Pari aihiota... mielipiteitä kaivataan!!

Olis pari aihiota onko näkemyksiä/mielipiteitä?

Teksi mieli tehdä ns “Tweed run” tyyppinen vehe.

vähan tähän tyyliin…

saisko näistä?

kyllähän noista näyttäis saavan. Tuo ylempi vaikuttaa kehityskelpoisemmalta.

Itse just eilen omalla vastaavallani ajelin töihin ja äkkijarrutuksessa katkaisin jalkajarrun kiinnikepannan ja kotiin lähtiessä huomasin vielä, että noin 50km ajettu Favoritin takanapa oli löystynyt niin, että ois saattanut kuulia sataa katuun hetkenä minä hyvänsä. Eli ei ollut huoltovapaa sekään.

+1 ylemmälle

Ohjaamo, satula, eturatas… Tykkää.
Rakensin itselleni vanhasta suomalaisesta miestenpyörästä herras-/tweedkulkineen, eikä todellakaan ole tuokaan “huoltovapaa” : ) Takanavan (jalkajarrullinen siis) kanssa meni, ja menee, säätämiseksi. Liian tiukalla (vetää lukkoon), liian löysällä (heiluu). Ei vaan osaa, vapaarattaalliset ja kiinteät on niin helppoja tohon verrattuna : )

Jos joku löytää noita esimerkkikuvassa olevia Schwalben Delta Cruisereita Suomesta, niin ilmoittaa! Ei ole kuulemma maahantuojan valikoimissa, mutta jos “harmaatuontina” löytyy.

Edit: varmaan jo tuttu mutta vinkataan kuitenkin: Vanhat velot.

Mulla ois tän pyörän runko setti ilman keulaa jäljellä (keulakin saadaan
tarvittaessa mukaan) Osta pois, kiva setti renkaita alle ja valmista!

-Olli

Älä suotta, Olli, myy pois tuota. Tuossa on niin hyvät barspinnausoptiot, että ei muuta kuin teet vielä korotetun chainstayn tuohon, niin kyseessä alkaa olla ultimate trik n´ tark. Joskin vähän löysät kulmat…

Ogelin pyöräkellarista löytyy delta cruisereita kermaisena, 37-622 kokoa. Onko tuo alempi pyörä Rekord, itselläni oli samalla värityksellä varustettu rekordi vuodelta 54.

^ Kiitos vinkistä! Pitänee poiketa sitten kun Helsinkiin päin taas ehdin : )

Alempi on vissiin Jaguaari???