P: vigorosa jolle vielä mietin sexycx tyylistä lempinimeä

täällä intterissä sanottiin että enemmän fillari lankoja on parempi ku sama määrä fillarilankoja mut vähemmän. tässä sitä ollaan.

noh, mää ostin täältä käyttäjältä insa tollasen cinelli vigorelli vigorosan kompliittina, mutta siinä oli osia joista en ymmärrä nii myin niitä pois ja nyt mulla olis tarkotus olla tulevaisuudessa kesäfillari ja sexycx olis sit muiden vuodenaikojen fillari.

no enivei, vigorosan insan kuratoimat osat:

omniumi, zipp service course tolppa ja stemmi. ja se runkosetti, duh.

n00biemcyourstrulyn kurat(oimat) osat:

ergon sr comp penkki, bullhorni tietenkin, pelkurille sopiva shimano 105 etujarru, stronglight 47t eturatas, eai deluxe 17t takaratas (tai sit jos oon heikko JA pelkuri niin 19t), gummit on gatorskiniä 622-28, kiekot on mitkä siirrän sscx ja ne on tolleen kasattu osista dt swiss r460 ja halo (merkkari mebbe?). lihakoukut sramin punaista ja tankonauha sellasta blb camoa joka heijastaa ja siinä on erilaisia punaisia.

tilanne 16.4.2022 oli seuraavanlainen kun heräilin päiväunilta ja valo näytti kivalta vaikkei kuvaan ehkä niin välitykkään:

tänään sain postista tuon satulan eli mulla pitäis olla aikalailla kaikki mitä tohon tartten. ei muuta ku kasaan vaan ja pam pam.

tai onhan tässä viä jarrulle reiän poraaminen ja asennonhakemista jne. mut varmaan ens viikonloppuna kasailen ekan iteraation. kerron sitten miten meni.

10 Likes

yksi vaihde aiheinen topic. tervehdin ilolla.

1 Like

Täytyy ryhdistäytyä ja sanoakin jotain eikä vain aina laittaa syrämmiä. Hyvää projua hyvässä topicissa, kuva just sopiva tiiseri.

Seurantaan! Ei jarru oo mitää pelkuruutta, itte ainakin arvostan että tiukassa ylläritilanteessa voi pysähtyä äkäseen. Lisäksi voi ajella huoletta pidemmällä välityksellä :smiley:

Onko hyllyn päällä kenties tonnikakssatanen teknari muute?

1 Like

juu ei se jarru oikeesti oo pelkuruutta eikä kevyet välityksetkään oo heikkoutta. tolle mun huumorille on varmaan joku nimikin mut nauran sellaselle niinku kovis jutulle. enkä siis ny meinaa että täällä sellasia asenteita näkisin mut juu huonoo huumoria. oikeesti aattelen että jarru on halpa vakuutus esim alamäkitilanteiden varalta.

ja tonnikaksatanenhan se levari on. concorden club neula ja äänirasia.

3 Likes

Vigorosa on parhautta :+1: Mitä tuohon jarruun ja välitykseen tulee, niin viistoista vuotta sitten olin minäkin sitä mieltä että kunnon aavikkovälitykset on pop ja jarrut pelkureille :grinning:. Sanotaanko että ikä tekee tehtävänsä, tällaisen melkein 46 vuotiaan ukkelin polvet ei enää kestä runnomista eikä pää (tai vakuutusyhtiö) brakelessinä ajamista.

Vigorosa on kyl ihana. Bulliksesta oon mieltä mutta

nonniih,

väsyneenä ei pitäs käsivaralla porata ja taaksepäin kun katton niin ei olis vältsyyn kannattanu porata ollenkaan

, mutta oh well shrug

sitte laitoin satulahommat paikalleen ja ton bull hornulan ja totesin et on paukut loppu tältä päivältä. mietin myös miksei torxit oo yleisempiä noissa fillariaiheisissa ruuveissa? toi zippin stemmi on kiva ku siinä on torx. torxit on kivoja. ja assyt kans mut en tiä olisko se wyrttii hah!

pyysin keskiön väkeä tilaamaan ja myymään mulle parktool hcw-17 työkalun ja kun sen saan niin varmaan suoritan loppuun tuon kasailun. tai ehkä huomenna luen tankonauhatopsun ja sitte katton sen parktoolin viiksiveijarin tankonauhavideon ja laitan tankonauhan mut saas nähä.

ainiin pirkale ja pitää laittaa izumi/smash ketju likoomaan. olin unohtanu että täältä ostin joltain sellasen nii tulee mustaa ja kultaa tonne voimansiirtoon.

