P: järki < tunteet

nyt pojat on liian monta päätä auki laittakaas kiinni niitä

e: ei tod mitää da napasia paskan näköset konversiossa ja muutenki

oppimaan tähän maailmaan on tultu ja nyt voidaan porukalla kattoa sulle hyvä silta hyvä siitä tulee ja 130 bcd on konversioon oikea jako.

viesti niqulle: älä ala selitellä, se on loppu sitten jos alat

biltsun riesenin voi lähettää suoraan takas vuoteen 2010 mutta muutenhan tämä on aivan mallikkaalla tolalla.

leuka pystys vaa ni kaatuu korkeelta

vallengrach - 18:16, 8.2.2016 » biltsun riesenin voi lähettää suoraan takas vuoteen 2010 mutta muutenhan tämä on aivan mallikkaalla tolalla.
Kiitos. B-riseri tuskin tulossa käyttöön vaikka sen femmalla varuiks poistinkin. Tosiaan kevytapinaa varmaa tai sit pari muuta vaihtaria matkalla maailmalla.

Tänään tuli runko ja eastonin stonga postiin ja kuten arvelinkin - turha tota kuitukeppiä on quilliin yrittää äheltää. Yritin jo ja sain aikaan vain naarmuja.

Pitänee hommata ahead adapteri ja stemmi. Syntacen F99 olis kiva mut palstalla myynnissä oleva valitettavasti 26mm clampilla.

Rungon maalit suhteellisen hyvässä kunnossa ja onhan se nätin värinen ainakin omaan silmään.

Loput osat kiekkoihin tulossa dpd/postnordilla ja eilen soittelin ja pyysin uutta toimitusyritystä ja ilmoitin ovikoodin. Ovikoodi oli rekisteröity kyllä, mutta paketin uudelleen jakelupyyntöä ei… *ttu…

E. Kuvakin.

jos se on about järkevän levynen se kuitukeppi niin möisiä se meikälle?

Pitää olla aika jyrkät mutkat ja levee stemmi ettei mene

itel ainaki pro chrome ja monkeybar pariutui sujuvasti

e: et siis laita ahead todellakaan

Pitänee vähän vääntää auki enemmän tota stemmin clamppia ja yrittää uudestaan. 3T chromix corsa kyseessä.

E. Sinne uppos. Ulkonäöstä voi sit olla montaa mieltä.

muistathan että siihen clampin väliin pitää laittaa viissenttinen ja ruuvi toisesta suunnasta jolla clamppia pusketaan auki riittävästi

tai myy se mulle

miettisin tosissaan mustaa murexia
e: myöhässä
e2: miettisin silti, minkähänlainen lie ero painoissa

manuelkala - 16:26, 12.2.2016 » tai myy se mulle
En myy koska pelottavan rottanen kunto ja koska sulta ostetun tolpan takia ton hommasinkin.

Pituutta muuten 615mm vaikka clampin alle jäävässä osassa lukee 660mm. Suht siististi pätkästy vissiin kun näyttää ihan tehtaalta tulleelta päädyt.

Tulihan ne kehät ja vähä muuta sälää sieltä. Tuli vaan taas vaihteeks jossain koomassa tehtyä laskelmat kiekkoja varten ja puolat 1.3mm liian pitkät kun nyt muutamalla eri laskurilla laskin… Uhka vai mahdollisuus?

On muuten ihan hyvän näköiset noi cnc keventelykehät kun valitsin noi jarrupinnattomat. Paitsi tietty toisessa lommo kuten mun projektin kyseessä olessa asiaan kuuluu…

http://i.imgur.com/DdEaPsx.jpg

kasaisin noilla ja sittenhän sen näkee

niq - 16:19, 12.2.2016 » Ulkonäöstä voi sit olla montaa mieltä. http://i.imgur.com/NSZjJtd.jpg
juuh elik tosta ei ulkonäkö parane

Viivoista näkee että Eastonin apinastongahan on varta vasten suunniteltu ton stemmin kaa käytettäväks.

Suurin osa noista naarmuista on edellisen omistajan jäljiltä. Työn alla niiden hiominen ja uudelleenlakkaus, jotta voin sitten naarmuttaa uudestaan kun asennan sen tohon stemmiin.

Etukiekonkin sain kasaan. Aikamoinen ankkuri tuli, siihen nähden, että kehä painaa 386g ja kasattu revoilla ja alunipoilla.

Kukaan ei oo muuten kommentoinut tota mun ei-niin-itsestäänselvää napavalintaa muuten kun ihmettelemällä… Muncciksen kommentti ei ainakaan ihan auennu. Eiks noiden maastonapojen luulis kestävän kaupunkiajelua aivan hyvin?

enkö sanonu että xt pari jees

ei oo katuraadoissa näkyny joten siitä pisteet

olen muuten antishimano