P: Varaston aarteita

joo siisti! mikä stemmi ja tanko noi o?

very nice, oliko toi keskiön alle tuleva vaijerin muovihärpäke 3d-tulostettu?

Tuskinpa!

^^^noname 26mm teräs stemmi. Näyttää kaukaa kivemmalta. Dedan kompaktidroppi.

^^ihan perus tuote. Mustia ja violetteja ainakin saa shimanon teksteillä, tää sininen taitaa olla ihan no name. Oon nähny muunkin värisiä.

^+1

Hieno!

Og quilli on vaan esteettisesti parasta! Ja tässä(kin) sen huomaa. Helvetin hieno! Onneksi olkoon.

juu eiku jotenki toi jälki vaan oli sellanen tuottees et ois voinu olla, mikä ois tehny siitä älyttömän siistin in my books.

^^^Kiitos!

^^Quilli on aika hyvä, mutta mulla on kyllä toinenkin keula ja ohjaamo tälle pyörälle mielessä niin täytyy kattoo mikä tuntuu parhaimmalta.

^Toi on sen verran triviaali osa etten tajuu miks kukaan haluisi 3d tulostaa tollasta. Jokaiselta pitäisi löytyä ainakin yks tollanen romulaatikosta.

jes! hieno on, vaikka toki projekti vielä

Asiallinen kyl. Nähdäänkö tätä hel-por-helissä?

Entiä ku porvoon lenkille leveämpi rengas on varmaan vähän mukavampi.

sisurin venttiili 0,1 astetta vinossa, muuten ihan kiva

juu kollannut kaikki romulaatikot tänään sen yhden perässä, piti tilata uus, ku ei oo 3d tulostinta…

Tää tulee suoraan 0.9mm seinämän putkesta, murhakontin romulaarista löytyy varmaan joku putkenpätkä. Ja niitä kuoristoppareitaki voi kattella sit samalla kertaa…

Multa löytyikin 0.9mm seinämäinen alu shimmi! Vähän piti taivutella leveämmäksi kun se oli pienemmälle halkaisijalle, mutta muuten tuntui aivan hyvältä. Eio lipsunu

Ehdin jo unohtaa että mulla oli tällanen odottelemassa. Kukakohan osti sen toisen samanlaisen pullotelineen muutama vuos sit sen Tampereen kuolinpesän huutomyynneistä?






https://live.staticflickr.com/65535/49691316127_6723cabfae_c.jpg
Ainakin ohjainlaakeria ja kampia pitäis vielä kehitellä. Nyt olis 5800 kammet odottamassa. Ja sit noi vaihtajien vaijerit hankaa ärsyttävästi emäputkea.
Ekat pikkuajelut tuntuu lupaavalta, mutta onhan toi 53 isoratas aika iso.

Mutta näyttää hyvältä. Kuten koko hökötys.

That Shit Slaps ™

Rotorin etuleipä kyl 100% MYLLY

happo-orgiat - 19:04, 23.3.2020 » That Shit Slaps (tm) Rotorin etuleipä kyl [100% MYLLY](https://bigringriding.com/)
kyllä