P: Kökki

Jos on kunnolla munattu toi kiristin niin ei muutaku DIY quillitolppaa duunailemaan

6 Likes

Vanteessa niin paha dentti, että pakko vaihtaa. Pajalla lojunu vielä kultaset vanteet samallaisella profiililla. Ei oo kyl enään NJS kiekot mut ei varmaan hirveen kauaa kestä nää tämmöset vanteet seuraavaks sit njs. Eli saa tulla tarjoamaan njs tuubivanteita!

Mulla tais olla Araya Goldit kellarissa. Jarrupinnat kyllä nähny jarrua, ku ne on vanhasta Nishiki Triathlonista. Laita privaa, jos haluut semmoset.

1 Like

Kammet ja polkimet menee vaihtoon asap mut muuten se on sit tommonen buildi

10 Likes

mikä tolppa toi o?

Töpyn kellarist joku 26.8

1 Like

muistan vielä kun OG-vuosina tehtiin samalla periaatteelal barspinz-enabler - tää on ennemminki tirespinz-enabler.

Älä maalaa, mutta tee AMA. Liian vähän hyvää amaa nykyään.

Hyvä meininki. 16.3. projekti aloitettu ja 17.3. illalla valmis? Oliko makuupussi pajalla mukana?

2 Likes

Kanttareissa sit varovasti, ettei nappaa kii.

2 Likes

^Suht tiukka geo :sweat_smile: onks toi vielä 23mm rengas?

1 Like

Kattelen tota clearanssii kans koko ajan vähä kauhuissani mut sit palaan alotuspostaukseen jossa lukee

”teräsratatykki”

ja oon et carry on.

2 Likes

ajetaan vain teräsradoilla?

5 Likes

4 Likes

No eilen koko päivän olin pajal kasailemas. Tänään ennen töitä piti vaihtaa kammet viel mut en kerenny:(

22mm

Täytyy ajaa kanttareihin silleen et ei aja suoraan ni ei oo ongelmaa

5 Likes

Noni töiden ohella tuli sit shopattua polkimet. Kohta syödään puuroa.

3 Likes


Oon ollu tänään vähän huono työntekijä ku laitellu täs myös omii juttui mut damn nää kammet, ratas, polkimet ja sträpit menee hyvin yhteen

9 Likes

Arvon tuottaminen itselleen ja internetpyöräilylle > arvon tuottaminen osakkeenomistajille

6 Likes

Noniin se on vissii siinä

12 Likes