"Parhaat" myynti-ilmoitukset

Jos on vapaaratas jäätyny jumiin ni eikse sillo oo fixi? Lumen määrästä päätellen ei poissuljettu mahdollisuus.

1 Like

No hieman shady ilmoittaja kyllä. Saa laittaa suoraa rastin pariin riskiruutuun eli tuore käyttätili ja miesoletetun ilmoittajan naisen käyttäjänimi :dotted_line_face:

1 Like

Sama tyyppi joka myi rikkinäisiä kiekkoja tuossa ylempänä. Tunnistan nuhjuisesta 170€ tv-tasosta joka ei ole vieläkään mennyt kaupaksi. :smiley:

2 Likes

5 Likes

Hovinsaaren dadaisti iskee jälleen!

2 Likes

2 Likes

Mikähän tarina tässä on taustalla?

Mietin joskus sellaista käänteiskeventelyspeksausta eli etää lähtis speksaamaan huumorin tähden mahdollisimman painavaa polkupyörää, jonkun järjen rajoissa toki eli vakiokomponenteissa pysyen jne. - ei nyt varsinaisesti “vakio”, mutta nämä olis ehdottomasti sopineet tavoitteeseen

1 Like

Luulen että joltakin on hajonnut poljin, ja on duunissa tai koulussa tehnyt jo valmiina olevista akseleista nuo polkimet.

1 Like

Itse veikkaisin jotain custom-cruiser-meininkiä estetiikan pohjalta.

1 Like

Notta hirtehiset vitsihuumorit tuanoi murtehisella tvistillä nääs.
Äijänmäistä tavaraa

mäole sange hämmentny mite yhre ilmotukse aikan o saatu aikaseks käyttää noimont eri murret!

Ilmoituksen kuvat todella mielenkiintoiset. Onkohan Mökkimies käyttänyt mahdollisesti Game Boyn lisävarustekameraa näiden ottamiseen?

4 Likes

Hämmentävä keissi kun näyttäs olevan tori -vesileimat kans artefaktien syömät. Tästä tulee mieleen se kun on ite ottanu tuotekuvia studio-olosuhteissa torifi myyntiartikkeleihin eikä oo mennyt seulasta läpi kun kuvien pitää “ei netistä pöllittyjä”. Helveti hyvä et tämmöset sit kelpaa.

2 Likes

Myöskään ilmoituksen tekstissä ei ole granulariteetti näköjään riittänyt pienimpien yksityiskohtien kuten välimerkkien tai ihan kaikkien kirjaintenkaan esittämiseen:

”Kuva mukaiset pyörät toimivat 21 vaihteiset soitot numeroon 0468483986 50 euroa kappale”

Täysijousitettu seisonta jalalla ja ylämäki kahvoilla.

Siitä kattavilla tiedoilla 3,6kiloeuron pyöräkaupoille, uutena näyttävät maksavan 3890e

2 Likes

Kunto: täysi.

1 Like

Sittemmin siihen on lisätty näemmä kuvakin pyörästä.

Ollut käytössä noin puolikesää. Päädyn itse vaihtamaan kun tulikin esteettisesti hienompi pyörä vastaan.

6 Likes

Kyllä mutta mitäköhän aktuaalista tuolla keulan suunnalla tapahtuu.