P: Save a track bike

Niin noi reiät pölysuojassa kenties hämäs, mut olivat siis uomon ihan ite poraamat otsareikäavainta varten, eikö?

Jos yhtään lohduttaa, niin kyseinen pölykuppi oli jo tuhottu ennen kuin sain rungon haltuuni. Olikohan tuolloin edes noita kammen ulosvetäjiä? Veikkaisin runkoa 70-luvun tuotteeksi.

Edit: eli just niinku Inforest sanoi. Ja oli tollanen Mankkiksen linkkaama. Toiselta puolta sain sentään pelastettua.

Jei, sain vihdoin kupit irti. Vetopuolen kuppi oli tiukassa, mutta kylmäspray ja metrinen vipuvarsi auttoivat. Sekä ohjainlaakeri, että keskiö ovat ulkoisesti hieman patinoituneita, mutta sisältä oikein hyvässä kunnossa.

Punnitus. Muistakaa, että herrasmiehet eivät kommentoi muiden painoa.

Nervexin muhvit.

Etuhaarukan päät jännän pitkulaiset.

Rungon kimppuun käynen varmaan vasta keväällä. Seuraavaksi putsaan noi osat ja keskityn muihin projekteihin.

minkä kokonen

hyvä prokkis

56,5 vaakaan ja 55 pystyyn (c-c). Heh, jos olisi mitat just toisin päin, niin tää olisi mulle oikein passeli.

No tiedän kelle myydä sit:

Edit: en siis ole tätä kuitenkaan missään nimessä ensisijaisesti myymässä.

helvetin hyvä

Voi henmetin henmetti miten hieno siitä tulee kun sen pesee hellävaroen saippualla ja sitten vahaa. Ruosteet voisi EHKÄ poistaa varovasti kiisselillä mutta en tiedä.

Munccis - 21:09, 8.12.2016 » Voi henmetin henmetti miten hieno siitä tulee kun sen pesee hellävaroen saippualla ja sitten vahaa. Ruosteet voisi EHKÄ poistaa varovasti kiisselillä mutta en tiedä.
jotain hiovaa vahaa koittas? hyvä näköst menoo

^oman kokemukseni mukaan hiovalla vahalla saa pintaruostetta metallin päältä pois. Jos ruoste on ns.syönyt pintaa niin siihen se ei ole purrut. Mut enhän ole alan asiantuntija. Oikeilla aineilla ja jollain karhealla liinalla tms. voisi saada ihan tuloksia aikaan.

Itse vahaisin tuon ihan vain perinteisellä karnaubavahalla, esim Simoniz tai sit joku asianmukainen, elvyttävä DoDo Juice

detailer munccis
good tips

mukavan topin ansiosta muistin ostaa motonetistä: vitusti tectyl ml

ununu - 8:34, 9.12.2016 » mukavan topin ansiosta muistin ostaa motonetistä: vitusti tectyl ml
Mä luulin et rungon ruostuminen sisältäpäin on vaa sellanen millä pelotellaa nyyppiä, mut oikeesti kukaa ei jaksa niitä mitenkää suojata. Muistan ekassa teräsrungossa ku oikei huoletti kyseinen sisäkautta ruostuminen, mut sittemmin en oo kiinnostunut asiasta

lol LOL

dont mind me just sumutteling cognitive dissonance here

josbanse - 9:05, 9.12.2016 »
ununu - 8:34, 9.12.2016 » mukavan topin ansiosta muistin ostaa motonetistä: vitusti tectyl ml
Mä luulin et rungon ruostuminen sisältäpäin on vaa sellanen millä pelotellaa nyyppiä, mut oikeesti kukaa ei jaksa niitä mitenkää suojata. Muistan ekassa teräsrungossa ku oikei huoletti kyseinen sisäkautta ruostuminen, mut sittemmin en oo kiinnostunut asiasta
Eikö sulla ollut käytössä toisenlainen tectyl, eli ajamisen välttäminen kurjalla ilmalla ja talvella? Ei silloin vältsiin tarvi sotkea mustalla kullalla.
accro - 9:16, 9.12.2016 »
josbanse - 9:05, 9.12.2016 »
ununu - 8:34, 9.12.2016 » mukavan topin ansiosta muistin ostaa motonetistä: vitusti tectyl ml
Mä luulin et rungon ruostuminen sisältäpäin on vaa sellanen millä pelotellaa nyyppiä, mut oikeesti kukaa ei jaksa niitä mitenkää suojata. Muistan ekassa teräsrungossa ku oikei huoletti kyseinen sisäkautta ruostuminen, mut sittemmin en oo kiinnostunut asiasta
Eikö sulla ollut käytössä toisenlainen tectyl, eli ajamisen välttäminen kurjalla ilmalla ja talvella? Ei silloin vältsiin tarvi sotkea mustalla kullalla.
Oot ymmärtänyt asian aivan oikein, ja jos jostain syystä päättäisin ajaa talvella, en tietty ajais niillä kauniin ilman pyörillä.

olin jo siirtämässä josban 15k rossinii ostoskoriin mut haluankin tähystää sen ensin

ununu - 9:21, 9.12.2016 » olin jo siirtämässä josban 15k rossinii ostoskoriin mut haluankin tähystää sen ensin
Rossin on poistettu myynnistä, tähystyksessä ilmeni odottamattomia ongelmia. Paperinohuista putkista olikin jäljellä ruostumisen takia pelkät maalit.
ununu - 9:14, 9.12.2016 » [s]lol[/s] LOL dont mind me just sumutteling cognitive dissonance here
Ocd no biggie, rakastan kyl välil lukee basaarii vaa alusta loppuu.

Pesty ja kevyesti vahattu. Oli tossa yllättävän paljon piinttynyttä likaa. Saako esim. Pelagolta tai Classic Bikesta kankaisia tankonauhoja?

Niin ja olikos se käyttäjä b-ran, jolla olisi ollut tohon sopivaa ohjaamoa? Mä oon yrittänyt saada häntä kii, mutta ei oo vastannut viesteihin tai ees lukenut niitä. Et jos joku tuntee henk. koht., niin vinkatkaa sille.