P: Yksi auto vähemmän - Surly Steamroller

Yleensä en välitä Steamrollereiden ulkonäöstä mutta tämä on kyllä todella siisti. Arvost.

Uuh, wanhat oikeat ongelmamichet.
Huiput kammet, ota yhteyttä jos meinaat speksata muita kampia. Voin kotiuttaa noi.

Täähän näyttää oiken hyvältä! Moitimme speisseriseivästä ja Chargen satulan konnotaatiota kompliitteihin, piccu hommia tosin. Ainut Steamrolleri josta oon tähän mennessä innostunut.

Kampidibsit huomioitu! Satula on mitä on, mutta sopii perseeseen oikein kivasti. Spacerinipulle pitää antaa vielä parisataa kilsaa aikaa, ennenku alan ruotoo pätkimään.

oikein nätit kiekot

Tästä tuli hieno!
Pelkistetty ilman krumeluuria just hyvä!

asiallinen kulkuväline.

Käytännöllinen hydrid-rengasvalinta huutaa lokasuojia, valoja, jarruja ja joustohaarukkaa.

Koitan pitää lokasuojat, peräkärryt ja napadynkyt erillään kuitenki tästä. Toistaiseksi.

Onks tää 59?

Kyllä.

Näyttääpä muuten paljon paremmalta ku fiddysix. Onkohan myös parempi ajaa :o

JJ90 - 15:13, 30.1.2015 » http://i.imgur.com/AvCyc3a.jpg
Kammissa on materiaalia hiomiseen ja keittömestari suosittelee myös kierteiden auki poraamista. Ne Alukierteet on sen verran kököt että kymmenessä vuodessa about 2 ratasta/vuosi vaihtaneena loppujen lopuksi kolmesta sakarasta korkkasi kierteet.

Alkukesän kommuuttikuosi. Kyllä mä tästä tykkään. Aika paljonkin.
Kontaktipisteiden kanssa on ollut värkkäämistä, nyt alkaa oleen ajoasento sinnepäin. Jakkara kyllä pikkusen turhan korkeella.

Kuiturieseni ja omniumit. Reissupolkimina bilsuwellgot krnkyillä.

`rolleri kevätauringossa. Uudet ketjut oikein häikäisee.

Kunpa ei etujarri. Siisti!

Mä oon vähän tämmönen rimpula ja nössö jäbä, niin siksi jarru.

rolleriksi jopa sievä. kivat kuvat.

Suhteemme täytti kuusi kuukautta tänään. Meillä menee hyvin.

Poolokaukalon laidalla Mika loi katseen ´rollerin puoleen, hetki oli vahva.