parhaat vedätykset jälleenmyyntihinnoissa

ostin eelahdesta 45e:llä bulliksen jossa d-a jarrukahvat ja ergostem kiinni. myin kahvat 20e:llä, ergostemmin 70e:llä ja tanko on itsellä. nauruhalpoja tosin nuo myyntihinnatkin olivat.

kaikki muut myynnit taitaakin olla aika lailla tappiolla

En oo varmaan mitään myyny voitolla, korkeintaan samaan hintaan. Poislukien kokonaisina hankituista pyöristä joku osa, mistä on vähän vaikea sanoa, että onko siinä nyt voitolla vai ei.

Ostin pari vuotta sitten sen takas jenkkeihin muuttaneen luukuttajan stashista autolastillisen paskaa ja pari ihan hyvääkin osaa dollarinkiilto silmissä, mutta en sit oo juuri jaksanu luukuttaa niitä ja taisin antaa/lainata jonkun halvan maastokompliitin siitä kaverillekin. En oo ihan varma oonko vieläkään plussan puolella.

En osaa.

Smurf - 17:21, 19.1.2015 »
negaatio - 17:19, 19.1.2015 » ite voitin hyvinkin epäilyttävästi trackstandin viime koffis ja mustan san marco supercorsan sit luukutin palkinnon eteenpäin kolmel kybäl http://pix.iemoji.com/sbemojix2/0753.png
On vähän sellainen asia ettei kande ihan hirveästi leyhytellä.
pitää paikkansa. ois pitäny myydä paljon kalliimmalla.

Ostin Hangon LBS:stä NOS maantiekamaa pois pölyttymästä ja myin pienehköllä voitolla eteenpäin. Nyt harmittaa kun ois niille käyttöä. 600 6400 -kammet jne.

Kaikki omaan käyttöön ostettu on mennyt aina tappiolla eteenpäin. Ninjamyyntitaktiikkaani kuuluu nopeat kaupat. Saan enemmän tyydytystä nopeasti täyttyvästä inboxista kuin mahdollisista voitoista ja kuukausien uppailusta. Nyt on tosin melkein kaikki mahdollinen myyty ja jäljelle jääneet kamat vois vaikka yrittää ajaa loppuun.

nopeita tyydytyksiä toivon kidille oppirahakiekoista

FF - 18:14, 19.1.2015 »
Smurf - 17:21, 19.1.2015 »
negaatio - 17:19, 19.1.2015 » ite voitin hyvinkin epäilyttävästi trackstandin viime koffis ja mustan san marco supercorsan sit luukutin palkinnon eteenpäin kolmel kybäl http://pix.iemoji.com/sbemojix2/0753.png
On vähän sellainen asia ettei kande ihan hirveästi leyhytellä.
pitää paikkansa. ois pitäny myydä paljon kalliimmalla.
Itse lähinnä keskittyisin enempi tuohon "voittamis"-osuuteen.

Edit: ja ylpeänä, pää pystyssä kävelen trollimiinaan.

Mä myyn aina mahdollisimman hyvällä hinnalla ku ei oo kiire myydä.

accro - 18:16, 19.1.2015 » Ninjamyyntitaktiikkaani kuuluu nopeat kaupat. Saan enemmän tyydytystä nopeasti täyttyvästä inboxista kuin mahdollisista voitoista ja kuukausien uppailusta.
Tämä. Koskaan en oo jääny harmittelemaan, vaikka jotain olis halvalla mennytkin. Suurin osa myymistäni kamoista on menny tunneissa tai viimeistään seuraavana päivänä.

Sen sijaan myytävänä roikkuvat tavarat vie tilaa työhuoneessa ja mielessä, minkä lisäksi ne on seisovaa pääomaa, jonka voisi käyttää järkevästikin esim. uusiin sourssauksiin.

Kävinkin pudottamassa hintoja täällä ja täällä.

harrastuksiin kuuluukin mennä kaikki liikenevät rahat ja romujen myynti eurolla -kokeilu oli niin positiivinen kokemus että taidanpa jatkossakin hinnotella niin että menisi mahdollisimman nopeasti kaikki mille porukalla on yhtään tarvetta.

https://www.yksivaihde.net/old/13466

nyt vittu ununu sanot paljonko nettosit tällä 800€ lotollas!

…kyllähä se kiekkoje kasaamine iha itessäänki palakittee, mutta ehkäpä kannattaisi jatkossa tilailla niitä cnc:n halvennuspalikoita ensisijaisesti ihan omaan käyttöön, ok?

#opit
#rahat

Ostin vintaasicressun 150€, luukutin vaihdeosat 60€ ja möin pyörän sinkulana 170€.

En jaksanutkaan projektoida, projisoida tai mitänytvitu puuhastella.

Discorossin slx putkilla. Sisään 200€, ulos 260€. Ois varmasti saanut enemmänkin, mutten kehdannut pyytää. Möin kun en tohtinut sinkuloida.

Useamman pyörän verran market gradea oon vaihtanu muutamiin euroihin ja luomukahviin. Kamat dyykattuja.

Dyykattyjen osien myyminen.

kid_scientifik - 21:51, 19.1.2015 » ..kyllähä se kiekkoje kasaamine iha itessäänki palakittee, mutta ehkäpä kannattaisi jatkossa tilailla niitä cnc:n halvennuspalikoita ensisijaisesti ihan omaan käyttöön, ok? #opit #rahat
paljolla noita kympin saintteja kandeis luukuttaa?

good to have you back

mannine et kerro sit kellekää mut nippa nappa omilleni tbh. olin just päässy ebayestoistani ja toi oli tota aikaa ku en vielä tienny, että jos huudat, et ota ja jos otat, et huuda.

se planet x bugi titsku oli paras diili ikinä. mulle ja ostajalle. söin mutsin joulupuuroo ja painoin vasuril nappii luuris kun te apinat agitoitte mua siihen. sekunnin ajan oli kovat tuntiliksat, teki mieli soittaa pomolle ja sanoo haista paska en tuu lomien jälkee duunii.

olis pitäny ostaa kaikki 4.

Ois todellaki pitäny ottaa

Heh, mä oon kyl universumin paskin luukuttaja, jos luukutusmestarius mitataan voitetuilla euroilla. En oo myyny varmaan mitään niin et oisin jäänyt voitolle, mutta en mä myöskään koe reiluna pyytää edes samaa hintaa kuin oon itse maksanut, saati enemmän, jos myytävä tavara on ollut mulla käytössä.

joku on sanonut olevani nolla

Lammin kirpputori, Concor junior: 3.5€
Myin: 57€

edit. Muuten oon myyny kyl kaiken aika lailla persnetolla.