3 Likes

Olin tosi ylpee teistä, kun päätitte olla vaan aina laittamasta srämmiä, mut sitte aloin miettii et eihän tos lauseessa ollu järkee ni piti lukea tarkemmin. No hyvin se silti meni.

1 Like

: D

vähän niinku mää kerta toisen perään luen erään topsun “inhokki palatsi” ja oon vastaamatta kun en palatseista niin tiedä.

2 Likes

nonii alan olla ylpee valinnasta että tää EI oo minkään sortin AMA nääs kun tankonauhoja on eritasoisille käyttäjille: on n00bie tasoo ja sit on blb supreme pro tasosille käyttäjille, noh, blb supreme pro nauhaa. vaikeeta oli laittaa ku vertas siihen pron nauhaan mitä tossa bulliksessa oli viime kesänä. varmaan ku toi on vähän paksumpaa ja ehkä se heijastava ominaisuus tekee tosta vähän kovempaa tai jotain en tiä.

no mut ne ny pysyy tossa sen mitä pysyy ja sit laitan sitä lisää ellen sisuunnu joku ilta ja laita noita uudelleen. bulliksessa on se hyvä että mulla meni noin kaks kolmannesta yhestä nauhasta molemmille käsille nii mulla on tossa kyllä mahkuja opetella blb supreme pro tasoiseks nauhoittajaks mut 'hassama siinon ny nauhaa

ja siis jos käy säkä nii kaikki jokka näkee ton stongan (itteni mukaanluettuna) näkee sen pimeessä tai erittäin kovan valon valaisemana!!!

koska tolleen toi ei oo ihan niin kauhee. selavii kato. komsii komsaa.

sitte ku pyöräkauppa keskiö sais mulle sen työkalun niin sit se oliski ns. “pientä laittoo vailla” ja hard cannoning.

1 Like

ouryt bullikseen… :thinking:

1 Like

oonki aina sanonu ettei kannata hommata edes sitä yhtä duunia

onhan sitä hullumpiakin ajatuksia niinku vaikka

(post deleted by author)

1 Like

Ennenkä nyt ihan syytät itseäsi poraamisesta vinoon, niin mielestäni ainakin omassa Cinellin keulassa se proppu ei lähtökohtaisestikaan ole keskitettynä tuohon “napakymppiin”, eli sitä ei ees voi porata keskelle sitä.

Ainakin kun katsoo siitä haarukan takaa, niin se on mielestäni selvä suora linja, mistä ei voi poiketa juurikaan kalvamatta haarukkaa pahasti.

Joku tietäjä voinee vahvistaa tämän pohdinnan?

1 Like

kattelin kyllä sittemmin ihan samaa ja internet on tätä myös puoltanut joten ehkä se meni ihan hyvin siihen nähden että menin edestä ensin 3mm terällä ja sit oliks se 6mm vai mikä ton kierteiden halkaisija nyt olikaan! ja en louhinu edes ruuccua joten ihan hyvin se meni (:

jos seuraavaa ikinä poraan niin varmaan meen sieltä röörin puolelta niin heatenings on vähän vähemmän, mutta sitten voi revetä maalit. maalin repeemisestäkin mua varotteli ihmiset ennen ku ryhdyin puuhiin.

noniin,

28mm meni eteen vielä aivan mainiosti:

ja olojen, ähellyksen ja “miks mää ikinä tähän ryhdyin” -hetkien jälkeen tilanne on nyt tämä:

ja jos en kuole tohon 47/17 välitykseen niin halflinkillä pääsis ei ehkä rizlaan, mut blunttiin vähintään! paitti mulla ei oo sellasia nii jos joku tampereella sijaitseva omistaa ja vois luopua yhestä nii huutele tässä tai pm tai jos on muita kontakteja nii antaa palaa.

tekis mieli vielä lähtee vähän koklaileen mut rampautettu sexycx on eteisessä tukkeena enkä pääse ulos :´´´´´´´<

mutta siis voihan spagettihirviön monet juonet noita kumeja oli kyä vaikee saada paikalleen. tarttin toiseen kumiin jopa työkalua!

1 Like

unohda naksuva halflink, huutele vaan rohkeasti täältä 48t
ja voin toki itsekin tuon rataksen hoitaa vaikka vaihtokauppana

1 Like

on mulla toi alkuperänen 48t jemmassa viä, myynnissä itseasiassa tällä hetkellä mutta juu sehän tässä vois juu kans auttaa

e. 47t on noiden skidailukohtien takia, tolla ratastuksella saan niitä 34kpl!