P: Turtles? / 92 Rockhopper / Rossin Adventure / Fixed / TREK 830 ATB

Noniin Cross-Checkin ekoja vaiheita mun omistuksessa en tänne postaa kun oli sen verran hutiloituja kasauksia.
Sen verran tän historiasta tiedän että @tutam tän mulle myi maailman hienoimmalla desert camo keulalla & oisko ollut @Odie kun on hoitanut kaapeleille läpiviennit & juottanut levyjarruille kiinnikkeet.
Lisää lorea ois kiva kuulla! :sunglasses:

Mut joo, yhden 350km kesäreissun ajoin kakan värisellä Surlyllä sinkulana & cruiser tangolla, kivaa oli ja pyörä rullas kevyesti kunnes laitoin taas kellariin venailemaan jotain huikeeta idistä…

No kesällä 2022 sanoin itselleni että nyt riittää tää ryppynen ruskea maalipinta, mulla on ollut varmaan 13-vuotiaasta asti fiksaatio raweja bmx pyöriä kohtaan & varmaan 90% minun omistuksessa olleista pyöristä on käynyt läpi maalinpoisto-operaation.
Surly ei tietenkään ollut poikkeus!


Mömmöt pintaan ja messinkiharjalla putsaus.


Tässä kohtaa runko makaa ysäri 26" kiekkojen päällä et sais hieman esimakua mihin suuntaan tästä lähdetään.


Päädyin sitten @kappa :lta hakemaan VO Cignen mikä vaikutti jo siltä että ois huumorimiehen drop bar kasaus tulossa.


Kehiksi tuli 35mm leveet Dartmoor Raptorit 27,5" koossa, go big or go home!
Takanapana Dia-compe ENE Touring, eteen Shutter Precision PD-8 & pinnoiksi Sapim d-lightiä.

Vituttaa tälleen jälkeenpäin et halusin matchaa nippelit vihreiden KCNC levyjen kanssa niin päädyin kasaamaan alumiininippeleillä.
Kun ei ne ees loppujen lopuks ollu samaa sävyä vaik netissä näytti siltä! :smiley:


Okei en jaksa sen enempää höpötellä joutavia, tällänen siitä tuli & sit sillä ajettiin hetki kunnes suunnitelmat muuttuivat taas.

Sit kävin läpi voimansiirron uudestaan kun en saanut Silver Shifteriä toimimaan yhteistyössä ton XT M786:n ja 11-48 kymppipakan kanssa.
Heivasin nämä modernimmat vempeleet takaisin romukoppaan kun Ebaystä löytyi hyvään hintaan 8-speed XTR M900 vaihtaja & XT M750 ysipakka.
Bless, nyt on taas hommat oikeilla raiteilla & täähän oikeesti vaihtaa tällä kertaa!

Mul ei oo tästä seuraavasta vaiheesta ees kuvia vaikka tuntui et tää pyörä oli parhaimmillaan.


Takas siihen mistä aloitettiin eli sinkulahommia (32T-13T) & cruiseri tangolla!
130mm stemmi natsaa tässä kivasti, tuntuu kun ajais bmxää.

10 Likes