PAJAFEST 16.-18.5!!!!!!!!!!

Kosmiset super ällärit perjantaina ehtoolla.

Lauantaina rakennetaan sotapyäriö ja sunnuntaina soditaan.

Ruokaa on ihmisille

Tämä selvä.

Laittakaahan sit jotain aikatauluja. Mikäli sellaisia on. Viime vuonna tuli pyörähdettyä mestoilla pariinkin kertaan toteamassa ettei ollut juuri mitään katottavaa/kuunneltavaa. Bike warsin aikana, ainakin luulen että se oli vielä käynnissä (voi olla et jotkut hajottivat vaan loputkin pyörät ja itse “war” oli ohi) oli mestoilla muutamakymmenen “punkkaria” ja muita kuin rymistelijöitä ei tuntunut paljon homma kiinnostavan:)

vittu en tiiä kerkeekö mestoille ku siinä vieressä skeitataan niin perkeleesti lauantaina. maybe, perhaps.

dpstyles - 21:51, 12.5.2014 » Laittakaahan sit jotain aikatauluja. Mikäli sellaisia on. Viime vuonna tuli pyörähdettyä mestoilla pariinkin kertaan toteamassa ettei ollut juuri mitään katottavaa/kuunneltavaa. Bike warsin aikana, ainakin luulen että se oli vielä käynnissä (voi olla et jotkut hajottivat vaan loputkin pyörät ja itse "war" oli ohi) oli mestoilla muutamakymmenen "punkkaria" ja muita kuin rymistelijöitä ei tuntunut paljon homma kiinnostavan:)
Toiset tykkää toiset ei, pajafest

jos ei ois yksivaihde.netin synttärit oulussa yhtäaikaa, niin tulisin pitämään kaksipuoleisvapaaratastyöleirin. teoriassa tietenkin. en oo päässy näihin kinkereihin kuin kerran ja sillonkin nää oli siinä sosiaalikeskus satamalla vappuna.

Aijai, tulee hyvä viikonloppu!

Crusty - 20:53, 12.5.2014 » Kosmiset super ällärit perjantaina ehtoolla. Lauantaina rakennetaan sotapyäriö ja sunnuntaina soditaan. Ruokaa on ihmisille
älläreissä perinteisesti mukana pajan henki ja freakkipyöräsarja

sota/monsteripyöriä saa rakentaa kai jopa ke-to-pe-la-su?

tarjotaan ruokaa myös muille otuksille ehkä jos tulevat #peliveufos

mustAfa - 20:55, 13.5.2014 »
Crusty - 20:53, 12.5.2014 » Kosmiset super ällärit perjantaina ehtoolla. Lauantaina rakennetaan sotapyäriö ja sunnuntaina soditaan. Ruokaa on ihmisille
älläreissä perinteisesti mukana pajan henki ja freakkipyöräsarja sota/monsteripyöriä saa rakentaa kai jopa ke-to-pe-la-su? tarjotaan ruokaa myös muille otuksille ehkä jos tulevat #peliveufos
Joo huomisesta eteenpäin konttiaukiolla voi rakennella kaiken maailman pyöriä.

Huomenna siis konttiaukion avajaiset!

Ekaan viestiin päivitetty aikataulut. BOOM!

Tänään ja huomenna voi jo tulla kasailemaan friikkipyöriä!

myös Facebook

jeaea nää on jo nyt! etusivulle up

Vuoden kohokohta alkaa tänään.
Up

JOOOOOOOOOOOO!!!

Ite oon asiaankuuluvasti kipeenä jee.

Oujee!

Voi veljet luin tuon tapahtumakuvauksen Facebookista ja jos asuisin siellä PK-seudulla, niin olisin tikkana paikalla pajoissa. Hatunnosto järjestämisestä.

Onko pajaa missään

http://i1.ytimg.com/vi/-8yQl5fhi6s/hqdefault.jpg

en tiiä

saatana, cunt to fit ja ällärit vois toimia

paitsi sä ^^^^ lentäisit sieltä heti pihalle…umm ei no johonki senki seksisti >:3