P: The Fifth Element

Tästähän näyttää tulevan ihan mainio. Värit jatkoon! Tän kesän kokemuksilla noi DTH:t on ihan hyvät myös, hassuttelupyörissä etenkin.

No mä nyt sit kasasin tän eilen nippuun duunin jälkeen. Tulee vielä elämään rengastuksen ja muutamien muiden juttujen myötä. Joku juttu tos takakiekossa rutisee aavistuksen, muttei niin häiritsevästi ettenkö uskaltais ajamalla selvittää heikointa lenkkiä.

Ketjulinjan sain speissattua diy-prikoilla oikein mainioksi vapaarattaan puolelta, eturattaan pultit lyhentelin ja pistin vielä speksauspäissäni hyllystä löytyneen pränikän KMC:n X10.93:sen ketjuksi. On se vaan hinta/laatusuhteeltaan paras ketju.

Jarrut tarttis säätää oikeaoppisesti, muttei oo oikein innostusta. Takajarruun laitoin uudet SSC:n punaset jarrupalat. Ajoasento tuntui heittämällä aika hyvältä.

Oikein. Leeloo tää on nimeltään. Feels good man

Nätti tsygä siinä. Pieni viharakkaus noita anodisoituja osia kohtaan mut hyvä ettei oo kaikki mitään skeneosia.

siiiisti

saisko ton etujarrun piuhan vedettyä topcapin läpi barspinin mahdollistamiseksi? siisti ja hauska näkönen vähän erilainen pyörä.

qlt - 13:57, 13.8.2016 » http://33.media.tumblr.com/352603e12b1a3799c1e9ff1fa64aa823/tumblr_n2rskdFaa61ql8t12o1_400.gif
(y)

E: sellainen kiva juttu tuossa myös et takana näyttäis olevan tilaa ainakin 2.5" renkulalle jos tarve vaatii. parituumainen oli vähän niinkuin se patonki jäähallissa.

En lähteny sit Maxxis DTH-linjalle, enkä raapassu Furious Fredejäkään vaan pistin Schwalbe Marathon Almotionit 2.15" koossa. Pullea profiili ja sairaan nopee nyt.

Oon ajanut tolla nyt viimeaikoina ehdottomasti eniten mun pyöristä. Kiva pyssytellä työmatkaa, kruisailla kaupungilla, pyrähtää välillä joku metsäpolkukin tai ihan vaan käydä kaupassa/postissa/kaljalla jne. Haluaisin rakentaa/rakennuttaa uudet kiekot ja mahdollisesti asennella pitkät lokarit. Kattoo nyt mihin suuntaan lähtee.

nyce urban purple fuck weapon!

meniskö tohon etuhaarukkaan joku nelituumanen?

Nippanappa menis varmaan kolmetuumanen. Talveks alle 2.35" Nice Fuck Track-nastarenkaat nii repee väliliha ku vetää menee!

#stoyaaah

Aah oikein hyvä, jopa kunnon~

money well spent

semmonen

digital playground, top guns, stoya ja hyvä pyörä 5/5

noniin…

Oon kyllä tykännyt tästä pyörästä kuin Fazerin vihreistä kuulista

Vuosi meni rullaten hyvin pienin muutoksin, kuva kesältä. Saintin keskiö, kammiksi partsbinissä lojuneet Zeet, stemin vaihto ja kaverilta saatu Cinellin pulloteline. Edit: Ai nii, tulihan mulla tohon uus takakiekko Hopen violetilla trial-navalla ja eteen olis samanlainen Nukeproofin kehä odottamassa napaahttps://i.imgur.com/yjyrPoQ.jpg

Eilen heitin nastat alle, vaikka tääl ei ole edes lunta