P:VIGORELLI custom paint

Moro tehdäänpä tästä kehityslanka mun uusimmalle seuralaiselle katon alle.
Pyörä on siis Viggo

Vigorelli himottanut jo vuosia ja viime kuukausina tuuminut korvaavani liian pitkärunkoisen maantiepyöräni vigorellilla. Noh kuinkas kävikään planetilta tuli newsletteri vigo tarjouksesta ja siihen siis oli tartuttava. Just spexing… Ei ees hirveesti kaduttanut tilaamisen jälkeen.
Tarkoitus tästä oli kasata dropillinen nopee kiva tsygä jolla vois ajella pidenpääkin matkaa. Typerää tai typerää tähän asti feels guuud.
Noni vähä kuvii paketin saavuttua:
Untitled
evil shit
Untitled

Eka kasaus lainakiekoil
uus pyörä helppo kasaa. palikoita kaapista ja jonnyltä hain kammet kiitos vaan. Kasatessa tää pirulainen muuten puri mua hampaillaan (rattaillaan)
pirtee, tasapainoinen ja kaikin puolin aivan hyvä. tais olla vähän rakkautta/vihaa ilmassa…
Untitled
Tällä kasauksella ajoin pari päivää. kaipas kahvoja mut muuten tuntus erittäin hyvältä. Pannutin kerran kevyesti oman huolimattomuuden ja kivan kuopan ansiosta. jees taas tää näytti nahkansa.
Ekat ällärit tän kaa Slics and slide yo dawg! triplaflätti sattumusten tuloksena. hauskaa oli

Untitled
sain kahvat kiinni ja kävin vähän ruissalossa fiilistelee. kahvojen kaa aivan huippu. Riseri setuppi kans pitäis duunaa ja - 10 asteinen stemmi lol

sit vähän parempii kuvii! such wow kiitti top dooog!
IMG_5610
IMG_5618
IMG_5617

tarina alkaa…

Ihana

Hyvä tää rosaharmani myös. Mitkäs kiekot on kiikarissa?

ehkä tylsät ellipset tai koitan kasaa ite jotku kivat^

No nytpäs on hieno :slight_smile:

Fiftisix ?

Hyvä että alkanut ilmaantuun näitä vaihtoehtoisemman värityksen omaavia viggoja isänmaallisten rinnalle. Hieno!

yes!^

Pinnakortit takkaan palamaan tai hyllylle niin on aivan oikeasti todella hieno pyörä.

oot vaan kateellinen

Siisti Vigorosa! Söpö kova väri kyl. Blck spex toimii

En oikeen koskaan tykkää noista kahvoista dropeissa, mut onhan ne varmaan kivat ajossa. Riserikuvaa odotellessa.

evil shit
https://www.youtube.com/watch?v=GP2JPwbtq0g

^^^Niin olenkin kun ei itellä kunto saatikka taito riitä älläreiden ajamiseen mutta mun mielestä noi nyt on vaan tossa rumat mutta eihän tää vielä ama ole niin ei saa huomauttaa :slight_smile:

gr8 m8

Aijaijai kun on kaunis!

Vähän risoo, ettei ollut tuota väriä alennuksessa kun hommasin oman yksilön.
Tai no, en tiedä, koska Vigorellilla on ylipäänsä ollut ihan hiton nastaa ajella.

Olen muuten ite tykännyt enempi riserista tämän kanssa. Jotenkin vain toimii paremmin.

Uuuhh hyvalta nayttaa!!

On se vaan hieno! Hyvä väritys. Slick’s&Slidessa piti jo ihastella.

Mikäs tanko tossa muuten on?

Sori Grobiantti mut Hokkasel on nätimpi raami. Tykkään enemmän pinkeistä

viggorellimaaliduuni top-3:

  1. puttepossupeba
  2. Wiz Khalifa support
  3. suomi finlad isäm maa II

Kaikki tykkää, paras väritys koskaan, mut ei ollu sillon alessa. Pinkki kannu.

awesome! sais nyt jonkun himmelin kasaan itekkin niin täytyy tulla fiilistelemään johonkin.