P: Retkikrossari, elikkäs äpäräahma tai mitä hiton mäyriä sitä nyt on

Lakimies84 - 22:46, 29.1.2017 » Maaliduuni kyllä todella jepa! Koko pyörä samalla kuosilla?
Samaa yritin jo ehdotella @toisaalla.

Tuohan lainaromut takaisin pajalle niin kurkataan miten saadaan lisää tilaa levylle…

Leveennäköne droppi

Varmaan kuvakulma vääristää, ei toi ole kuin 42 cm.

Tää on helvetin hyvä! Tetrismaastokuviolle majestic hails!

Mä oon sit vissiin ainoa jonka mielestä toi haarukan väri/kuvio on ihan helvetin kauhee.

Pyörä itsessään näyttää lupaavalta, kuten tutamilta voi odottaa.

Itsekään en ole ihan täysin vakuuttunut tuosta maaliduunista: tetris hyvä, värit ei oikein uppoa. Mutta jos tutam siitä itse tykkää niin lienee melko lailla yksi ja sama mitä mieltä minä olen. :slight_smile:

Koko fillari vaan hikicamolla! Tai merkkarin sanoin kovikset tietty

pieni merenneito - 10:19, 25.3.2010 » lähettää fuckingsit lamereille ja greetingsit eliteille ja tekee niinkuin parhaaksi katsoo

^tää just näi vitu vihaajat vihaa kuitenki js kitisiät kitisee aina ni tekee ite just niinku haluu ei kiinnosta vitu leimit tärkeiliät .piste

Oih, vanha Rostsekkini jatkaa hyvää elämäänsä. Paljon se on jo nähnyt, mutta paljon kaikkea vielä edessä. Lukuisia & onnellisia (k)ilometrejä toivotan.

^^Jotenkin luulen, että tulen jatkossakin lainaamaan ennemmin merkkarin sanamuotoa.

3/5 pystyt parempaan.

kid_scientifik - 13:14, 30.1.2017 » ^tää just näi vitu vihaajat vihaa kuitenki js kitisiät kitisee aina ni tekee ite just niinku haluu ei kiinnosta vitu leimit tärkeiliät .piste
tatuoituna alaselkääni
FF - 13:36, 30.1.2017 »
kid_scientifik - 13:14, 30.1.2017 » ^tää just näi vitu vihaajat vihaa kuitenki js kitisiät kitisee aina ni tekee ite just niinku haluu ei kiinnosta vitu leimit tärkeiliät .piste
tatuoituna alaselkääni
printattuna asenne_paitaani

Läähätinnenäni haistaa pitkän kuuman kesän, eli camolle saattaa tulla hyvinkin käyttöä.
Pistähän läjään, ni päästään kattelee kuinka se kulkee.

vihdoinki joku esteettinen sijoituspaikka digicamolle IMO. mut sehän on toki toissijaista, tärkeintä on että vihollinen ei nää haarukkaasi ajellessasi aavikolla.

Mikään hiton mäyrä vaan the coon

Rojekti aivan hyvä ja camo aivan hyvä, oispa strichtarni niin antasin 6/5

Roller94 - 19:32, 30.1.2017 » vihdoinki joku esteettinen sijoituspaikka digicamolle IMO. mut sehän on toki toissijaista, tärkeintä on että vihollinen ei nää haarukkaasi ajellessasi aavikolla.
Kiitos. Olen sitä mieltä, että digicamon estettisyydestä ja eetillisyydestä voi perustellusti olla montaa mieltä, mutta onneksi joku ymmärtää tärkeän maastoutumisaspektin. Se on tosiaan ensisijaista tässä.

Noin muissa uutisissa: kävin Velobiassa hakemassa speissereitä (Veijo Surlyn mies kun olen) ja ketjua, ja basti ystävällisesti jyrsi mulle prikan tuohon etunapaan. Nyt pyörii hyvillä välyksillä.

Team Ahman edustajana hyväksyn tämän projektin ja totean, ettei “oikealla” tee varmaan mitään, mitä ei tälläkin.

Team Ahman hyväksynnän hylje kyllä huojentaa mieltäni, jonka kuvituksessa slaiderit ovat saaneet liki myyttiset mittasuhteet. Mutta ehkä pärjäilen ilman niitä, opettelen juottamaan tai asioin Odien luona…

Joka tapauksessa, oikein tyytyväisin mielin jatkan tätä. Kammet kiinni, ketjulinja korjattu ja jarrujen keskitys vaiheessa. Nyt on vaan pakko vetää jotain safkaa. Tässä tapauksessa spagettia soijabolognesella ja ekstraoliiveilla.