P: (katu)Track Biek | eka fiksi

Sit ei muuta ku kovaa ajoa ja täts it

1 Like

Hullu ensifiksi! Tuleeks tää Helsinkii/pk-seudulle? :face_with_raised_eyebrow::stuck_out_tongue:

Ui juma. Kunnollista.

No jopas on vehjes!

Voi pyhä äiti mitkä kiekot, ei perkele :salut_smoker:

Toivottavasti tämä on se suunta koska ei tollasella rungolla mitään surly speisser stäkkiä pidellä

1 Like

onks pks #kahekskytsenttiilunta?

pitää joo koittaa leikkaa, mut eka ajoasento kuntoo

harmi et on takan perus shimano freehub, ei varmaa viittis itsarii tehä ni tulee joku ratakiekko taakse, sit vähän kevyempää ajoo joku perus fix-fix setti

ei oo oikeestaa edenny, mut kaveri on kova maalaa ja aattelin, et pitäskö sit levystä maalauttaa tälläne? levy menee joka tapaukses maalauksee kosk keltaset decalssit maalattuna…

samaa syssyy, saa tarjota jotai perus fiksikiekkoa, syvä tai matala kehä, kuha toimii ja ois clincher. levy ultimaattiseen vetämiseen ja muuten varmaan jollai pikkusen fiksummalla

5 Likes

ei oo hirveesti mihikää suuntaa liikahdellu ku kaikki kivat kamat hesaloissa ja mä vuokatissa. tänää kävin kuitenki kaupassa täl ja oli aika 5/5, sinkula ilma jarruja (back to 2015)



5 Likes


Oon kyl nauttiny tästä <3 kuvas pikkusen ketjut löysällä, on sittemmin kiristelty…

Full time van life ja tällee katurata on aika pirun kova kombo. Tromssassa esim. äärim villi laitos painaa brakeless fixedinä vähä mäkisempiä katuja.

voiks toi kuva oikeesti toimia noi helposti

6 Likes





Dumppailen näköjään sit lisääkin kuvia. Frendit ei ymmärrä pyöräjuttujen päälle

12 Likes

ihana nähä et forkalle tulee viel nykyäänki tälläsii legendary lankoi

hyvä pyörä, never stop the madness ja kovaa ajoa

1 Like

on kyl hyvä meininki (:

Aivan törkee pyörä, niin hieno! Ja upeet kuvat kans!

Ookko käyny Etelä-Karjalassa lähiaikoina tän kanssa? Retee!

Siis en oo ite pitkää aikaa käyny foorumil mut aika vaihde / hobocross painotteiselt vaikuttaa atm.

En osaa replyttää moneen :confused:

Pitää kyl käyä ottaa kunno kuvat joku päivä.

Olin Etelä-Karjalassa useempaa otteeseen tässä kesällä (postit tulee porukoille sinne)

Sit bongasin tän kylillä parkissa, oli vielä hienompi elävänä!


:eyes:

12 Likes

Täl on muuten ajettu ja ollu pari eri iteraatiota. Tänään viimeeks.


Levykiekko ja 780mm riser

Levykiekko ja 420mm droppi

Levykiekko ja 800mm integroitu tanko -17 120mm

Levykiekko ja 400mm integroitu droppi 120mm -12?
Tänään.

Lukotan aina nds, toi drive side on siis musta valkosel Planet X logolla

12 Likes

Onks toi sun matkailuauto tossa takana? Oon aika varma et bongasin ton kombon kesällä jossain nelosen kautta viitosen tiellä. Tai sit elän jonku muun kokemuksien kautta. En tiä.