P: Star Platinum

Tätä on jo ajeltu ja moni jo nähnykki somessa, mut valmis se ei oo, eli pient hiomist viel jälel nyt ainaki. Avasin topsun ku tuli otettuu just semmoi kuva joka nyt edustaa sitä mist täs pyöräs on kyse. Kuvia lisää jossai vaihees, ehk sit ku saan lainastemmin tilalle uuden.

18 Likes

Hyvä jojo- referenssi

2 Likes

on kyä mässy räpsy (:

1 Like

Okei ja täs taas yks laiminlyöty projektitopsu. Eli nykytilannetta kuvailen vähäse ja sit laitan jotai kivoi kuvii siit milt tää on näyttäny mun arjessa.

Speksit:

Runko: Gan Well NJS. Mitattii et tää oli vähä pienempi itse asias ku alkuperäses myynti-ilmotukses foorumil, mut hyvä vaan koska en oikeest oo iso

Kiekot: Yoeleo 30mm tuubikuitu x Raketa Custom ano ratanavat. Pinnat D-Light ja sit alsa nippelit. Yks alsa nippeli ehti jo räjähtää xD

Kumit: edessä 25mm tuubi gatorskin, takana 28mm Tufo Hi-Composite Carbon. Jälkimmäinen on semi unelma skidaa.

Kammet: Dura-Ace 7710 ratakammet, jossa 49T Dura-Ace ratas

Polkimet: Vaihtelevasti viimeiset metalliset ultegra maantiepolkimet, tai sit Shimano M520 riippuen et mikä fiilis

Takaratas: EAI 15T

Satula: Selle Italia SLR Tekno Carbon. Paras satula, mut tääki on cräkänny niiku mun toinen tämmöne.

Tolppa: Lookin vanha kuitutolppa KCNC kiinnitysosilla kuitukiskoja varten

Ohjaamo 1: ITM millenium carbon 40cm droppi, jossa Ibis titanium 130mm stemmi. Lizardskins teipit.

Ohjaamo 2: Donney 580mm erittäin suora ysärikuitutanko, no name titaani stemmi nimim. @naitsirK :ltä, grepp.cc golden rod teipit, pajalöytö mukiteline

Ohjainlaakeri: Dura-Ace

Okei nyt kuvii:

^tavanomaisessa käytössä, ohjaamo 2.

^lähin asia AMA-kuvaa minkä löysin, ohjaamo 1

^joskus syön siitä pizzaa

^joskus sorrun mäkkäriin

^close up

Tämmöset setit tänää. Nyt on sentään jotai kuvia täst täl foorumil ja näi. On tää varmaan mun lempipyörä. Hiton hyvä 75 astetta keulakulma ja 20 millii rakee tai jtn. Hätäne. Tuntuu kehon jatkeelta. Stravan mukaan täs ois ~6.5k ajettu, mut heittäsin lonkalt et on varmaa joku ~2k kirjaamatonta, ku aluks tää oli mun cruisailu chilli unohda strava kotiin pyörä. Testattu ja todettu hyväks kaikkeen tracklosta, trikkailuun ja pidempiinki päivämatkoihi (uskokaa tai älkää toi satula toimii!!).

Kiitos kun vierailit projektisivulla, kommentteja fiiliksistä arvostan. :pray: :smiling_face_with_three_hearts:

34 Likes

za warudo!!!

1 Like

Muistan kyl kun joskus vuosi sit triplan hoodeilla esittelit tätä kelkkaa, navat etenkin todella kovat! NJS:t vaa toimii katuajossa, kyl se tiedetään :sunglasses:

1 Like

Upea pizzan vetämiskuva!

1 Like