P: Rossin Performance EL Pista 26 Pursuit

kova setti! mikä tossa on temmin klämpin standardi?

^En oo viel kattonu mut totahan voi vähän levittää tai puristaa stongan mukaan kun on terästä niin ei oo niin justiinsa, vois kyl mitata

(en pasko, älkää huoliko, 26,0mm on)

Ja kuvia:
IMG_20150622_180127
IMG_20150622_211918
IMG_20150622_211959
IMG_20150622_211938

Eikös ton ylimääräisen tosta keulasta vois vaan rälläköidä pois :slight_smile: Kuulema niin on Suomessakin aikoinaan tehty sääntömuutosten seurauksena.

Vois.

TBU - 21:50, 22.6.2015 » Eikös ton ylimääräisen tosta keulasta vois vaan rälläköidä pois :) Kuulema niin on Suomessakin aikoinaan tehty sääntömuutosten seurauksena.
Vois mun mielestä kans.

Josbuli vois myös laittaa tän naftaliiniin ja kahdenkymmenen vuoden päästä vaihtaa rungon avoautoon.

^En tiiä miksi mutta mx-5 ja josbuli :smiley:

Eiköhän tällaisella arvo vaan nouse, joten kannattaa säilytellä toki. Nyt pitäisi vaan miettiä, iskisikö ns kaikki peliin tän vai cinellin osalta, koska kumpaankin uppoaa rahaa, varsinkin tähän jos haluaa levykiekot ja og ohjaamon.

Löytäskö kukaan skannattuja kataloogikuvia joista sais vähän alkuperästä osaspeksiä tällaselle?

^Ainakin suomessa tuohon aikaan kuulemma ratapyörät kasattiin vähän niillä osilla mitä löytyi jos ei ollut hyvään sarjaan rahaa kun pyörää tilattiin.

Näin kertoi kilpaa noihin aikoihin ajanut ukkeli kun joskus olmoon jotain osatietoja kyselin.

Ton perusteella ilmeisesti Corsa recordia osasarjaksi, stongaksi 3ttt moscow ja muut on sit auki. Jos tän radalle ajoon kasais, niin taitaa levykiekot tosin olla ainoo perusteltu ostos.

Tietenkään ei voi agressiiviset rungot ja kova ajonopeus sopia kaikille, joten eriävät mielipiteet täytyy hyväksyä. Logojen fontti on mieltymiskysymys. Itse maalaisin uudestaan jos ainoastaan dekaalit oksettaisivat.

Runkoa enemmän kiihoittaa Olmo max -keula. Vaikka on runkokin siisti. Kaikkee sitä vielä löytyy, vaikka migloskin näyttää jo eläköitymisen merkkejä.

josbanse - 8:18, 23.6.2015 » Tietenkään ei voi kova ajonopeus sopia kaikille, joten eriävät mielipiteet täytyy hyväksyä.
burn and snap

Kyllä homma taitaa nyt olla niin, että täytyisi lähteä tuplalevyillä tätä kasaamaan. Ainakin yksi etulevy ilmeisesti tarjolla olisi, mutta saa tarjota toki budjettihintaista kamaa tähän. Sit taitaa jäädä hankintalistalle kampihommelit, istuinosasto ja ohjaamohommat.

levykiekoille +1 ääni täältä!

Hanki kaikki muu ensin hyvää ja kyttäile samalla levyjä, ja sen ajan ajelet pinnavanteilla.

No ei sattumalta löydy tosta hyllystä 650c etusta edes pinnavanteena, joten miksi vaivautua ostamaan myös sellaset? Kyllä mulla radalle pyöriä on.

Jos tä tulee joskus velolle tuolla omalla keulalla niin lupaan tulla katsomaan.

josbanse - 10:37, 23.6.2015 » No ei sattumalta löydy tosta hyllystä 650c etusta edes pinnavanteena, joten miksi vaivautua ostamaan myös sellaset? Kyllä mulla radalle pyöriä on.
Eikös janoinen tekisi aika hyvän sellaisen?

Kai se tekis, oisha tos yhet ylimääräset campan pistat tietty jos etukehän vaihtas

josbanse - 10:37, 23.6.2015 » No ei sattumalta löydy tosta hyllystä 650c etusta edes pinnavanteena, joten miksi vaivautua ostamaan myös sellaset? Kyllä mulla radalle pyöriä on.
Mullois 3+