Päivän löytö

^kova

^^ onko “ehkä dibs” sama kuin “av” facekirppareilla?

Ei mitään hajua facejutuista. Ehkä dibs on sitä että kun tiedän lisää niin ehkä haluun. Koko, väri, malli, vuosikerta, hinta jne.

Mä en oo muuta mittaillu kuin että punasessa outpostissa on vaakaputki n. 57cm ja mustassa tequestassa 53cm. Oon punaseen joutunu vaihtamaan riseria ja stemmiä että ois mulle 170cm sopiva. Mut tutkaillaan ja ilmottelen.

Fb-kirpparien lyhenteet ja käytännöt syö kyllä miestä.

Löysin alkuviikosta akkukäyttöisen puukkosahan Kalasatamasta. Olin iltapyöräilyllä ja pysähdyin katselemaan urbaania rappiotilaa kun sähkökaapin päällä levännyt saha pisti silmään. Kaverina sillä oli vaijerinkuorintapihdit. Kello oli jotain kuuden pintaan eikä missään näkynyt työmiehiä, joten pisti miettimään oliko joku alan mies ollut kuparivarkaissa vai mitä. Pistin sen sahan sitten reppuun kun aattelin, että parempi mun pakissa kuin jonku hämärämiehen.

Illalla katoin sitten tarkemmin sitä sahaa niin olihan siellä tussilla firman nimi alla ja googlailun perusteella kyseessä oli sähköfirma. Eilen kävin lounastauolla heidän toimistollaan ja kylläpä leuat putos kun ongin repusta puukkosahan. Välittömästi pomot soitti työmiehille, että tarvittais sitä puukkosahaa toimistolla, voitteko tuoda? Eka työmies sano, että se on toisella, toinen ei vastannut puhelimeen ja sitten lakkas vastaamasta ekakin. Sain tosi hyvät naurut.

<3

hahahahahaha

normaali - 6:37, 10.6.2016 » https://www.instagram.com/p/BGUV8V_whQk/media/?size=l Löysin alkuviikosta akkukäyttöisen puukkosahan Kalasatamasta. Olin iltapyöräilyllä ja pysähdyin katselemaan urbaania rappiotilaa kun sähkökaapin päällä levännyt saha pisti silmään. Kaverina sillä oli vaijerinkuorintapihdit. Kello oli jotain kuuden pintaan eikä missään näkynyt työmiehiä, joten pisti miettimään oliko joku alan mies ollut kuparivarkaissa vai mitä. Pistin sen sahan sitten reppuun kun aattelin, että parempi mun pakissa kuin jonku hämärämiehen. Illalla katoin sitten tarkemmin sitä sahaa niin olihan siellä tussilla firman nimi alla ja googlailun perusteella kyseessä oli sähköfirma. Eilen kävin lounastauolla heidän toimistollaan ja kylläpä leuat putos kun ongin repusta puukkosahan. Välittömästi pomot soitti työmiehille, että tarvittais sitä puukkosahaa toimistolla, voitteko tuoda? Eka työmies sano, että se on toisella, toinen ei vastannut puhelimeen ja sitten lakkas vastaamasta ekakin. Sain tosi hyvät naurut.
jahas, rip

http://i.imgur.com/4u3blGN.jpg

Olik toi joku Samulin graffiti siihen Trans Am -kisaan liittyen?

bommaaja on siis varmastikin nimenomaan viitannut tähän

https://scontent-arn2-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/13392682_1155879627785148_671522103_n.jpg

No nyt hemmetti.

ostitko designmarketilta eilen? katoin samanlaista tsygää siellä

Hietsun torikirppikseltä just äsken.

seksi

^ -vau

irkkuvankkuri

Taloyhtiön metalliroskiksesta iskemätön Arabian valkoinen retro empalipannu ja trangian retkipannu. Arabian pannussa vielä tarrakin kiinni.

Sit vähän myöhemmin mustatorvisientä lähimetsästä. Vaikka ei lähtenytkään lopulta mukaan, niin oli todella mukava yllätys.

Ei ihan tämänpäiväinen saalis mut melkoinen kuiteski.
Pelastin kauniin perhosen paalaimelta.

Huh huh, mitähän helvettiä taas, jotain polymeeri-iskareita ainakin ja deoree ja kerrankin ehkä ok-kuntoiset biopacet.

E: paino kuvan kunnossa n.13kg ja perä terästä tietenkin mikäli ketään kiinnostaa.

omistaja halunnee eroon rumasta ruoskastaan joka jätetty nojailemaan korjaamon seinään ns. melko toviksi

olkaa hyvä :slight_smile:

https://img.aijaa.com/b/00390/14682102.jpg

CWI:n tuote, vuodelta 2011. Levarin kiinnikkeessä on joku F -logo pienellä tähdellä.

Löytyi aika randomilla erään työpajan purkuosavarastosta. Etsin kylläkin tuumaisella ruodolla ja pienemmällä rakella olevaa Peugeot Originiin, mutta sattu sit tää kouraan. Ja tuolta kun ei niinkään virallisesti mitään myydä niin sain keulan mukaan ja maksu perjantaina, kunhan pyöräpuolen vastaava on töissä ja osaa kertoa hinnan.

Jospa nyt sitten tuuppaan tän tohon Scott Rockwoodiin ja teen siitä sen 29" konversion. Hieman kyllä kuumottelis lähteä poluille noin sirojen droppien kanssa. Toisaalta keulassa on kyllä tilaa melko läskeille. Painoa tolla on 930g ja on kannutettu jossain vaiheessa. Alta pilkottaa lähes Scottiin täsmäävä keltainen metallinhohtoväri…