna yhteensä ~9 tuntia, ja tuntuu siltä kuin kaikki pelattava olisi jo pelattu.
Ihan hauska peli, mutta pidemmän päälle jokseenkin teennäiset haasteet toistaa itseään. Esimerkkeinä teennäisistä haasteista mainittakoon “X kappaletta near miss ohituksia laskun aikana” ja “aja maaliin täysii-nappi pohjassa koskematta jarruun”. Motivaatiota ei lisää se että palkinnoksi kisoista oon toistaiseks saanut pelkkää sponsorigearia. Virtuaalimaailmassa Troy Lee Desiginin räväkät paidat ja toinen toistaan kirkkaammat reisitaskushortsit ilahduttavat vain lyhyen hetken.

Olin jonku kaksi päivää kotona myöhäisessä vaiheessa todetun koronan takia, lopputuloksena akuutti torisäätö ja alle kilometrin päästä hain edullisen päivitysmallin xboxista. Esim. peliä: Elden Ring jaksaa nyt vähän paremmin hakata eteenpäin koska kuoleminen jälkeiset lataustauot kadonneet ja tässä pelissähän niitä kuolemuksia tapahtuu aika tavalla. Itse peli muuttui myös paljon kauniimmaksi mutta valitettavasti ei helpommaksi.

3 Likes

Mulle iski vähän yllättäenkin kyllästyminen Elden Ringissä. Maailma on vaikuttava, ja omasta mielestäni olin ihan kohtuullisesti edistynytkin – from softwaren aikaisemmista peleistä ei oo kokemusta, joten vaikeustasosta ei ollut luetun lisäksi ennakkokäsitystä. Ehkä selkeämpi juonellisuus tms. olisi saattanut omalla kohdallani auttaa kiinnostuksen lopahtamiseen, en tiä. Ja nyt kun uus Zelda on justiinsa kaupoissa, niin… kattellaan syssymmällä.

from softwaren peleissä itseä myös väsyttää usein tuo tarinan piilotus. Tietää, että päätöksillä voi olla isojakin merkityksiä, mutta usein ne päätökset saa tehdä täysin sokkona ja se itseä ärsyttää. Nyt otin juuri pleikkarin alesta Hitmanin taas pelaukseen. Tuo freelancer mode on hauska uusi pelimuoto.

Mä olen jättänyt Elden Ringin toistaiseksi väliin, kun on iskenyt Souls-ähky. Demon’s ja eka Dark olivat oikein hyviä, mutta viimeisestä Darkista jäi jo lisäritkin pelaamatta, kun ei enää motivoinut. Dark Souls kolmosessa itselleni tuotti eniten vaikeuksia kamera muutaman isomman pomon kanssa tapellessa.