PartaMatti

Ja ajassa 7.22 se on auki!

En huutele tässä aamulla vielä isommin joten tehkää rakas YV hyvin ja samalla raportoikaa pliis, jos siellö on bugeja etc!

Kiittäen,

PartaMatti

Jos ompelukone tarvii huoltoa tai mietit teollisuuskonetta niin täältä vois tarvittaessa löytyä jeesiä.
T: Ex-koneenkorjaaja

Mkhanik - 7:47, 5.12.2018 » Jos ompelukone tarvii huoltoa tai mietit teollisuuskonetta niin täältä vois tarvittaessa löytyä jeesiä. T: Ex-koneenkorjaaja
No mutta! Laitan PM:ää tässä joku päivä, nimittäin tilanteita ja tarpeita löytyy!

Mites koot hatuissa verrattuna esim. KRNKY? Onhan siellä ne sentit toki.

Tilaus lähti avaruuslippiksestä!

Ässät loppu jo, eli sikäli oli helppo päätyä M-kokoon.

Oon sillein tyhmä jätkä että: Jos käsintehdyt t-paidat on sitten hyviä niin kai niitä tulee sellaisena designina että partamatin logo on vain pienenä kangaslappuna helmassa?

Mua vituttaa t-paita hommat yli kaiken ja oon onnistunut elämäni aikana löytämään vasta yhden hyvän t-paidan niin mielelläni tukisin kotimaista Mattia.

ritari_s - 23:44, 4.12.2018 » avaruuslätsä = very cool
indeed!
munccis - 8:54, 5.12.2018 » Oon sillein tyhmä jätkä että: Jos käsintehdyt t-paidat on sitten hyviä niin kai niitä tulee sellaisena designina että partamatin logo on vain pienenä kangaslappuna helmassa? Mua vituttaa t-paita hommat yli kaiken ja oon onnistunut elämäni aikana löytämään vasta yhden hyvän t-paidan niin mielelläni tukisin kotimaista Mattia.
Voin tehdä just sellaisen disainin kun haluat! Mut joo, niistä mun tekemistä paidoista on tulossa 10cm normaalia paitoja pidempiä, ei mitään 9särihiphop-paitoja, mut inasen pidempiä. Ja teen niistä myös blankkoja.
rokpete - 9:12, 5.12.2018 »
ritari_s - 23:44, 4.12.2018 » avaruuslätsä = very cool
indeed!
Word. Hyvä Matti!

Avaruushommat = hyvät hommat

“10cm normaaliapaitoja pidempiä”

Halleluja!

Ässät meni, joten M-lähti tilaukseen. Ei oikein ollu mitään hyvää mittaa töissä tarkistaakseni tätä, joten käytin verkkopiuhaa ja rullamittaa.

Kuka on onnellinen tilauksen nro. 1 nappaaja? Mulla vahvistuksessa nro. 4 eli niukasti jäin podiumilta.

zykkeli - 10:15, 5.12.2018 » Kuka on onnellinen tilauksen nro. 1 nappaaja? Mulla vahvistuksessa nro. 4 eli niukasti jäin podiumilta.
Pidetään voittaja anonyyminä, mutta muutaman testiostoksen jälkeen olit Jukka ostaja numero 2! Onnea ja iso kiitos tuesta!

kolme sivua eikä urlia kauppaan :thinking: :shrug:

http://www.partamatti.com/

pieni merenneito - 10:22, 5.12.2018 » kolme sivua eikä urlia kauppaan :thinking: :shrug:
SHIII

Hidas.

pieni merenneito - 10:22, 5.12.2018 » kolme sivua eikä urlia kauppaan :thinking: :shrug:
Vähä samat fiilikset, mut sit muistin että profiilissa voi laitella linkkejä ja klikkasin tota avatarin alla olevaa tekstiä.
PartaMatti - 10:18, 5.12.2018 »
zykkeli - 10:15, 5.12.2018 » Kuka on onnellinen tilauksen nro. 1 nappaaja? Mulla vahvistuksessa nro. 4 eli niukasti jäin podiumilta.
Pidetään voittaja anonyyminä, mutta muutaman testiostoksen jälkeen olit Jukka ostaja numero 2! Onnea ja iso kiitos tuesta!
Wohoo!