P? rossin

Tämän rungon ympärille rakensin viime kesänä itelleni fiksin, jonka sittemmin mälläsin kanttariin erään marraskuisen yön pimeydessä. Haarukka on maximisolmussa, mutta runko näyttää vielä kelvolliselta


Tuossa alemman chipin kohdalla oleva ruosteraita näytti kuumottavasti murtumalta mutta…


otin maalit teräsharjalla vittuun :smiley: ja ihan kokonainenhan tuo putki vielä on. Kertokaa te, uskaltaisitteko ajaa tällä?


Tällainen haarukka mulla on sen vääntyneen tilalle.

Lisäksi hankittuna on uusi keskiö, ja jotain muutakin sopivaa rojua löytyy. Projektin avainsanoja: älä maalaa, jalkajarru, isot kumit, mummistanko

Olen ajellut paljon epäilyttävämmilläkin vehkeillä, niin enköhän tuollakin.
Mutta saattaisin tuota alempaa putkea vilkaista tarran alta kuitenkin.

Vilkaisin. Oli sama juttu kuin ylemmässä. Löysin just satulatolpan, projekti etenee!

ajaisin

Voi sillä ajaa mutta se on selvää että emäputki ei oo enää siinä asennossa ku tehtaalta tullessa. Paljonko se lopulta vaikuttaa, se sun täytyy vaan testata. Itte en ajais mut ainoastaan siks että maalit on nii rumat.

Keulakulma on joo ehkä jyrkentyny asteen tai pari tai en tiiä. En jaksa tällaisessa huumorikäppäprojektissa välittää. Maalit on rumat ja rumentuvat toivottavasti käytössä entisestään

Tästä tuli tämmöinen. Takakiekko piti lopulta kasailla itse vähän sekalaisista osista. Aika viritys mutta ihan ok. Renkaitten osalta meni suunnitelmat sikäli mönkään, ettei tuohon runkoon yli 32 millistä mahdu kumpaankaan päähän. Hyvä toi on tolleenki

Näenkö jalkajarrun? Jos näen, niin etukoria ja viiksitankoa ja onnellisena ruokakauppaan hakemaan herkkuja.

Kylläpä hyvinkin! Viiksitangon vois kyllä, ja herkkujenkantojärjestelmäkin kiinnostaa

Mä voisin elämääni haluta myös jonkin tämän kaltaisen jalkajarrupyörän.
Hyvän näköne

Kiitos! Tämä on tosiaan kämppikselle kasaamani pyörä ja olen kyllä vähän kateellinen, kun en itse pääse nauttimaan jalkajarruelämäntyylistä.