Kai tää pitää laittaa pydeen. Saa nähdä miten riittää akkua päivittää, mut lupaan yrittää.
Kyseessähän on siis semmonen juttu että nyt alko loma. Ansaittu sellainen. Mulla lähtee aamuseittemältä lento köpikseen. Siellä on pre-eventti joka löytyy feibusta nimellä Viking quest. Sit hypätään sunnuntaina bussiin, ajetaan Växjööhön ruottiin ja poljetaan viis päivää Stokikseen. Siellä on ECMC2014.
Kaks viikkoo.
Mua vähä pelottaa.
Mut sillee hyvästi.
Mulla meni toi kylki vähä huonoks tossa jussin alla, mut tänään oli ihan töitäkin ja näyttäis siltä että kyllä se vissiin kestää. Ensiavuks otin sunnuntai-iltana heti Stadiin päästyäni niitä kahta mun lempparijuttua. U know. Jeesas. Sit oon todennu et toi buranakasisatanen on kans ihan oiva keksintö. Eli lääkitys kohdilleen, ni kyllä tää tästä.
Kävin tossa just Pulmusta hakemassa Kimiltä eilen lainaamani tartsin. Ku piti siis eilen sitte lähtee vielä tonne Jerryyn ni se tartsi jäi sit sinne. Nyt olis asennuspuuhia ja ehkä pitäis ruveta miettiin jotain pakkausjuttuja kans. Kelailtiin tossa kolmen jallun ja kahen stoben jälkeen että tää menis kyllä hyvin silleenkin, että ku pilkku tulee pual nepa, ni siitä heti taksilla kotio, pikanen pakkailu ja klo 4:30 gatori kohti helsinki-vantaata, rolleri nippuun, täxfriistä kolme pulloa bägiin ja näppärästi seiskan lennolle.
Kattellaan. Pitää näköjään harrastaa tätä internetpyöräilyäkin, ni saas nähä mitä kaikkee tässä kerkee.
Fiilis on muuten aika saatanan hyvä. Luulen että pääsen jopa sille groupieridelle. Ottaa sitte vaikka junan kesken matkan jos kroppa sanookin et ei.
Laitetaan pari kuvaa tähän väliin, ni levoton nettisukupolvikin jaksaa seurata.
Mähän pääsen siis aika hyvään seuraan heti tuolla danskanmaalla. Viikko sitte varmistu että pääsen yhen Austinin kämpille budjaamaan. Koisittiin kimpassa viime syksynä London Callingissa. Kiva heppu. Niin… Sinne samaan kämppään tulee Overdrive ja Kier Lontoosta ja sit yks maailman kovin jätkä Glasgowsta. Se joka coachas mut goldsprintvoittoon siellä samaisessa Lontoossa. Kaikki on ihan vitun hulluja kavereita.
Eli siis vähä pelottaa.
Niin ne kuvat. Mä kävin siis tänää sanoo Mantalle morjes. Tietysti.
Kuvatekstinä oli Heipat beibi! Mä lähen huomenna köpikseen treffaa yhtä merenneitoo.
Ällös huoli daarling.
Tuun kyl takas.
Ja sit heti perään tajusin että tää Austin oli just eilen linkannu meille sen luona kämppääville veijareille kuvan jostain edellisistä köpiksenvalloitushässäköistä.
En tiiä kuka tossa edustaa ja mitä se huutaa, mutta pahoin pelkään että meitsi on huomenna tossa samassa aktissa shortsit nilkoissa Public Enemy-paita päällä karjumassa Suck it beibi, suck it!
Ydinperhepaita vois olla myös kova. Pitää miettii vielä.
Ei hitto. Munhan piti tänään vielä ommella kengänsuojat ja laittaa bibseihin vähä velcroo että irtolahkeet pysyy ylhäällä. Ja boomboxille pitäis tehdä joku fiksu kiinnityshimmeli tohon bägin remmiin. On muuten pitäny jo puoltoista vuotta. Ja merinobuffillekin saattaa tulla tarvetta. Ruotsissa on nimittäin ollu viimepäivinä kylmempää ku täällä. Heh.
Elikkäs ei muuta ku hommiin.