P: Klunkkeri

Ranchin väen rakentama järeä klunkkeri on vihdoin kotiutunut Töölön Pyörästä, jossa asennettiin Shimanon 115 mm keskiö sekä Dia-Compe CB-2 -ohjainlaakeri (koska oon vitun käsi enkä jaksanu ite näitä asennella). Tällä hetkellä kiinni kans jotkut kompaktikammet MKSn polkimet.

Tänään lähti loput osat tilaukseen muutamasta eri kaupasta. Kokonainen osalista sitten joskus. Jalkajarru oli tietenkin mielessä, mutta nääääh, joten levyjarrut tulossa. Sori. Rahanmeno hirvittää, joten suurimmaksi osin menin budjettikamalla sekä tori- ja yksvaihdelöydöillä. Joitakin preemiumosia oli kuitenki pakko saada, esim. VO Klunker -tanko.
Maalaus vielä kysymysmerkki, tosi vaikea päättää.

Kiitos vielä tuhannesti @normaali ja muut ranchiläiset!!! <3
Päivitystä tulleepi.

18 Likes

Älä maalaa.

2 Likes

Seki on ollu paljo mielessä, mutta tulee ruostumaan. Toisaalta toi on paksua putkea. Pitää vielä miettii

Lakkaa pintaan?

1 Like

Klassikkokommentti

5 Likes

älä jätä maalaamatta

6 Likes

Nojoo hehe jäi vähän tyngäks mun kommentti, avaan vähän ajatuksiani: Kyllähän noi tonne arpajaistopikkiin laitetut inspiraatiokuvat puhutteli. Jos johonki raaka runko ja/tai patina sopii niin kyllähän se on klunker. Saattaa tulla liian beach cruiser vibat jos maalaa. Tummaisin vaaleimpia kohtia ja lakkaisin.

Toi on aivan upee runko tapahtu mitä tapahtu ja innolla jään oottaa mihin kehittyy.

Oon todellakin samaa mieltä, haluisin jättää vaan tollaseksi. Ehkäpä se lakka riittää suojaamaan. Pitää perehtyä vielä

Korkeintaan joku pensselillä levitetty harmaa Miranol tai vasaralakka :wink::sweat_smile:

1 Like

Vihreä vasaralakka! Ja kirkkaat komponentit! Ja joku punainen kilpi emäputkeen, hyvät konepajavibesit.

2 Likes

12 Likes

Tää.

Kiva projekti, seuraillaan

joku punainen kilpi emäputkeen

Tai joku vastaava :smiley:

Mitäs putkea tässä olikaan? Näyttää OS-kokoiselta ja sen myötä melkein yhtä raskaalta kuin mun aikoinaan yläkoulun teknisen tunneilla huonekaluputkesta hitsaama hökötys :sweat_smile:

3 Likes

Joo vitut minä tätä maalaa, menee vaa höpöksi. Sitte maalaan jos on joskus pakko. Pitää ettiä joku hyvä lakka. Ehdotuksia otetaan vastaan

3 Likes

joku hyvä lakka

Sellakka!

2 Likes

Car-rep 2k on aivan ok, motonetistä löytyy. Tossa on pinta-alaa sen verran että ota kaksi purkkia

1 Like

sillä saa tällästä

talveen keskiön seudulle en kyllä vältsii voi suositella pitemmällä tähtäimellä, mutta kestää kyllä siellä missä ei ole kulutusta

1 Like

Klunkkeriin sopis kyllä alustamassa hemmetin hyvin :thinking_cat: :thinking_cat:

3 Likes

Rep :laughing:

Sori paskat kuvat, joskus otan kunnolliset. Tänään tuli pari pakettia, yksi vielä puuttuu. Voimansiirto aluksi 33x16, takarengas onza ibex 29x2,4", eessä porcupine 2,6". Klunker-tanko painaa varmaan viiden normitangon verran, niinku kuuluukin. Söpöt keltaset gripit ja messinkikello, tulossa myös kultanen ketju, joten tulee ehkä mahollisesti hyvän näkönen.

Jotenkin järkyttävä wheelbase, pysyy ainaki pystyssä.

Jostain syystä tämmönen tosi ällö ruskee/oil slick/ruosteen värinen laatikkostemmi miellytti mun silmää, joten sillä mennään.

Ensi kertaan

24 Likes