P: Rata rossin

Koko päivän oottanu et saa pyörän ajoon, enää ratas ja polkimet kiinni ja kovaa ajoa… Toisin kävi. Voin nyt ylpeänä todeta että mulla on campan pistat 151 jaolla. Nyt kysymys kuuluukin et onko noiden paikka vitriinissä? Onko noita viellä liikkeellä… Saattaa olla et saan myyjältä noihin kuuluvan rattaan kun oli ruuvannu sen irti vissiin siinä toivossa et olis 144 jaolla ja käytettävissä viellä radalla. Nämä 151 jaolla olevat siis internetin mukaan 60-luvun loppupuolelta. Jos jollain tietämystä näistä niin kiinnostaa.

E: Tämä kävi siis mielessä… Että pannaanko menemään…

60-70-lukujen vaihteesta ovat. ja ihan hyvin noita 151-jakoisia rinkuloita on saatavilla. itse laittaisin sellaisen kiinni.

Ainakin vantteran stäshissä on 151-jakoista ollut. Ebaystä löytyy kans.
Viilaamalla et saa kuin ääntä pitävän voimansiirron.

tulee mieleen vadelmalaku

Jos jollain on tollasella jaolla ylimääränen ratas niin saa tarjota. Mieluiten alle 50 hampainen. Myös nopee nouto Turun seudulta onnistuu. PM tai 044 283 1305

Missäspäin fillari/kammet on? Vois löytyy vaihdos normijaolla oleva setti jos kiinnostaa. Mulle tok pulttijako ei oo ongelma :slight_smile: Nakkaa vaikka pm. Olis siis samat campan kammet toki

Magee Rossin!
Eiköhän noita 151-jaollisia tehty 60-luvun jälkeenki. Ne on siistimmät, raremmet ja jyhkymmällä profiililla, kuin 144 bcd-kammet. Rattaita löytyy semihuokealla ebayn keirinkaman kaupustelijoilta.

Suomestakin saa 50e kpl ja hintana ihan ok laadukkaalle kestävälle ratarattaalle.

Juu älä missään nimessä vaihda noita pois. 151:n jaolla olevia on kyllä maailma täysi, tuosta esim.

Parhaita 151-rattaita kuitenkin BIA Shimpat, philthepowertaylorilta ainakin saa

Homma on hoidossa, multa löytys suginon mighty comp. Ilo olla avuksi tällasen rungon kohdalla, kun kasaajakin on vanha tuttu :smiley:

Pakko kyl sanoo et aika hyvä fiilis oli päästä ajelemaan… Vähän niinku kaikki oli kohdallaan. Viellä musta tolppa niin se olis aikalailla siinä. En jaksanu nyt kauheesti kuvata kun ei ollu kunnon valoa mut laitan myöhemmin parempaa kuvamateriaalia.

E: Täytyy nostaa viellä pallille kaikki foorumilaiset jotka tähän on myyny palikkaa! Tosi joustavaa ja helppoa kaupankäyntiä!!!

2011 soitti ja halusi palauttaa buildinsa takaisin henkiin
eli siis ihan jees mut riseri tilal ni on siide

Aika classic kasaus kyl, lämmittää sydäntäni!

en valita bulliksesta koska se on ihan kelpo bullikseksi mutta satulan kulma nyt on jotain jäätävää, suoraan se

Vaiski - 19:38, 27.8.2015 » Vähän niinku kaikki...kohdallaan.
[ ] samaa mieltä [ ] ei samaa eikä eri mieltä [x] eri mieltä

Rungossa yhdistyy perinteisempi masi/colnagotyylinen ratageo jossa keulakulma on sen verran löysä, ettei toeoverlappia synny ja jossa pystyputki on rataisan jyrkkä. Sopivalla setbacktolpalla varmaan varsin pirteä mutta ei liian pysty ajettava. Eikös ratarossinit ole tavallisesti aika jäykkiä teräsrungoiksi?

E: vaihtaisin stemmin kirkkaaks ennemmin ku tolpan mustaks. Mikäs tolppa tos nyt on? Mul olis musta tarjota varmaan vaihtoon

Rauhallisempaa taustaa kuvalle tälläkertaa. Vedin tolpan mustaks, omaan silmään ainakin sopii hyvin. Mennään nyt toistaseks ainakin näillä. Kirkkaat putket tulee sit aikanaan.

Tulit mua vastaan tänään tällä! Hyvä meininki ja pyörä näytti hemmetin hyvältä. Ite olin vaihdepelagolla liikenteessä

Nyt on hyvä. Matalalaippaset navat olis ehkä nätimmät, ja tankonauhat laittaisin, mutta muuten jopa bulliksella oikein näbö!