parhaat vedätykset jälleenmyyntihinnoissa

Hyvä muistutus Lontoon olemassa olosta. Pitänee siirtyä sinne vedättämään, kun sälä ei tunnu täällä liikkuvan.

Niin, faffe mitä mieltä olet siitä, että sun kuratoimia artefakteja luukutetaan vedätyshinnoilla maailmalle?

Ja hei kuka ehtii ensiksi kommentoimaan asiaa tähän väliin: RTZ, ununu, Konsta, Lumikko vai peltsip?

Tulin kertomaan jussille, että tää asia ei kiinnosta mua.

Olis pitänyt lyödä vetoa, olisin juuri voittanut.

kerroin 1.12 RTZ on tämmöiösissä luottosuorittaja.

http://www.hifiharrastajat.org/foorumi/showthread.php/120441-Hifi-45-3-(Kuopio)-280

http://www.hifiharrastajat.org/foorumi/showthread.php/120514-HiFi-45-3-(Kuopio)-490€

hifipuolellaki tais luukutus rako löytyä

not bad 4 one day

Tuo nimenomainen gangsta on W1N:n Suomeen tuoma ja alunperin Cluster-haarukalla. Mä hommasin siihen sitten OG-haarukan. Kalliiksi tuli mullekin, mutta ei ihan noin kalliiksi. Hintapyyntö on just kowa. Hyvä, että joku mittaa kiiman määrän. Suomessa pahin hurmoshan on jo takana (kunnes iskee uudelleen).

edit.
Nyt vasta tsekkasin viestien päivänmäärät.
Taidan olla taas monta päivää jäljessä ja tämä meni jo kaupaksi?

Tirsk, hifi ja savo. Hyvä ja hassu.

Teemu - 23:06, 4.3.2015 » Tuo nimenomainen gangsta on W1N:n Suomeen tuoma ja alunperin Cluster-haarukalla. Mä hommasin siihen sitten OG-haarukan. Kalliiksi tuli mullekin, mutta ei ihan noin kalliiksi. Hintapyyntö on just kowa. Hyvä, että joku mittaa kiiman määrän. Suomessa pahin hurmoshan on jo takana (kunnes iskee uudelleen). edit. Taidan olla taas monta päivää jäljessä ja tämä meni jo kaupaksi?
meni kyllä kaupaksi. juuri odottelee boksii tossa huomista lähtöä.

good night sweet prince

FF - 23:20, 4.3.2015 »
Teemu - 23:06, 4.3.2015 » Tuo nimenomainen gangsta on W1N:n Suomeen tuoma ja alunperin Cluster-haarukalla. Mä hommasin siihen sitten OG-haarukan. Kalliiksi tuli mullekin, mutta ei ihan noin kalliiksi. Hintapyyntö on just kowa. Hyvä, että joku mittaa kiiman määrän. Suomessa pahin hurmoshan on jo takana (kunnes iskee uudelleen). edit. Taidan olla taas monta päivää jäljessä ja tämä meni jo kaupaksi?
meni kyllä kaupaksi. juuri odottelee boksii tossa huomista lähtöä. [i]good night sweet prince[/i]
Tää topic vaatii enemmän euromääräistä tietoa ollakseen relevantti joten paljon nettosit?

Internet on nykyään liian nopea muille.

Welho - 23:25, 4.3.2015 »
FF - 23:20, 4.3.2015 »
Teemu - 23:06, 4.3.2015 » Tuo nimenomainen gangsta on W1N:n Suomeen tuoma ja alunperin Cluster-haarukalla. Mä hommasin siihen sitten OG-haarukan. Kalliiksi tuli mullekin, mutta ei ihan noin kalliiksi. Hintapyyntö on just kowa. Hyvä, että joku mittaa kiiman määrän. Suomessa pahin hurmoshan on jo takana (kunnes iskee uudelleen). edit. Taidan olla taas monta päivää jäljessä ja tämä meni jo kaupaksi?
meni kyllä kaupaksi. juuri odottelee boksii tossa huomista lähtöä. [i]good night sweet prince[/i]
Tää topic vaatii enemmän euromääräistä tietoa ollakseen relevantti joten paljon nettosit?
hinnan merkityskylläisyys mun tulevaan maantieprojuun starttirahana oli merkittävä

veikkaan 1000 eur+postit tyylistä vedätystä

meanwhile, tää naurattelee sattuneesta syystä.

^Ajattelin just laittaa tohon hintaan oman kompliitin myyntiin tulevana viikonloppuna. Taidan olla vajakki ja vedätän vaan itseäni.

meniks se AL650e jo ?

kartelli paheksuu

Teemu - 23:06, 4.3.2015 » Hintapyyntö on just kowa. Hyvä, että joku mittaa kiiman määrän
Sinä ansaitset mitalin tosta kyllä :D

^^ vaihdoin Rolleriin. Paras vedätys ikinä.

^^:D

meinasin laittaa huumori topikkiin mutta laitetaan tänne sittenki

kanadan ainoo ingria $3000 pretty sweet

http://www.pedalroom.com/f/a9b87fad1f_1.jpg

netspider - 11:58, 10.3.2015 » paskamyrskyn välttäminen: a) ilmoittaa suoraan että euron kammet, myyntihinta toki reippaasti uusia halvempi. b) ebay/lfgss jne. "tuntemattomille" myynti c) odottaa edes vähän pidempään kuin seuraavaan arkipäivään, jolloin kukaan ei enää muista/ketään ei kiinnosta d) selata ostoilmoituksia kammista ja tarjota suoraan niihin
Kun tuola vedätellään niin laitetaan tännekin kelpo lista kaikille vedättäjille. Itse kävin tossa hakemassa nologo kompliitin ohjainlaakeri jumissa ja ties millä virityksillä kumit puhki kunnossa. Noh pika-availu ja joku ylimääräinen O rengas laakeria jumittamasta pois :D uudet rasvat, sisurien paikkaus. No lopulta runko oli sit pieni kaverille (myynti-ilmossa 60cm mutta tt oli vaan 56, jonka toki ostettaessa tarkistin vielä mutta riskillä ostin kun jo olin menossa hakemaan ja halvalla sai). Möin siis kompliitin ostoilmoon tarjoomalla tuplahinnalla.