P: "Isä, minä haluan kiinteävälitteisen pyörän"

Tulin tänne vaan toteamaan, että PEUKALOA YLÖS tällaiselle vastuunkannolle vanhempana!

Eikös tämä muuten ole se Santun vanha missä oli alkujaan se aika huikea punainen maali?

Aijaijai. Kyllä, hyvä on.

azure - 20:58, 19.6.2017 » Kyl tossa ihan hyvä alku on. Paremmalla pistosuojauksella olevat kumit, kivemmat kahvat ja jarrut matchaten niin hyvä tulee.
Tämä on se suunnitelma. Laatuaikaa sitten kun päästään tytön kanssa speksaamaan yhdessä.

Hyvältä näyttää! Oikea pyyntö lapselta myös.

Nuorisopyörien ‘pappa betalat’, en toki tiedä nuoren omaa kontribuutiota projektiin. Mutta tulin silti sohimaan kepillä jäätä… Arvostan kyllä pääsääntöisesti ja itsekin toki yritän jälkikasvua ohjata lajin pariin ja säästelen pyöriä ja runkoja sillä silmällä varastossa, joten en ole yhtään sen parempi :slight_smile:

karzan - 8:48, 20.6.2017 » Nuorisopyörien 'pappa betalat', en toki tiedä nuoren omaa kontribuutiota projektiin.
Mielenkiintone konsepti sulla toi, et 11-vuotiaan pitäis käydä duunissa rahoittaakseen harrastuksensa.

:slight_smile: lähinnä pistäisin itte kasaamaan ja auttaisin tarvittaessa, mut ennen ku ees alotetaan, niin sovitaan, että mä oon väärässä ja kaikki muut oikeassa.

Nuorisosta voi sanoa mitä vaan, mutta lapsissa on tulevaisuus.

Ja eiköhän toi tule vielä rakenteellisesti tutuksi käyttäjälleenkin, vaikka ei olis 11-vuotiaana vielä ite prässäilly ohjainlaakerin kuppeja ja feissannu keskiömuhvia.

Ei noita penskoja voi laittaa kasaamaan pyöriä jo pelkästään siitä että on turvallisempaa ja edullisempaa tehdä nuo itse. Toki kaikkea ketjujen pesemistä, “tuo sitä, anna tuo” on ihan kivaa tekemistä lapsellekin. Ja mitä tuohon kulupuoleen tulee niin osallistuu sitten tekemällä kaikkea extrahommaa varsinkin näin kesällä.

Harrastushan tämä on ja ihan kiva että tuo sankari tykkää näistä pyöristä.

^

…ja tehty.

Ps. Kyllä mä aina muistutan hankintoja kinutessa, että “onhan sulla omaakin rahaa, mitä hammaskeiju on tuonu”… Jotenki tuntuu, että menny rahan arvo hiukan perille jo ekaluokkalaiselle, eikä oo tarvinnu uutta barbia ostaa edes joka vuos synttärilahjaks :slight_smile:

Hyvin oot karzan nyt ketjun ytimessä.

Todella mainio pyörä.

ite oisin kyllä mieltä että jos junioria kiinnostaa joku millä tahansa kriteerillä järkevä harrastaminen niin se on todennäköisesti kuitenkin se halvin vaihtoehto.

Eiköhän se laittaminen tuu tutuksi sitten pyörän ylläpidon merkeissä, kasaamisesta aloittaminen vähän iso pala. Aika usein on tällä foorumilla suositeltu aikuisillekin kompliitista aloittamista, niin “pääsee ajamaan” eikä “turhaudu kasaamisen venyessä”.

Itse kieli tukevasti poskessa kritisoisin sitä, että kun fiksiä pyytää, niin sinkulan saa :slight_smile:

RTZ - 10:41, 20.6.2017 » Eiköhän se laittaminen tuu tutuksi sitten pyörän ylläpidon merkeissä, kasaamisesta aloittaminen vähän iso pala. Aika usein on tällä foorumilla suositeltu aikuisillekin kompliitista aloittamista, niin "pääsee ajamaan" eikä "turhaudu kasaamisen venyessä". Itse kieli tukevasti poskessa kritisoisin sitä, että kun fiksiä pyytää, niin sinkulan saa :)
Juu :-). Sovittiin että ajaa pyörää vähän tutuksi ja vaihdetaan sitten kiinteäksi, eli varmaan viikon päästä :D

Tämä on hyvä juttu :slight_smile:

Tangonpäätytulpat. Hyvä meno!

http://www.classiclightweights.co.uk/builders/shrubb-vines-builders.html

spacer - 1:35, 21.6.2017 »
"Isä, minä haluankin härkästä palpaa tiäksää? Lyhyt perä ja jäykkä ahead eikä mikään böijjaava quillipaska also crabonforkki (low rake) ja nämä polkimet vois vaihtaa mash approved ataceihin.

Niijoo ja jos oot menossa käymää motonetis niin
tota skidasin gatorin kankaalle"