P: Suomi KP

Ensinnäkin: hemmetin hieno runko. Tekniikan maailma ei ole väärässä: plussaa isoista heijastimista. Maalitkin näin pikselien perusteella todella hyvässä kuosissa.

Toisekseen: hemmmetin hyvät suunnitelmat. Fyxed gear yes.

Kolmannekseen: levarit, tai gtfo. Esim. joku mvsta levarikeula ja sitten vaan nauraen auringonlaskuun kilometrejä rouhimaan.

modet vois kyllä editoida tän topsun puhtaaks levareista, ei ne iha joka paikkaa sentää sovi vaikka ylivertainen jarrusysteemi onkin.

Niin siis eihän siinä maantiejarrussakaan mitään vikaa ole, jos se vaan on tukeva eikä mikään vintagevatkula ja on paloina punaset koolstopit. Mutta tiedät varmaan sisimmässäsi, mikä jarru tähän tulee, joten mitäs sitä vänkäämään.

Kuten kuka tahansa myöhäinen käännynnäinen, kannatan tietenkin ehdottomasti Yhtä Totuutta:

Le-va-ri!
Le-va-ri!
Le-va-ri!

mac - 20:00, 17.5.2017 » -Etutartsi.
Ai niin, mun piti tuputtaa mukaan pikkutarakkaa, vissiin samanlainen kuin sulla oli kolnaagossa.

M739 :wink:
Imo, vjarru v maantiejarru, nii vjarruissa on modulaatioo ja pysäytysvoimaa, maantiejarruis tuntuis olevan vaa modulaatioo ja _hidastus_voimaa

^ riippunee siitä längen pituudesta, rolleri ei meinaa pysähtyä millään mutta maantiepörä ultegroilla pesee monet levarit.

Rolleri niillä kunnollisilla shimanoilla, onks se br451 tms., pysähtyy vaikka kuinka hyvin, eikä ne punaset palat kerää paskaa.

Suuri jarrukeskustelu, pyytämättä/esiin manattuna.

57mm jarrureachi riittää 622-kiekolla, kokeilin shimanon br-r650:n kanssa.

mac - 7:31, 18.5.2017 » V-jarrubisnekset heitän rodeen, en ymmärrä lisäarvoa maantiejarruun verrattuna, tähän kun saa sellaisen ihan tämmöisenäänkin.
SuicideHub - 10:18, 18.5.2017 » kunnollisilla shimanoilla, onks se br451
Oli. Ton parempaa jarrua ei kestopäällyste+gravel -hommiin kyllä meikäläinen osais kaivata. Hyvä jopa tehdaspaloilla.

Sitten vika on peilissä, täällä juurikin nuo jarruttimet rollerissa

Tai väärän vetosuhteen kahvoissa? Maantiejarru v-jarrukahvoilla ei tee juuri mitään.

Pöhinä päällä cool!

Maantiejarrun, vaikka olis vähän käppäisempikin, tehot riittää mulle mainiosti fiksiin, kuhan vähän hidastaa ja voi käyttää kun ei jaksa rykiä massaman. Tän oisin voinut ilmaista heti lähtöjään, no sainpahan nyt sivun verran ideoita, kiitos! Oon vaan sen verran turhamainen, että haluun tähän mustan kehän, joka pysyis värissään, lähinnä tästä syystä koko levarivouhotus. Esteettisesti maantiejarru pyyhkii v-sellasella lattiaa, eikä tarveis muuttaa mitään, ja kuten totesin, mahd lisäteholle en laske tässä tapauksessa arvoa.

Odie - 8:43, 18.5.2017 » Pitkäruotoinen korvake ja pieni levy niin kyllä se kestää.
Yesss sir we have a deal. Sä värkkäät pitkän kiinnikkeen ja mä naitan siihen jonkun huonohkon jarrun. 8)

Kaktus, mulla on vielä niitä Colnagossa olleita tartseja parikin, tähän varmaan joku jyhkympi.

Onks kukaa nähny miltä semmone Mavicin exalith open pro näyttää jarruteltuna? Onko se vielä musta?

rullajarru :smiley:

Levyjarrun ja jarrupinnattoman kehä esteetillisyys kyllä kiistaton etu. Samoin märällä kelillä sen mustan kuoleman huomattavasti vähäisempi määrä.

Tietty kovikset hommaa niitä keraamisella jarrupinnalla olevia mavitseja like a Konsta.