P: K17019

Oispa tässä downtubessa vaikka ‘‘666’’ decaalit

tutam - 21:16, 27.11.2020 » Herramme Saatana sentään mikä pyörä. Tässä on väri, materiaali ja paino 6/5 erikseen ja yhdessä siis 666/5. Haluun, että tähän tulee vain mvstaa osaa, jotta saatanallisuus---joka on peruslähtökohta---korostuu entisestään. One bear no fear, todellakin. o7
Tavotepaino: 6.66kg :smoke:

O: ~700mm kuitukeppi ja ne seiskafemmat

Eiks toi konga ollu vähän isompi kun sun aiemmat fixie pyörät? Siisti khyl

On se vähä juu. Ajoin mä Nature boyllä joka oli 1.5cm lyhyempi (585mm vs 600) myös 110mm stemillä ja dropilla eli eiköhän tällä sopivalla sweepillä olevalla riserillä kelvollinen ajoasento saada. Yleensäkin oon mieltä että mielummin vähän iso kun liian pieni, sekä toiminnallisesti että esteettisesti.

Nonni odotukset korkeella. Meno on todennäkösesti saatanallista, oli sitten kirkasta tai mustaa osaa. Mieluiten jopa molempia sekaisin ettei oo liian laskelmoitu, mutta oli miten oli ni lopputulos lienee kova.

Hmmm…

Hmmmmm?

Värivalinta jännittää.

Oranssi Hope + punanen toimii, testattu on. Varsinkin kun tää on vähän tummempi.

1 Like
niq - 0:11, 28.11.2020 » On se vähä juu. Ajoin mä Nature boyllä joka oli 1.5cm lyhyempi (585mm vs 600) myös 110mm stemillä ja dropilla eli eiköhän tällä sopivalla sweepillä olevalla riserillä kelvollinen ajoasento saada. Yleensäkin oon mieltä että mielummin [s]vähän[/s] [s]iso[/s] [i]oikeankokoinen[/i] kun liian pieni, sekä toiminnallisesti että esteettisesti.
Eiks kaikki aiemmat pyörät oo niinqu oikeasti ollu liian pieniä ja tässä olis ehkä eka oikeankokoinen, eikä liian iso.
spacer - 10:46, 28.11.2020 » Värivalinta jännittää.
Tässä kävi itse asiassa niin tylsästi, että napaset vaihtuikin kirkkaisiin. Ajattelin, että en hulluttele pahemmin anodisoitujen osien kanssa niin rungon väri pääsee paremmin esille ja oikeuksiinsa.
pabs - 11:43, 28.11.2020 »
niq - 0:11, 28.11.2020 » On se vähä juu. Ajoin mä Nature boyllä joka oli 1.5cm lyhyempi (585mm vs 600) myös 110mm stemillä ja dropilla eli eiköhän tällä sopivalla sweepillä olevalla riserillä kelvollinen ajoasento saada. Yleensäkin oon mieltä että mielummin [s]vähän[/s] [s]iso[/s] [i]oikeankokoinen[/i] kun liian pieni, sekä toiminnallisesti että esteettisesti.
Eiks kaikki aiemmat pyörät oo niinqu oikeasti ollu liian pieniä ja tässä olis ehkä eka oikeankokoinen, eikä liian iso.
Hyvää pohdintaa. Luulen, että se voi olla just noin - tai sitten ei.

Testasin kaverin ratakiekoilla ja totesin, että mustaa tulee.

1 Like

Hyvä päätös.

Toisaalta taas tää on kyl aika ihana stemmi myös.

go full nitto

Kirkkaat navat, pinnat ja kammet. Kaikki muu mustana. Ei voi mennä pieleen.

Sekin on vaihtoehto. Kirkkaat navat ja pinnat ja mustat kehät tosiaan jo tilattu/hankittu. Jostain kun sais vaan kirkkaat seiskafemmat.

Vähän noi envet alkanu omaan silmään tökkiä jostain syystä niin saattaa olla että tulee jotain muuta.

Jos laitat thomsonia ni lähetän verikoiria kimppuus.

Ai hemmettin hemmetti onneks oma verikoira on suojelemassa.

Täs on nimittäin semmonen hauska juttu ku 30.6mm satulatolpan koko. Thomsonilta sais sopivan…

Toki 27.2 shimmi on olemassa ja ihan hyvin sekin kyllä toimii.

Stan’s NoTubes Alpha 340 disc (28h) 4kpl otanta:

  1. 433g
  2. 414g
  3. 405g
  4. 404g

Otin kaks viimestä kun pääs valikoimaan.