P: Phat Tofu

Tässä kaikki, mitä tiedän aloittamastani pyöräprojektista nimimerkille Dras:

http://www.2soulscycles.com/media/com_hikashop/upload/thumbnail_535x800/img_3298.jpg

http://www.2soulscycles.com/media/com_hikashop/upload/thumbnail_535x800/img_8529.jpg

http://www.paragonmachineworks.com/media/catalog/product/cache/1/image/775x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/h/t/ht0005_5_1_1_1.jpg

Rohlo dropoutti?

mukava kuulla.

ritari_s - 10:28, 16.11.2017 » Rohlo dropoutti?
EI. Tilasin 142x12 insertit slidereihin.

tuleeko oversize tubing

viittaako fätteys droppien painoon?
näen pikseleistä että painavat vitusti.

Odie - 10:52, 16.11.2017 » viittaako fätteys droppien painoon? näen pikseleistä että painavat vitusti.
[i]the complete set weighs 450g[/i] puolenkilon dropit on uus kahenkilon siika

Ilkalla ei ole vielä yhtään oikean kokoista pyörää, josta mitata ajogeometria, mutta tässä silti taiteilijan näkemys tulevasta pyörästä

Saatara, nxtlevelish. Tuplasahanterät ja etuvitutin!!!

onkohan palstan sliderillisista rungoista slidausta vaativassa käytössä 1/20’ish

en siis sano et ei järkee mut kannattaa tarkkaan punnita ottaako ss käyttöön vaan odottelemaan vaihdeosien speksausta.

Ootko negis koskaan ajatellu että tää on yksivaihde foorumi ja täällä voi olla käyttäjiä jotka aivan ilokseen ajavat yksivaihteisella polkupyörällä?

negaatio - 13:43, 16.11.2017 » onkohan palstan sliderillisista rungoista slidausta vaativassa käytössä 1/20'ish en siis sano et ei järkee mut kannattaa tarkkaan punnita ottaako ss käyttöön vaan odottelemaan vaihdeosien speksausta.
vaihdepyörien määrä 0/3, yhdessä jarrut. the cult is alive, mites siellä?

ystävät hyvät, tarkoitus ei ollut mitenkään väheksyä teille rakkaita asioita. Itse vaan olisin halunnut, että joku olisi sanonut mulle vuonna 2013, että harkitse tarkkaan aiotko käyttää pyörää pääasiassa vaihtella, sillä tällöin slidereista on pääasiassa päänvaivaa. Ei mulla muuta, nyt wc.

mitäs kaikkea päänvaivaa niistä on ollut?

• ekstrapaino
  • ulkonäöllinen härpäkkeisyys
  • lisää hajoavia kohtia
  • jarru seatstayssä → lokarien ja tarakoiden kiinnityksen tiellä
  • ehkä myös lisääntynyt fleksaus
negaatio - 14:37, 16.11.2017 » - ekstrapaino - ulkonäöllinen härpäkkeisyys - lisää hajoavia kohtia - jarru seatstayssä -> lokarien ja tarakoiden kiinnityksen tiellä - ehkä myös lisääntynyt fleksaus
kuulostaa ikävältä, voimia.
negaatio - 14:34, 16.11.2017 » ystävät hyvät, tarkoitus ei ollut mitenkään väheksyä teille rakkaita asioita. Itse vaan olisin halunnut, että joku olisi sanonut mulle vuonna 2013, että harkitse tarkkaan aiotko käyttää pyörää pääasiassa vaihtella, sillä tällöin slidereista on pääasiassa päänvaivaa. Ei mulla muuta, nyt wc.
Aivan hyvä selitys tämä näin. Mutta etkö sä kuitenkin 2013 ollut melko pesunkestävä yksivaihdehenkilö, uskotko että tuolloin olisit toisen foorumihenkilön huutelun antanut vaikuttaa valintaan?

yritettiin kyllä sanoa

Tulin tänne hakemaan ideoita mutta näen vain sössötystä

onks aihiona looppi vai poweri