P: Kona Kilauea 96

Voisin myydä mutten myykkään kun näitä nyt kehuttu. Ei mielestäni mitkään erikoiset, todella basic mutta toimivat!

Tarttee mielestäni lisää fylliä rengasosastolle, vähän aneemisen näkönen mikä korostuu pitkällä stemmillä ja tolpalla. Mutta oikein hyvä partsbinkokeiluksi ja hyvä että OG-tolppakin löytyi!

Mulla on se toinenkin länki jossain mut en muista mihin olin laittanu sen! Piti alunperin kasata tästä eka fiksi ja laitoin toisen noista jarruista sitä varten valmiiks johonkin hyvään paikkaan.

Askartelin eilen quill-ahead adapterin että pääsisin testaamaan vähän mukavampaa ohjaustankoa ja nyt pyörä tuntuu jo paljon paremmalta.

Sahasin 25.4mm satulatolpan viistoon, jotta se sopisi 1 1/8" quillin osien kanssa. Ja sit vielä 1" - 1 1/8" shimmi stemmille.

Uudet renkaat pitäis tosiaankin hankkia tähän mut en oo vielä keksiny mitkä olis kivat. Ehkä vähän tylsät mutta varmat vaihtoehdot olis esim race kingit tai billy bonkersit.

6 Likes

Ultradynamicoo sais Bike24:sta…

Huhu 70-100€ renkaasta aika vihanen hinta. Ite ehkä mielummin tossa hintaluokassa hankkisin jotain race proven rengasta. Bike24 ei muutenkaan myy kuin 27,5 ja 28 renkaita.

Minä pistin Smart Samit omaani ihan sillä että voi vetää ympäri vuoden säällä ku säällä hitaasti mutta varmasti. Mut jos ei tarttis talvella vetää niin varmaan jotku tommoset Billy Bonkersit tai esim. Maxxis DTH:t vois olla.

Jos jostain löydät race king supersonicia. Siinä on kyllä hyvä rengas.
Tai ylävitosesta Dth 2.3 tanwallina🤔

1 Like

Onkohan toi supersonic nykyinen racesport. Ainakin painon ja muiden speksien suhteen vaikuttaa samalta.

Smart sam on tuntunu mun mielestä ainakin aika raskaalta renkaalta, mutta esim racing ralph on aika kiva. Billy bonkers on mulla toiminu ihan hyvin talvirenkaanakin työmatkoilla

Bisse-Japen mukaan Protection taitaa olla noista nopein, ja Contin sivujen mukaan pitäis löytyä 26" Tanwallina.

pitäis ja pitäis

Linkin takana kyllä sanotaan että 2020 protection on nopeampi kuin 2015 racesport, mutta 2020 racesport on oletettavasti nopeampi kuin 2020 protection. Protectionissa on vain kylkien suoja, koska tubelessina renkaan kontaktipinta ei tarvitse samanlaista suojaa kuin sisurin kanssa.
Ite en kuitenkaan käytä litkuja, niin protectionin ominaisuuksista tuskin olis mulle ihan hirveesti iloa verrattuna racesportin etuihin, eli painoon ja rullaavuuteen.

Pari fiilistelykuvaa

6 Likes

Aah

Alimmainen on tosi hieno. Kyllä oli muuten maastopyöräily yksinkertaista joskus.

1 Like

Saanko mä kans?

e. voi pärss tää olikin 29" sori Pablo

3 Likes

Tää on kyllä hyvä myös

Kiitos

Antakaas ku määki

Kivempi tangon korkeus tässä näin.

1 Like

Mä oon myös katellu noita surlyn onexoneja, mutta niissä on yleensä just enemmän tollasta kruiseri fiilistä, kun mä etin enemmän sellasta hyvää xc fiilistä

Tässä vielä yks rocklobster

4 Likes

Toihan on siis 1x1:n Rat Ride, eli Surly ennen Surlya. Harmi, ettei sitä bikejerksien juttua pääse lukemaan :confused:

Mutta oikeessa oot, ei toi kovin xc oo. Tarttis olla se 125 mm 10 asteen stemmi, suora tanko ja kun sinkulana vetää niin nousukahvat ois varmaan hyvät olla kans :thinking:

Aa, niimpä onkin. Näyttikin vähän erikoiselta 1x1:seltä