Jos on vapaaratas jäätyny jumiin ni eikse sillo oo fixi? Lumen määrästä päätellen ei poissuljettu mahdollisuus.
No hieman shady ilmoittaja kyllä. Saa laittaa suoraa rastin pariin riskiruutuun eli tuore käyttätili ja miesoletetun ilmoittajan naisen käyttäjänimi
Sama tyyppi joka myi rikkinäisiä kiekkoja tuossa ylempänä. Tunnistan nuhjuisesta 170€ tv-tasosta joka ei ole vieläkään mennyt kaupaksi.
Hovinsaaren dadaisti iskee jälleen!
Mikähän tarina tässä on taustalla?
Mietin joskus sellaista käänteiskeventelyspeksausta eli etää lähtis speksaamaan huumorin tähden mahdollisimman painavaa polkupyörää, jonkun järjen rajoissa toki eli vakiokomponenteissa pysyen jne. - ei nyt varsinaisesti “vakio”, mutta nämä olis ehdottomasti sopineet tavoitteeseen
Luulen että joltakin on hajonnut poljin, ja on duunissa tai koulussa tehnyt jo valmiina olevista akseleista nuo polkimet.
Itse veikkaisin jotain custom-cruiser-meininkiä estetiikan pohjalta.
Notta hirtehiset vitsihuumorit tuanoi murtehisella tvistillä nääs.
Äijänmäistä tavaraa
mäole sange hämmentny mite yhre ilmotukse aikan o saatu aikaseks käyttää noimont eri murret!
Ilmoituksen kuvat todella mielenkiintoiset. Onkohan Mökkimies käyttänyt mahdollisesti Game Boyn lisävarustekameraa näiden ottamiseen?
Hämmentävä keissi kun näyttäs olevan tori -vesileimat kans artefaktien syömät. Tästä tulee mieleen se kun on ite ottanu tuotekuvia studio-olosuhteissa torifi myyntiartikkeleihin eikä oo mennyt seulasta läpi kun kuvien pitää “ei netistä pöllittyjä”. Helveti hyvä et tämmöset sit kelpaa.
Myöskään ilmoituksen tekstissä ei ole granulariteetti näköjään riittänyt pienimpien yksityiskohtien kuten välimerkkien tai ihan kaikkien kirjaintenkaan esittämiseen:
”Kuva mukaiset pyörät toimivat 21 vaihteiset soitot numeroon 0468483986 50 euroa kappale”
Täysijousitettu seisonta jalalla ja ylämäki kahvoilla.
Siitä kattavilla tiedoilla 3,6kiloeuron pyöräkaupoille, uutena näyttävät maksavan 3890e
Kunto: täysi.
Sittemmin siihen on lisätty näemmä kuvakin pyörästä.
Ollut käytössä noin puolikesää. Päädyn itse vaihtamaan kun tulikin esteettisesti hienompi pyörä vastaan.
Kyllä mutta mitäköhän aktuaalista tuolla keulan suunnalla tapahtuu.