"Parhaat" myynti-ilmoitukset

Tää Power A.P.C x Carhartt -collabo menny multa ihan ohi.

1 Like

:smiling_face_with_tear:

13 Likes


Ilmoitus sinänsä ihan asiallinen, paitsi että ei toi pyörä kyllä kovin pieneen tilaan mene, mutta aikamoinen treenisetuppi IMO.

3 Likes

Mimmonenkohan camera obscura pitää olla että saa otettua tämmösiä myyntikuvia?

myös

Vaihteita 7 x 5

7 Likes

Todnäk joku 1st gen älyluuri + 3‰ bönthö-mode + remote pönde-lokaatio + ikää 65v -combo.

2 Likes

Musta näyttää että on otettu valaistusta huoneesta ikkunan läpi, siten että ikkunan ulkopuolella olevan kohteen valaisee ikkunasta vuotava valo?

No siis tästä vois teettää dialabissa vedoksen ja ripustaa etelä-hesalaisen galleria seinälle anyday.

Kaunis valokuva.

2 Likes

Sanoisin, että myyntikuva on kuva paperikuvasta, joka itsessään hyvin taiteellinen.

https://www.tori.fi/pirkanmaa/Pyora_104719194.htm?ca=11&w=1

But… Why?

1 Like

6 Likes

Ei ehkä ihan kärkeen yllä, mutta

“Asianmukainen pyörä”
suttuinen kuva satulattomasta hybridistä

https://www.tori.fi/vi/105338001.htm

“Tästä pienellä nikkaroinnilla asiallinen pyörä mihin tahansa käyttötarkoitukseen. Vähän ottanut osumaa vuosien saatossa mutta se on huomioitu hinnassa. Pyörä on kuitenkin ajokunnossa ja olen käynyt sillä kaupassa.”

(valmistajaa ei kerrota)

ihan mihin tahansa tarkoitukseen siis tästä :smiley:

1 Like

Erkillä myös “Mukit hyvässä tarjouksessa.”

1 Like

Haluatko artikuloida mikä vertauksessa hiertää?

Noh, ei kai sen mainostekstin kirjoittamisen tartte olla niin vakavaa, mutta en pidä toisen brändillä ratsastamista kovin asiallisena. Jossain tori ilmoituksessa mun mielestä se on tietty ok, ison pörssiyhtiön nettikaupassa ei.

3 Likes

Ohjeistusta ei rikottu ja vaikka olis fiksiskenen suosikkibrändi niin mun puolesta maksakoot palkkaa niille jotka tekee työtä brändinsä puolesta.

1 Like

aikas symppis tuo teksti :face_holding_back_tears:

Enemmän tuossa harmittaa, ettei ymmärretä mitä eroa vintage vs retro…

2 Likes

Rupesin kyllä ihan oikeasti miettimään tota “ei ole Pelagoa”. Tietenkään en vaihtaisi sebuani tuohon, mut jos otetaan lähin vertailukohta eli Pelago Borgå niin kumpi oikeastaan on parempi…

osat ovat lähes yhtä laadukkaat menis halventamisen piiriin jos se ei olis totta

5 Likes