Moro tehdäänpä tästä kehityslanka mun uusimmalle seuralaiselle katon alle.
Pyörä on siis Viggo
Vigorelli himottanut jo vuosia ja viime kuukausina tuuminut korvaavani liian pitkärunkoisen maantiepyöräni vigorellilla. Noh kuinkas kävikään planetilta tuli newsletteri vigo tarjouksesta ja siihen siis oli tartuttava. Just spexing… Ei ees hirveesti kaduttanut tilaamisen jälkeen.
Tarkoitus tästä oli kasata dropillinen nopee kiva tsygä jolla vois ajella pidenpääkin matkaa. Typerää tai typerää tähän asti feels guuud.
Noni vähä kuvii paketin saavuttua:
evil shit
Eka kasaus lainakiekoil
uus pyörä helppo kasaa. palikoita kaapista ja jonnyltä hain kammet kiitos vaan. Kasatessa tää pirulainen muuten puri mua hampaillaan (rattaillaan)
pirtee, tasapainoinen ja kaikin puolin aivan hyvä. tais olla vähän rakkautta/vihaa ilmassa…
Tällä kasauksella ajoin pari päivää. kaipas kahvoja mut muuten tuntus erittäin hyvältä. Pannutin kerran kevyesti oman huolimattomuuden ja kivan kuopan ansiosta. jees taas tää näytti nahkansa.
Ekat ällärit tän kaa Slics and slide yo dawg! triplaflätti sattumusten tuloksena. hauskaa oli
sain kahvat kiinni ja kävin vähän ruissalossa fiilistelee. kahvojen kaa aivan huippu. Riseri setuppi kans pitäis duunaa ja - 10 asteinen stemmi lol
sit vähän parempii kuvii! such wow kiitti top dooog!
^^^Niin olenkin kun ei itellä kunto saatikka taito riitä älläreiden ajamiseen mutta mun mielestä noi nyt on vaan tossa rumat mutta eihän tää vielä ama ole niin ei saa huomauttaa
FF
(Rahaa ei saa kuollessa mukaa mut muille jää muisto jäbästä kellä ei ollu ortliebejä)
13
Vähän risoo, ettei ollut tuota väriä alennuksessa kun hommasin oman yksilön.
Tai no, en tiedä, koska Vigorellilla on ylipäänsä ollut ihan hiton nastaa ajella.
Olen muuten ite tykännyt enempi riserista tämän kanssa. Jotenkin vain toimii paremmin.