Parker International

http://www.parker-international.co.uk/

En oo nyt Parkerin edustaja tiedottamassa mun tarjonnasta, mut kai tää alue käy yleiskeskusteluun liikkeistä?

Ois sellainen kyssäri, et paljonko teillä on tullut Parkerilta postikuluiksi. Laskuri tarjoaa 15 puntaa, mut perään tuli maili että tarkat postikulut läjälle kamaa Suomeen onkin 29,50 puntaa ja pitää soittaa ja ilmoittaa, onko OK. Isoin esine on ohjaustanko. Lisäks on pakkaa, vaihtajaa ja muuta pikkusälää about 200 punnan arvosta.

Onks muilla maksanut näin paljon?

edit: No turhaan kai bitchaan, tuolla lukee kuitenkin KISSAN kokoisella fontilla että WE RESERVE THE RIGHT TO RE-QUOTE POSTAGE COSTS ON ALL OVERSEAS ORDERS. Kai se sit vaan maksaa 30 puntaa.

Kyl se taitaa maksaa, varsinkin kun on Englannista kyse. Mulle ne itse asiassa soitti perään samasta asiasta.

Noin se meni kun hoidin jonkun kimppatilauksen muutama kuukausi sitten. Mullekin soitettiin, pahoiteltiin ja kysyttiin miten tän kanssa nyt toimitaan kun tulee kalliimmaksi kuin mitä netissä luvattiin, postimaksusummat oli vissiin juuri samat. Paketissa oli Randonneureja sun muuta.

Sama juttu. Tilasin kampisetin yms. keskikokoista pyöränosaa ja sähköpostiviesti tuli aika nopeasti noista postikuluista.

Mä taasen sain keväällä kampisetin ja kasan pienempää roinaa ilmoitettuun hintaan. Voisiko tuo riippua hieman siitä, minkä kokoisia pahvilaatikoita niillä sattuu olemaan varastossa?

mulle on aina tullut ostoskorin ilmoittamalla hinnalla. En oo tosin ihan viime aikoina tuolta ostanut mitaan… Lienee aika uusi kaytanto?