P: vigorosa jolle vielä mietin sexycx tyylistä lempinimeä

tilanne näyttää kyllä hyvältä
ihan suoraan ei dropboxin kuvat näy eli upotus ei toimi mutta kun ruudun nykäisee hiirellä välilehteen niin sitten kyllä

hardshelli eessä ja normigatori takana :pinching_hand:

2 Likes

hei :raising_hand_woman: kiitos kommentistasi :heart: laitoin sen :crocodile:skin taakse kun se oli :recycle: aikaisemman omistajan kasauksesta ja ajattelin että :man_biking::man_biking::man_biking: sen loppuun ja sitten :coconut::oyster: tulis vielä taaksekin.

se oli mun :love_letter: tarina mutta en silti ihan :clap: ymmärrä :clap: sun :clap: pointtia :woman_shrugging:

olisko pointti ollut et toi hardshell kestää paremmin skidailua eli sopii paremmin taakse tämmöseen etujarru fixed gear pyörään

olisko se ollu se? en tiedä.

toisaalta, jos nuo vaihtaa nyt päittäin niin sulla on heti oletettavasti hieman notkeampi tai notkeammaksi kulunut kumi edessä ja se perusgaattori edessä ei sitten lopu ikinä :smiley:

näin ainakin parhaassa tapauksessa

no suosittelisin kyllä jotain black chiliä tms. eteen jotta on sitä pitoa sitten siellä

minkäslaisia rengassuosituksia 622-28 koossa

4season eteen ja gatorskin (hardshell) taakse on vissii ollu muinoin se fixed gear valinta

3 Likes

no jos multa kysytään niin vanha kunnon conti gpII4000s tai joku michelin power 4. tai contin 4 season. tuota viimeisintä kai on tarjolla nykyäänkin ja noista muista on jo tullut jotain uudempia erilaisia versioita.

tuota taulukkoa voi koittaa tulkita sen jälkeen kun on katsonut ensin itselleen oikeasti tarjolla olevat vaihtoehdot:

1 Like

nolottaa myöntää mut bullis vaihtu raiseriin :´´´´´´´<

onks tää nyt sit katurata vai onks katurata sellanen jarruton hurjapääfillari?

1 Like

bullis on vaihe

4 Likes

kausiluontoista

nonniin päivitystä tähän aiheeseen.

  • rengasvalintani herätti huomiota aikaisemmin, mutta perusteluni silloiselle oli, että ajan yhden kuluneen 28mm gatoraden loppuun ja sit siirrän edessä olleen brännärin hardshellin taakse ja eteen tulee 4season tjsp. noh, ajoin sen vanhan gatorin (mielestäni tarpeeks) loppuun ja hardshelli meni taakse ja eteen tulikin gp5000 koska rollingresistancesivuston perusteella speksaten siinä on paljon matalampi vierintävastus, mutta suurinpiirtein sama suojaus ja wetgrip ku 4seasonissa.

  • toi stemmi vaihtu kokeiluluontoisesti 130mm pituiseksi ja on tuntunu ihan hyvältä, mutta en oo ihan varma onks toi kuitenkaan se juttu. joku markan procrafti toi on että suht halpa kokeilu. olis se 110mm zippi ainaki sexikkäämpi…

  • bullis tosiaan vaihtu raiseriin, kun tankonauhat oli nii liukkaat että en tykänny ollenkaan ja sit toki mulla oli alkuperäsen omistajan paketista se riser joka ei ollu käyny kaupaks täällä nii pistin sen ja en tiä, on sillä ihan kiva mennä.

ei varsinaisesti muutoksia mutta, ,

  • 47/17 välitys on ollut aikas jeppis. mulla on työmatkalla yks semi härkänen mäki ja tolla sen pääsee alas (mennessä) ja ylös (tullessa) melko helposti. sen kun menee vaan.

  • ergon sr men comp on tuntunu aikas jeppikseltä penkiltä eikä ainakaan harmita että sen ihan uutukaisena ostin tähän. hyvät kaupat teit n00bs13! kiitos toinen n00bs13 (:

  • vähän kyllä on tullu sellasia ajatuksia ajellessa, että vaikka onki tosi siistii mennä tolla nii vähän on sellanen viba et n=n eikä n+1 eli kun tossa lunten tullen siirryn takas sexycx nii voin sitten miettiä että tarvinko oikeesti kesäfillaria vai kumeja ja välitystä vaihtamalla sit sopeutan vaa sexycx per kausi. saas nähä.

ja varmaan huonojen kuvien takia te tän klikkasitte auki niin tänään tää oli tällänen siis:

7 Likes

Onko se hardshelli sitkeempi seokseltaan vai onko siinä vaan enemmän pistosuojaa? Eli onko sillä sitten skidatessa niin väliä?

Sit kans tätä en oo tietty koskaan pystyny selvittää ilman laboratorio-tutkimuksia mutta voiko olla että etunen altistuu käytännössä enemmän lasinsiruille koska ne huomatessa saattaa tulla korjausliike nipinnapin tai ei ehkä ollenkaan mutta perän tullessa hasardipaikalle on ehkä jo onnistunut korjaamaan kurssia niin että se perä tulee nätimmin sirujen välistä? Oikeestaan kuulostaa ihan paskateorialta mutta en oo pystynyt sulkemaan pois.

Mietin vaan että ehkä just sen hardshellin kuuluukin olla eessä? :face_with_monocle:

oon ajatellu sen silleen että enempi mulla on painoo takarenkaan päällä nii jotenki et jos sinne renkulin alle jotain terävää menee nii voimakkaammin mun paino sen terävän runttaa inessiiviin siellä takana ku edessä.

viime aikoina jostain syystä on osunu isompia teräviä kiviä takarenkaalle eli ei sun teorias ihan cacca oo, ehkä vaan väistän huonosti tjsp

2 Likes

nonii mää sain kamera-apua käyttäjältä @Villesika viime lauantaina kun käytiin ainakin mun osalta saattelemassa sliksit talviteloille.

oon ihan tyytyväinen tähän nykyiseen kokoonpanoon, stemmi vaihtui 130mm, mut muuten onkin kamat niinku yllä mainittu. ajoin tällä melkein joka päivä 6kk ja rapiat päälle. ei paha. tai niinku oon itte ainaki tyytyväinen. hyvän mittanen kausi imo.

tua twitterin puolella kyselinkin että pitäskö mun uudesta talvifillarista tehä sit projulanka kans ja voipi olla että näin teenkin kun valtaosa äänistä on menny sarakkeeseen joo anna mennä vaan.

mut näihin kuviin ja tunneliin, kiitos kun luit (:

5 Likes

Oikein mainio! En oikeastaan tekis muuta kuin laittais maalitussia takakiekon jarrupintaan. Ja rojektia tulille vaan!