Pahapukki-ällärit & Pikkujoulut 30.11.2013 (Oulu)

^ pah!

17 ajajaa lähti. Uliuliuuu!!!

  1. Uska
  2. Jarkko
  3. Riku
    Loput tulokset myöhemmin.
    Nyt saunaan!

Näistä ei sitten kiitellä, oli vaan mukava rullata vaikka väsytti.

en kiitä, mut, Antti isäntä ja vaimo emäntä, juu ROK!

E: stilisoin

Olipa hyvinnii mukavaa! Saatto kyllä kypärä jäähä sinne Saarelaan ehkä paljoltikkii, ku tässä päätä tunnostelloo…

^siltikii vedit ainaku parit lipat himamatkalla, onse hurrrrja

ps. edellisessä viestissäni ei ollu tarkotus olla mitn seksististä, mut, mulla niin lahopää, etten muista nimiä…

^ Jep, kisan aikana kun ei tullu lippoja niin pitihän se paikata! Ehjänä kotona kuitenki nyt =D

Kypärä löytyy. Yöllä ku huomattiin kypärä niin funtisittiin, että onko joku jossain sammuneena piilossa.
Löytyy myös yksi ylimääräinen T-paita, pyyhe, kangaskassi ja mahdollisesti muutakin kun tilanne selkenee.

[u]Tulokset[/u]

  1. Uska 179p
  2. Jarkko 170p
  3. Riku 165p
  4. Sauli 160p
  5. Kema 151p
  6. eilolma 150p
  7. Iiro 147p
  8. Timppa 145p
  9. Santeri 145p
  10. Jukka 141p
  11. Pasi 128p
  12. Juhani 123p
  13. Nina 122p
  14. Antti 115p
  15. Seesammy 115p
  16. Ville 110p
    DFL Ilkka 34p

180 pistettä oli täydet joten olihan kova suoritus Uskalta!



Ylläritehtävä oli juomakisa porukassa ja nopeusjärjestyksessä pisteet.

Heh, eihän mulla ollu näköjään mitn tsäänssejä DFL:ään, ihan hyvin oisin voinu hakia loputki rastit :smiley: No, sen kybärän haen varmaan tänään, kohan tässä heräilee…

Vaimon nimihän on Jossu. Ja non-taken :slight_smile:

Kiitokset hyvistä älläreistä ja kestityksistä isäntäväelle. Tehtävärastit oli kivoja, kun niitä sai suoritella oman maun mukaan. (heh juum, kärkkärit oli kuulemma paskoja)

Meikäläisen reitillä matkaa tuli n. 21 km. Pari rastia skippasin ja siellä sun täällä tuli ajettua ihan turhia lenkkejä.

Kiitti oli kivat ällärit. Ikinä en oo noin kauaa bussia kyllä oottanu.

Ja kiitos ajoporukan pojille, voin ajaa teidän kans uudestaanki.

itellä tuli nopeesti laskettuna semmonen 24,8km ällärit, kolmantena taisin olla maalissa, aikaahn ei otettu (itseäni vastaan tässä taistelin) ja tuo ~25km sisälsi lenkin Ruskon sittärin nurkilla -älä kysy miksi

epähuomiosa jäi rasti14 välistä ja ne fking-dösät, pojat sano että olin se 4 naaman eessä mutten ite tajunnu fotottaa sitä, semmosta

ja sori Uska kun vein sen sun yhden pisteen, sulla oli vähän huono trippi

:smiley: kiitti kovasti järjestämisestä, oli aivan törkeen hauskaa! :slight_smile:

^^ Eksyikkö nääki? Mää lähin jostain syystä samaan suuntaan siitä skeittiparkilta, mutta tajusin sen vähän aiemmin :smiley:
Mulla meni rasti #13 ihan ohi sekä kartassa että tehtävälistassa, vaikken oo ees taikauskonen. Loput unohtu tai en vaan viittiny :stuck_out_tongue: Mutta pääasia, että tuli taas muutama naama nimimerkkien takaa vähän tutummaksi =)

e: Ja kiitos jollekin, tää oli oikeesti hyvä lahja MULLE, otin välittömästi käyttöön! Josko nää nyt pysys tallessa…

nukuin kakstoista tuntia ja edelleen hyvä fiilis. Elä huoli Sauli, täydellisyys ei herätä luottamusta =) Harvinainen pyöräilypäivä pooloineen eli muistuu vielä joskus myöhemminki. http://aijaa.com/img/b/00069/12873508.jpg

jäiköhän mulla devoldin expedition vetoketjullinen poolo maaliin?

.... - 14:49, 1.12.2013 » jäiköhän mulla devoldin expedition vetoketjullinen poolo maaliin?
Jäi ja löytyy täältä.