P: Kuningaskulkuri

Joo, pari milliä sinne tai tänne

Mistä tuommoisia kumeja löytyy?

tiukka perä, hyvää ennakointia tälläsen pyörän kokoominen kyllä mm

tanwall cx kyllä aika natsa ohuitten teräsputkien kanssa

Kyllä.

Kyllä.

E: ehkä tangon logot vähän liikaa tälläseen runkoon mut muuten yllä olevat

Joudun myöntämään, ettei sirkussatula ollu ehkä kovin hyvä. Flite sen sijaan on yllättävän mukava! Ja tolpasta lähtee maalit kun vähän pahasti edes katsoo, mutta nää on näitä, pääsi vähän lipsumaan tossa. Hauskahan tällä on ajella.

Snjjj - 19:04, 27.9.2016 » http://i.imgur.com/Eubgzeq.jpg?1 .
5/5 mukautus

Tulin vain ihailemaan toiveikkaana, että saan itsekin tällasen vielä käsiini.

Miltäs näyttää kevätkuosissa?

Niin siis ostit jo vai mitenkäkö?

Toiveikkaana olen, että löytyis vielä nimimerkin tyhja stashista kun myyntitopsukin on vielä ns. Aktiivinen. Vastausta odotellessa.

Hän on välillä kiireinen. Saanet omasi

Konversio valot palaa kirkkaina :slight_smile:
Jos siis tää on vielä kuosissa.

Joo ihan elossa tää on! Ohjaamoa oon tässä vähä päivittelemässä ja sit pitäis oma takakirkkonen tähän ostaa (jos jollain on kaapit täynnä ylimääräsiä fiksikiekkoja, ni pm). Laitetaan uutta kuvaa ku saan tän ajoon taas.

Diggaan tästä! Ja vielä enemmän ohjaamon päivityksestä, koska tässä kasauksessa stonga on inhokkipalatsini, vaikka kokonaisuus silti tosi hyvä.

Miten leveet lihat alla (mahtuu) ?

32mm gaattoreita oon käytelly, ei taakse juuri 35 millistä leveempää mee.

aika tyylitietoinen kasaus tuossa
jarrupinnat ois voinut tussata tai ei oo pakko
oon jotenkin siinä luulossa että nuo 105-kammet olisi jäykemmät kuin tricolor-ultegrat
linea on oikein hyvä satula sopivassa käytössä (ja viimeistään vähän porattuna), toivottavasti löysi paikkansa

Pidän tästä, jotenkin toi Helkaman sininen aiheuttaa flasshbackejä lapsuudesta, mm. mummolla oli ton värinen Helkama. Ite laittaisin röyhkeästi ohjaamoon klassisen dropin ni olis kyl nopee. Hieno pyörä ja kasaus aivan hyvä. Harmi että nää rungot jotka täällä on liikkunut ovat mulle isoja, muute muullakin ois tällänen klassikko.


Näkemykseni urbaanista hyvinvointipyörästä.
130mm chromix plus
Motonetin muotitanko
40e jalkajarrukiekko puuilosta
Waldin kori

Flättipolkimet vielä, ni on hyvä

On kyllä hyvä. Omasta tulossa melkolailla saman tyylinen muttei onneks liian.

Minkälaisella inseamilla tollasella korkeudella olevan fliten kanssa ajellaan?

Mihin oot ihanan keulamerkkiheijastimen hävittänyt? :o

Jos en ihan hirveesti valehtele, ni muistelisin inseamin olevan jotai 87. En ollu valmis heijastintyyleihin vielä, joten se sai lähteä.