Pannugifutopi

Ranne vaan murtu.

Hei, tää on pannugifutopi. Menkää sinne twitteriin keskusteleen siitä, onko keulivat bigbmxjonnet ärsyttäviä vai ei ja onko se kouluttamista jos ajaa laitimmaisella kaistalla sulkuviivan kohdalla ja sellanen ajaa silti sun auton keulaan pahki :man_shrugging:t4:

8 Likes

20230109_200524

4 Likes

ezgif-3-5665a869a5

7 Likes

ezgif-1-ff38444e07

5 Likes

Käsitin väärin.

Jotain toi pyöräilijä varmaan tyhmäilystään oppi ja ajan kysymyshän kolina tuollaista harrastaessa on. Siitä olen samaa mieltä.

Tällaisessa yhteydessä ”koulutus” ei mun sanastossani ole substantiivi (”Mikä koulutus sulla on?”) vaan koulutuksen saaminen on autoilijan aktiivisen tekemisen kohteena olemista. Verbi ”kouluttaa” on semmonen mitä koulukiusaajat ja rikolliset käyttää antaessaan jollekin väärää henkilöä ärsyttäneelle turpiin, ja autoilijat esim. ajaessaan takarenkaassa kiinni torvi pohjassa. Pitää kato kouluttaa että oppii olemaan.

Tämän takia kommentti ei toiminu mulle, olin myös kattovinani että taaemman viivan kohdalla autonrenkaan ja viivan väliin jäisi joku 15 cm mutta lähempänä menee jo melkein viivan päältä. Ei se välttämättä tahallista ole mutta ratin takana pitää olla tarkkana myös idioottien varalta ja sitä toi kuski ei ollut.

3 Likes

20230119_165110

5 Likes

Perusmeininkiä varsinkin Hämeentiellä. Sama setti, mut autolla yleensä. Eivät katso peileihin lainkaan…

Tuolla eellä muuten näkyy taxxxi pyöräkaistalla JA suojatien päällä. En tiedä missä kuvattu mutta tuskin sielläkään toteutuu kaikkien pykälien mukaan.

Sen taksin vasemmalta koukkaamisessa on myös hyvät mahkut kiskodiskolle. Ja kun tarkastellaan asiaa boksin ulkopuolelta, niin eikö tämä kuvaajakin istu autossa joka seisoo pyöräkaistalla? Ja tuleeko tuolla tien toisella puolella vastaan moposkootteri pyöräkaistalla?

The dystopia is strong with this one.

1 Like

Näyttää Hollannilta ja siellä saa max 25km/h kulkevilla skoottereilla ajella pyöräteillä/kaistoilla.

1 Like

ezgif-3-bdf84299e6

ezgif-5-4d14cdd6fc

17 Likes

ezgif-5-e6b9fc7730

tosta loppuvaiheen tilanteesta löysin nuorimmaiseni toissapäivänä, kun menin hakemaan päiväkodista.
Sillä erotuksella, että ei ollu potkupyörää vaan muki, jolla se ammensi kuravettä huiviin.

1 Like

edit: Linkki meni särki.

1 Like

Cmoon

ezgif-2-b8552c0205

5 Likes

ezgif-3-83f0bce774

8 Likes

ezgif-3-31cb9f37be

Kaks promillee ja sähköpotkulauta

^ ylläpito, missä pannut?

ezgif-5-e7a8e6c500

Oikeesti tääki kuuluis skedetopikkiin.

2 Likes

ezgif-3-1deccfcc9f