PEKOPД made in ussr

Uutta Projektia pukkaa. Laitan tähän nyt vain teaser kuvan.

hieno! joku näissä neukkurungoissa kiehtoo…

Mistä noita saa?

hmmm…pitäs varmaan tehdä reissu rajan taa ja noutaa eksoottisia runkoja, jokohan niitä viipurista saisi vai pitäisikö mennä isolle kirkolle :smiley: Onko noissa omat mittansa keskiöissä vaiko jotkut eurooppalaiset?

Millainen laatu noissa ihan oikeasti on? Onko teräs traktorin kylkee vai “oikeaa” tavaraa?

keskiö oli aivan normi britti. haaruran kierre ei sitten ollutkaan ihan standardi. mulla ei ole kyllä mitään tietoa tosta raudan laadusta. ei runko aivan järjettömästi paina, mutta ei se mikään kevytkään ole. löysin netistä nopealla haulla yhden laitetun.

http://velospace.org/node/26966

http://velospace.org/files/Flatfour68.jpg

^ei taida olla ihan orkkis tuo haarukka, mutta nätti silti

sain vihdoin projektin kasaan. aikas lofi osilla mennään.


jarrumikätin pois ohjainlaakerista ja rapaa vanteisiin, ettei häikäise, niin voila!

heh “jarrumikätin” olikin hätä ratkaisu. käyn huomenna kyläsaaresta hakemassa siihen jotain muuta.

Hiano!
Käytitkö vanhaa laakeria vai miten ratkaisit keulan neuvostokierrepulman?

Hyvä lo-fi meininki, toimii!

vanhalla laakerilla mennään.

Karu meininki, diggaan.

Mikäli haarukan kierteet on 26tpi, niin fillarikellarista näyttäis saavan ainakin jotain osia, itelläkin yks neuvostoprojekti käynnissä nyt.

Hieno pyörä, tykkään tosi paljon. Saako udella mistä peräisin?

Tälle pisteet.

Oliks tää kenties parkissa narinkkatorilla perjantaina jokunen viikko sitten? Jos oli niin on kyllä todella upea peli.
Noi mahd. hiusmurtumat tossa droupoutin saumoissa vähän pelottaa. Kannattaa vähän ehkä pitää silmällä niitä ettei alamäkeen täysii-vedettäessä käy kalpaten.

Mulla ei ole kovin tarkkaa tietoa ton pyörän historiasta. Mun yks frendi sai ton muutossa työpalkaks.

Pyörä ei ole koskaan käynyt narikkatorilla.

tätä on palattu toistuvasti vilkuilemaan… hieno on!

Onks tossa satulaputki mitä kokoa? Omassa neukkupyörässä on 25,2mm ja tarttis löytää pidempi putki mallia perinteinen päästä kapeneva suora, mutta eihän sellaista löydy yhtään mistään. Onks muilla itäpyöräharrastajilla vinkkejä?
Oon aatellut sahata 25,4 millisestä yhden sivun auki rungon sisään menevältä pätkältä ja puristaa kasaan. Saa nähdä toimiiko. Onks muita ideoita? Ehkä alkuperäistä putkea voisi yrittää jatkaa, mutta ei viitsisi tärvellä orkkisosaa.