Päihetiden käyttämättömyys kiinnostam -Eli: Päihteiden käyttämättömyys -topique

Kaveri meinas lopetella energiajuomat ensi vuodelle, mietin itse samaa ja sehän melkein meinais että työtki kannattais lopettaa samalla, hyvän flyn saa kyl työpäivän ajaksi, oon vähäsen koukussa siihen.

Viinaksia ei tule tänään otettua

tewms - 20:09, 30.12.2014 » Mutta samalla on pakko myös sanoa että jokanen voi valikoida ihan itse piikittääkö kolme kannabista päivässä, imeekö itseensä kossupullon pari kertaa viikossa, ottaako buranan aina kun vähän kolottaa vai jättääkö kaikki päihteet käyttämättä. Sama se mitä ja kuinka paljon kukin käyttää kunhan ei koe olevansa pyhempi kuin joku muu joka on tehnyt eri valinnat.
samaa mieltä, sivistyneesti sillon tällön -jengi on raskaampaa porukkaa jopa ku streittarit. ittellä menee päivää kohti kolmea erilaista mielialalääkettä, päivästä riippuen 4,5-6,5 pilleriä, tavoitteena päihteettömyys, mutta en ymmärrä mitä eroa on olla lääkepöllyssä "selvinpäin" tai sitten piikittää kannabista tarpeeseen, yhteiskunnan kannalta näin kuitenkin on hyväksyttävämpää ja 'hullu' -kortilla on helpompi selvitä esim. rikoksista, kuin narkkarin -leimalla.

Itte meinasin kokeilla tipatonta tammikuuta ja vielä tuntuu yllättävän helpolta. Tipaton olisi ensimmäinen täysi-ikäisiyyteni aikana. Motivaatiota tähän on tullu tuolta saliharrastuksen kautta, sillä krapulapäivä kerran kaks viikossa sekottaa treeniä ja vaikuttaa negatiivisesti massan saantiin.

höpsis pöpsis. keppanalla saat massaa enemmän ja nopeammin kuin millään puntilla ikinä.

Mullakin alkanu tuo alkomahooli maistumaan paljon vähemmän. Varsinkin “muistimenee kännejä” ei oo tullu otettua aikoihin. Sen sijaan kaikki sauna ja muut fiilistelykaljat on ruvennut maistumaan paremmilta. Tähän tietysti syynä ikääntymisen tuoma mukavuuden halu kun ei jaksa darroja ja se tosiseikka että skarppina on oikeesti aika mukavaa. Tulee ajeltua pyörällä la aamuisin eikä nukuttua korhosia pois jne.

Ensimmäisen tipattoman ajattelin pitää kanssa vaikka koko konsepti vähän höhlä onkin. Mutta just nyt varsin hyvä hetki olla lipittelemättä viinasta ja siitä saa pätevän syyn ihmisille jotka ihmettelee kun juonkin jotain muuta kun alkoholia. Koska täällä suomessa meidän täytyy selitellä kaikille että mikisi ei juo viinaa.

Ruokajuoma varsinkin ravintolassa aiheuttaa vähän harmaita hiuksia kun se on mulla joko kalja tai punaviini riippuen ruuasta. Vettä ja bifarii. Ei.

^^
Tissuttelemalla varmaan kyllä, mutta reippaammalla kädellä vetäessä seuraavan päivän vaikutus on päinvastainen.

hankala nähä mihin viittaat noilla hatuilla mutta kun massajutuista kerran puhuit ni vedä vaan sillä vässykämmällä kädellä, tulee parempi balanssi. et kuitenkaan oo keihäänheittäjä rätyn sepi

Pääteiden käyttämättömyys johtaa 29er hommiin

^^
Aikaisemmat hatut oli viittaus edellisellä sivulla olevaan ununun kommenttiin.

Jos sitä kuukauden päivät nyt ois kuivilla. Mutta kyllä se yökerhoissa töhöily on niin iso osa omaa identiteettiä , että vaikee kuvitella täysin päihteetön elämä.

Sain eilen pahoja katseita ku join bailuissa kokista. Tyhmää.

Typo otsikossa saa mut ajattelemaan että tää on joku post-ironinen läppä ja tääkin on huumetopsu.

ryys

Esanssi - 12:59, 1.1.2015 » ...Tähän tietysti syynä ikääntymisen tuoma mukavuuden halu kun ei jaksa darroja ja se tosiseikka että skarppina on oikeesti aika mukavaa...
Näin. Oma juomiseni on vähentynyt rutkasti, vaikken ole tietoisia päätöksiä tehnyt. Olen vain todennut selväpäisyyden olevan mukavampaa. Alkoholia juon, mtten ole aikoihin humalaan asti nauttinut.

Lasketaanko kofeiini päihteeksi? En ole koskaan huomannut kahvilla olevan minkäänlaista vaikutusta pirteyteen (tai mihinkään muuhunkaan), tykkään mausta ja näin ollen juon ainetta päivittäin. En ole koettanut tosin pitää taukoa, joten en tiedä tulisko sitten jotain vieroitusoireita.

Liiallisen anniskelun intoa rajoittaa muiden syiden lisäksi omasta pyöräilyilosta ja -kunnosta välittäminen. Lieväkin darra vie ilon ylämäistä.

Kyllähän kahvi kait aika hyvin keskushermostoon vaikuttava aine on. Ja jos siitä tosiaan kofeiinista olisi kuukauden erossa, niin taatusti kilahtaisi kun seuraavan kerran espresson ottaisi. Mutta aika hyvin sitä on jo lapsesta saakka kun on kolaa sun muuta kitannut niin toleranssin siihen kehittänyt.

makko - 16:31, 1.1.2015 » Typo otsikossa saa mut ajattelemaan että tää on joku post-ironinen läppä ja tääkin on huumetopsu.
mun mielestä täällä on semmonen synninpäästömeininki "en minä uskonnollisista, vaan ihan muista syistä, enkä koskaan humalaan asti"

kaikki kroonikot varmasti tietää et ku sitä budii hiisaa vuoden päivät pötköön ni ei paljoo spliffistä enään pärähdä ja moni nistikin tykittää vaan tavasta… söpöä tosissaan tollanen sillon tällön sivistyneesti -jeesustelu…

e: jos epäilyttää onko esim. kofeiini päihde, rupea vaikka kuukauden lakkoon siitä, jos huomaat oloissa eroa, väittäisin, että kyseessä on päihde.

makko - 16:31, 1.1.2015 » Typo otsikossa saa mut ajattelemaan että tää on joku post-ironinen läppä ja tääkin on huumetopsu. *ryys*
Ei ku typo otsikossa tulee siitä, että vaikka kirjoitan duunikseni, olen ihan käsi konekirjoituksessa ja roiskin miten sattuu!

edit:
:smiley:
naurattaa tää kyllä vieläkin, etenkin kun en itse edes tota hogannut. mutta eipä sitä omasta tekstistään yleensä. ainakaan mä.

Olin varma et typotettu päihetiden vaikutuksen alaisena…

Ei ollut kuin korkeintaan kahvia koneessa! Tosin sillähän saaakin kunnon tärinät sormiin.

lel : D kuppi kahvia on eräänlainen sovellus konseptista päihde päihetide, jos asiaa tarkastelee metafyysisestä kulmasta