Panimorandot

Ollut jo joitakin vuosia ajatuksessa fillaroida porukalla esim. Poriin tai Tammelaan Isolle piipulle, joka on kai nykyisin Olutmylly.

Ja nythän siis lakihommat uudistui, niin muitakin kiinnostavia tarjokkaita on.

Vähän taustaa:

happo-orgiat - 16:10, 23.1.2018 » https://yle.fi/uutiset/3-10036498

Ens kesän uusi villitys on panimorandot

Vähän mietinkin josko esim. Turun panimoravintola Koulun kautta Vakka-Suomen panimon kautta Poriin tai Radbarin kautta Mathildedaliin ja sieltä esim. tuonne Forssaan.

Lisää varmastikin on tulossa.

Teen varmastikin itse jonkinlaisen tuollaisen reissun, mutta toki porukassa on mukavampaa ajaa. Ja ainakin juoda olutta.

Eli ensi kesänä ajelua ja oluen juontia.

Radbar – Mathildedal kiinnostaa, on ollu jo viime kesästä mielessä ylipäänsä ajella Mathildedalin seutuja bikellä

Näen tässä uhkan edgelle

kyllä kiitos

Mathildedal on super symppis ruukkikylä ja siellä on alpakoita :3

Juuh, Porista löytyy neljä pienpanimoa, että reittiä kannattaa suunnitella sen mukaan, että täältä jatkaminen voi olla hankalampaa.

Toinen hyvä kohde olutretkeilyyn on tietty Beer Camp, joka pidetään tänä vuonna Fiskarissa.

luin ekaksi ruukkukylä ja olin et mitä symppistä siinä on että kylä tunnetaan kaljanjuonnista… mut sekä kemiö että mathildedal kiinnostavat kovasti matkakohteina!

#panimorando
#ruukkukylä

Beer Campin fb-sivuilla iso kuva alpakoista. Apprew’d :3

Also toi Keppanakellari pitäisi päästä testaamaan pitemmän kaavan kautta, kun viimeksi otin siellä vain pullon colaa mukaan ja leiman korttiin. Liesjärven metsiin sitten yöksi kuten kunnon pulin kuuluukin

Mathildedalissa voi viihtyä vaikka edge pitäisikin—ei vähiten alpakoiden vuoksi. Siellä ei tiettävästi ole edes Sebastian Tynkkystä konttaamassa niitä kuvaten.

Mathidedahl on kyl symppis paikka. Oltiin tuossa keikalla siellä taannoin ja olut oli hyvää (ja ilmaista, hehjuum). Koiria, kissoja, kahvia, immeisiä. Lämmin suositus. Ja Kylä-puodin setä oli toiveikas jo silloin uuden lain mahdollisuuksista, kun asiantutevasti kertoili silloin tarjolla olleiden kepukoiden ominaisuuksista ja muista asiaan liittyvistä yksityiskohdista. (“… no tämän oluen ruismallas on kasvanut tuossa yhellä pellolla …”).

Pitäiskö Bullittilla lähtee?

Mathildedal olis ihan päiväkaljaetäisyydellä :slight_smile:

Fiskarsissa kai jotain panimo/baari-hommia kans? Radbrew:n lisäksi lähiseudulta löytyy Tuorlan panimo. Kaarina-Tuorla ja taksilla kotiin rando kiinnostaa.

Ja Weholankartano ois mukavasti matkan varrella jos esim. Sauna maistuu…

manuelkala - 17:07, 23.1.2018 » Radbar -- Mathildedal kiinnostaa, on ollu jo viime kesästä mielessä ylipäänsä ajella Mathildedalin seutuja bikellä
elikkä: • tämä • mukana

P.S. Kuka ompelee mulle bönthöpussin ja juottaa lowtideretitartsin? Tarve: luotu.

Tämä! Tästä olen puhunut toisaalla jo monta vuotta, mut ehkä se ens kesänä vihdoin toteutuu. Eli mukana ihan mihin suuntaan tahansa pyöräillään juomaan olutta.

Voin Dinamo ommella sulle bönthöpussit! Toimitus ihanteellisesti kalia & alpakka rando retkelle.

sani - 10:21, 24.1.2018 » Edge pitää, mutta alpacks kiinnostaa.
Sigu/tatuointi materiaalia tässä.