P: keirin pyörä päivittäiseen ajoon

Tuli taas tehtyä sillee tyhmästi, että ostin taas uuden ratapyörän kun edullisesti sain. Tällä pyörällä aattelin ajellä säässä kun säässä ja ehkä vähän huolettomammin kun muilla pyörillä.

Tähän topicciin meinasin päivitellä vähän tapahtumia, sillä normaalista poiketen luulen, että tää projekti ei viikossa valmistu.

Tässä pari teaser / mitä tuleman pitää sneak peek kuvaa. Lisää kuvia kun posti tuo materiaa kotiin.

image

21 Likes

Kova

1 Like

Olen erittäin kiinnostunut

1 Like

Hyvä meno!

Toshi straps hearteyes

1 Like

Täst tulee kova!

Mielenkiintonen haarukan kruunu näkyis olevan. Teräspyörät ajossa best

1 Like

Haarukka kuulemma ei alkuperäinen, mutta kuitenkin Ishibashi stämppi löytyy eli jostain muusta vastaavanlaisesta pyörästä todnäk

pedal setuppi hankittu

1 Like

hyvin tehty mutta laittaisin muovihäkit

täs kävi nyt niin et suunnitelmat muuttuu ja runkosetin myyjä ei ikinä postittanutkaan sitä runkoo, mut sit mä ostin toisen njs rungon ebaysta ja taas mennään. tällästä romua ois menossa kiinni runkoon sit kun se japanista kerkiää

8 Likes

grand mightyt mustalla zenillä. tuollaista settiä tuli rangaistua gangstassa vuosikaudet.

hyvät oli. ja hyvät oli ajatkin.

Aika kauan katselin tota oikeasta reunasta tulevaa putkea miettien sen käyttötarkoitusta polkupyörässä

2 Likes

Sehän on ilmiselvä härkäsen backsweepin stonga :thinking:

ihan hiton hyvältä näyttää #dreambuild tulos

4 Likes

pistin tänään kasaan tälläsellä setupilla. ohjaamo makinosta lainassa ja joku kämätolppa vielä mut muuten kyl aikas hyvä. mega clearance kyl renkaille niin laitan varmaan 28 ainaski kiinni ku kerkiin

25 Likes

Hyvä

Huh ku kova :relieved:

härkänen, mikä tanko tos on?

ja onko teräs jagge?

kiillotettu rampant sahattu mittaan 650mm. jagge valitettavasti alumiinia