P: Urbaani talvi

Tuli taannoin poistettua kaverille Tunturi Urban-runkosetti vm89?, mutta kuten yleensä näissä käy, kivat asiat pysyy itsellä… Väitetään nyt sitten vaikka että tästä tulee biitteri/talvipyörä.

Tälläinen runko siis kyseessä:
https://farm4.staticflickr.com/3882/14379195109_1f49fc664a_c.jpg

Tuollainen kasariteema olisi hakusessa, musta/valkoinen Turbo vaihtuu luultavasti satulaksi. Vähän pidemmän tolpan tarttis, mutta aeroja ei oikein löydy “hei mulla on liian pieni runko”-mitoissa…?

Pitihän päästä testaamaan, joten biltsukiekot alle:
https://farm6.staticflickr.com/5564/15257904341_3d8a2c77e4_c.jpg

Edit: Mitkä polkimet&häkit sopisi teemaan? Jotkut rumankauniit valkoiset muovihäkit?
ja myykää vähän kompaktimpi droppi tähän!

Tulin vain kertomaan, että runko on ihan järkyttävän hieno. Nimenomaan valkoiset muovihäkit ois bueno, pinkit kangasremmit tietty.

En rälläköis mitään, valkoset muovihäkit, polkimiks mks ar2 vaikkapa öö ja samal ku tilaat polkimet wigglestä, ota dedan piega tangon ja siihen sopivan stemmin.

Hyvännäköne runko. Eiköhän noita 27.2 tolppia löydy…

myy mielummin mulle toi runko ku rälläköit

Näkisin rungon kyllä mielelläni myös munakorvan käytössä tyyliin tunteeton tartsimään.

täältä ääni hahmottelukuvasi kiekoille

munakorva - 23:26, 16.9.2014 » myy mielummin mulle toi runko ku rälläköit
tää on sulle antti liian iso. myy mulle

e. lol piti sanoo liian pieni mut samapa tuo

:smiley: vittu hai

mutta for real. Ekat dipsit

Edistystä havaittavissa! Eihän ole kulunukkaan kun reilu vuosi!

https://farm1.staticflickr.com/571/23185497404_66c64820f4_c.jpg

Paska kuva, otan paremman kun pääsen järkkäriin käsiksi!

Muut projektit on vieneet ihan liikaa aikaa, mutta tarkoitus olis tämä talvi himmailla tällä.

Kiekot vaihtunut ja Pelagolta hommattu uusi ohjainlaakeri.
Noista Roneista ei ole vielä hirveästi kokemuksia, sen verran halvalla lähti että pitää ainaskin kokeilla. En osaa vielä oikeen sanoa että passaako noin tanwallit…

Ketju hemmetin tiukalla kyllä, pitäis half-linkki taikoa jostain vielä.

Mahtavan näkönen! Hieno pyörä. Tykkään. Värit ja kaikki sopii yhteen niin hienosti! Todellinen konversio.

todel kova

Mitäs kokoa noi kumit? Mulla on sama runko (ehkä, sinimusta urban) ja taakse menee just ja just 32mm slicksi

Tattista! Eipä oo tullut vastaan muita paitsi täällä netissä, ei hirveen pitkään tota valmistettu? Mixteä ja just tota sinistä nähnyt myös. 33mm noi on, no just mahtuis sillä halflinkillä ilman että ottaa kiinne. Nyt siis hankaa :frowning:

juu aah ooh

konversio miu mau mukkaa!

tofumosh - 12:29, 18.12.2015 » konversio miu mau mukkaa!
Rehellisesti sanottuna oon kuolannu Banaania sen verta että tää on ottanu siitä vaikutteita :D

:slight_smile:

pitäis varmaan päivitellä muuten kuvat siitäkin vehkeestä.

Konversiolle kunniaa.

Konversiolle kunniaa.
On hyvä.

Ja Urbanit lähellä sydäntä. Tapaan käydä kaikissa Urbanketjuissa kertomassa, että mullakin oli tommonen, lämmöllä muistelen, sillä miesjunailin ekoille synttäreille polveni paskaksi yms.

32mm nappulat raapi alahaaruksesta maalit pois vaikka kiekko oli melko perällä. Mut vaikka näitä tehtiin kai vain lyhyt hetki, taitaa näitä olla ainakin paria mallia, erilaisilla kierteillä jne…

Just nyt on kyllä fiilis että ajan tällä kunnes hajoaa. Ehkä vähän pieni on mulle, mut tällä hetkellä ei haittaa yhtään.

Joo veikkaan että noin tiukat clearenssit kerää ihan kiitettävästi schaissea väliin…
Miks möit? Eihän näistä mitään rahaa saa :smiley: